{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

1.2 mill i bistand for syrisk mand {{forumTopicSubject}}

Syrisk mand med kone og 8 børn er sur over at Danmark ikke vil betale for at få hans 2 andre koner og 4 børn så de kan komme til Danmark.

Udbetaling Danmark kan da bare skrive til den danske ambassade i Tyrkiet og bede dem betale, hvad det koster at få koner og børn fra Syrien og over grænsen til Tyrkiet.

Siger Hasan....han påstår at været blevet syg af længsel over sine andre koner og børn.

Jeg har en nem løsning: Han kan rejse tilbage og blive genforenet så han har 3 koner og 12 børn..Det ville være det mest humane -

Problemet er jo nok at han ikke selv kan forsørge dem, så hvad gør man? jo han har hørt at danskere er total bløde i bolden rent administrativ og gerne betaler hvad det koster for at blive genforenet i Danmark. Dog vælter man lige over det at flerkoneri ikke er tilladt i Danmark.

//citat

”Danmark får ikke mine børn hertil, og det gør mig syg og træt at være adskilt fra dem,” siger han til Ekstra Bladet og mener af samme grund, at Danmark nu har gjort ham så psykisk syg, at han får medicin og psykologitimer.

//citat slut

Igen...løsningen er nem....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1.2 mill i bistand for syrisk mand
  • #1   2. apr 2019 Kan jeg komme i problemer, hvis jeg kalder den stodder for hvad han virkelig er? - Nemlig NASSERØV.

    Det der gør mig virkelig bekymret er, hvem der har fortalt ham, at bare fordi han er kommet til DK, kan han nasse på det danske samfund/skatteydere, og forlange at VI skal betale for at han kan få resten af de 20 børn og to koner herop, til livslang forsørgelse.

    En enkeltbillet til hans hjemland, koster kun en brøkdel af, hvad han og familien koster os om året fremover.
    Jeg læste, at han havde sagt, at i hjemlandet kunne han forsørge hele flokken, men fordi vores samfund havde behandlet ham forkert, var han blevet for syg til at arbejde, og selv forsørge sig og familien!!!!!!

    Vi kan frygte, at udgifterne til overførselsindkomster eksploderer, så vi bliver påtvunget en beskæring af vores velfortjente folkepension.


  • #2   2. apr 2019 Den mand skal bare retur.
    Giv ham en cigar i munden og en raket i røven, og så afsted!!!


  • #3   2. apr 2019 Gud ske tak og lov for at Radikale Venstre ikke sidder med ved regeringsbordet endnu for så havde denne syriske polygamist haft hele sit harem heroppe for længe siden smiley

    Hvordan i alverden kan sådan en velfærdsrytter overhovedet få adgang, jeg troede vi var blevet klogere smiley


  • #4   2. apr 2019 Cody.

    Korrekt, men så længe at vi har en Morten Østergaard, Zenia Stampe og Sofie Carsten Nielsen i folketinget, ser det svært ud.


  • #5   2. apr 2019 Kunne så læse til min overraskelse at Sverige tillader flerkoneri -så måske det var en ide at flygte til Sverige.

    Jeg betaler gerne for en taxa...


  • #6   3. apr 2019 Hr. Greve

    Ja og ikke at forglemme Stine Bosse og David Trads smiley
    Der er desværre mange der stadig tror at det kun er forfulgte stakler der rejser den halve jord rundt og tilfældigvis dropper ind hvor ydelserne er højest, men heldigvis har politikerne endelig gennemskuet dem og sat ydelserne kraftigt ned smiley
    Vi kan så spændt vente og håbe på at en evt. ny regering fortsætter samme linie uden Radikal og Alternativ indflydelse smiley


Kommentér på:
1.2 mill i bistand for syrisk mand

Annonce