{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Værdighed inden for systemet. {{forumTopicSubject}}

Ja når man læser og høre om hvordan folk bliver behandlet inden for systemet og lad mig tage alle dem der har været syge/arbejdsløse længe og alle dem der er syge nu og hvor de skal ud og kæmpe imod et system der faktisk bare ikke gider de syge hvordan kan alle dem der skal hjælpe de syge/arbejdsløse (på en eller anden måde men at få et liv) i mange tilfælde bare sende dem igennem jobcentermøllen og hvor jeg faktisk er ret sikker på at de fleste kun kommer i en gratisperiode i en butik eller på en fabrik OSV og når så gratisperioden er forbi har de fleste ikke et arbejde ej heller optjent dage i deres fagforening.
Og jeg ved jo godt at vores velfærdssystem er i knæ men derfor kan de syge/arbejdsløse godt få en værdigt behandling af systemet det kunne jo være alle dem i systemet en dag selv stod i den samme situation og altså selv skulle have hjælp.
Jeg mener selv at den ene hånd vasker den andens og jeg bliver selv vasket og det glæder mig helt ind i mit lille stenhjerte.


Kommentarer på:  Værdighed inden for systemet.
  • #1   30. apr 2019 Tænk hvad det koster, alle disse nyttesløse ting som bliver sat igang fra Jobcentres side!

    Nogle er så syge, at de bliver hentet og bragt i taxa, for at møde op et sted i 15 min. 2-3 gange om ugen.
    Firmaer udnytter i den grad at de kan få folk som er enten i aktivering eller kommer med løn-tilskud.
    Klart at firmaer gør det, men de skaber ikke permanente job.


  • #2   30. apr 2019 Cris7 bare så enig der skal så lidt til at gøre hele det cirkus til en succes - men de er forblindet på borgen også på borgen smiley

  • #3   30. apr 2019 At folk bliver sendt i meningsløse såkaldte prøvninger, og nytteløse praktikker, samt bliver hentet i Taxa m.m., skyldes udelukkende kassetænkning i kommunerne.

    Folk, der ikke kan arbejde fuld tid, eller burde have førtidspension, skal med vold og magt aktiveres/arbejdsprøves, fordi der kommer der flest penge fra staten.

    Endvidere giver hele dette cirkus masser af arbejdspladser til f.eks. socialrådgivere.


  • #4   30. apr 2019 Busmann ja enig med dig også men meget kunne være så godt for alle og jeg tænker bare i nytænkning måske et grimt ord men verden har forandret sig meget + robotverden og maskinerne har overtaget meget arbejde så nytænkning og der findes en masse arbejdspladser smiley

Kommentér på:
Værdighed inden for systemet.

Annonce