{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Radio 24/7 og Danmarks politiker. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har læst lidt om hvad vores folkevalgte politikere på Christiansborg syntes FM delen som radio 24/7 bruger skal sælges + der er x-antal arbejdspladser som skal til det jyske og ligeså som jeg forstår skal hovedsædet også ligge i Jylland og der skulle være flere der ønsker at købe den sendeflade.
Jeg lytter jo tit til radio 24/7 fra kl:24:00 hvor det er nattevagten og jeg mener at dette program er med til at gøre natten bedre for dem der bare ikke kan sove eller på anden måde har lyst til at dele ting med nattevagtens lytter.
Så regeringen og DF har sku ikke tænkt ret langt da de lavet deres lokumsaftale og igen ser vi hvordan de vil tvangsflytte folk og det er ikke ok.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio 24/7 og Danmarks politiker.
  • #1   22. mar 2019 Kender den ikke- men har læst kommentarer på bladene at der altid hentes ekspertviden fra København og vinklet derfra. Det må sgu da være en kedeligt vinkel.

    Regeringen vil gerne afvikle FM, inden 2021, der er så lige nogle problemer med de sendetilladelser som kører for en 10 årig periode - alle investeringer i forbindelse med FM - bilradioer osv....

    Men for mig er det jo ligegyldigt hvor signalet kommer fra....


  • #2   22. mar 2019 Polysl jeg syntes vi har et folketing der ikke høre på alle dem der stemmer på dem - desværre findes der kun få i folketinget der burde modtage de folkevalgtes stemmer - folketingets medlemmer vil efterhånden kun deres eget ve og vel og det er sikkert fint nok dem det dersens nye DAB+ men jeg høre gerne den gode gamle FM jeg har da stadigt kræfterne til at indstille min radio smiley

  • #3   23. mar 2019 Enig Leon.

    De er så hurtige på aftrækkeren og skal altid starte noget op, som de i bund og grund ikke er klar til.
    Da de gik fra analoge til digitale tv signaler kunne jeg smide det ene af mine 3 tv apparater ud. - Derudover var der i starten det ene udfald efter det andet, nogen gange var vi i Urbanplanen uden signal i hele og halve dage og en enkelt gang en hel week-end.
    Det er så You See, og der kommer stadig meddelelser om planlagte afbrydelser pga. opdatering og vice versa....
    Hver gang jeg får indstillet mine tv kanaler som jeg ønsker de skal ligge, så blander You See posen og så kan jeg starte forfra og bruge timer på det.... Jeg har opgivet nu.


  • #4   23. mar 2019 Markgreven det jeg godt forstå og ja de starter for hurtigt altid inden de er helt klar + det er jo fast arbejde at skulle købe nyt i tide og utide smiley

Kommentér på:
Radio 24/7 og Danmarks politiker.

Annonce