{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.666 visninger | Oprettet:

Stalking, et problem for mange. {{forumTopicSubject}}

Mere end 100.000 personer bliver stalket hvert eneste år.

Stalking er en form for psykisk vold, som består af uønsket og gentagen overvågning, forfølgelse og chikane.

Men stalking kan være meget svært at bevise, da det ofte sker på en 'fordækt og skjult' måde.

Personer, som stalker, er ofte drevet af en eller flere motiver:
Af primære hensigter med stalking kan nævnes:

At hævne sig
At genoprette en relation
Chikane

Har du, eller kender du nogen som har været udsat for stalking?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stalking, et problem for mange.
  • #2   2. feb 2019 Fuldstændig rigtigt Torben.

    Internet, mail, truende beskeder som ser uskyldige ud ved første færd, men langt fra er det.

    Men det er blevet et stort problem for mange.

    Jeg var engang selv ude for det, i forbindelse med køb af en brugt bil. Det var ret ubehageligt, og da jeg ikke kunne fremlægge beviser, var en anden metode nødvendigt. Den virkede tilgengæld.

    Men det er et problem mange er ude for, ikke mindst over internettet, debatforumer, med mere.



  • #3   3. feb 2019 Nej det gør jeg ikke eller det tror jeg ikke jeg gør smiley

  • #5   4. feb 2019 Hej Rasmus R og velkommen tilbage smiley

  • #6   4. feb 2019 Stalking er faktisk så udbredt at det er virkelig grimt.

    Det kommer i mange former.

    Flere steder rundt om, via grov chikane, forsøger bandemedlemmer at afpresse butikker.

    De finder oplysninger frem om familie, som det kan gå galt hvis der ikke bliver betalt beskyttelses-penge for at man kan fortsætte sit erhverv, uden at se det blive smadret.

    Nogle ser det endda som en status at blive fotograferet sammen med hårdkogte kriminelle bandemedlemmer, for at vise at de er 'betydningsfulde' og man skal passe på med ikke at komme på tværs af dem.







  • #8   4. feb 2019 Lone.

    Hvad er det for et billede?


  • #10   5. feb 2019 Det er vist tydeligt for alle at der er gået betændelse i debatklimaet her på Baboom og om det nogensinde bliver anderledes vides ikke, men en ting er sikkert - hentydninger og mudderkastning samt nedfrysning gør kun tingene værre og da alle har et medansvar for et forums ve og vel kræver det at der er nogen der tager sig selv alvorligt i kraven smiley

  • #12   5. feb 2019 Claus du forholder dig heller ikke til trådens emne, i øvrigt er jeg pisse træt af at man ikke kan se hatten er på eller ej. oveni at være stolt over at blive foreviget med en som i 20 år har været en dyb kriminel klaphat. Er det nu vi skal ryste i bukserne?

    Cris

    Med hensyn til stalking har jeg ikke oplevet det indenfor min omgangskreds, men det må være enorm psykisk belastende.

    Hævn er som sådan et meget udbredt grund til stalking, som forekommer specielt hos folk med en iq som en træsko.


  • #15   5. feb 2019 “men du nyder at piske en stemning op? ”

    Absolut ikke det klarer du helt fint selv smiley
    Mit indlæg var skam rettet mod alle jer der ryger i totterne på hinanden hele tiden smiley
    Desværre er du så forblindet af egen uskyld og forurettethed at du ikke ænsede det, men der skal som bekendt mindst to til en tango og set fra min stol har ingen noget at lade den anden høre smiley
    Der er intet “off topic” ved mit indlæg da megen af den mudderkastning der er foregået leder tanken hen på netop “stalking” smiley
    Når man rask væk putter folk i bås som “medløber” indikerer det jo samtidig en afstandtagen til egen skyld smiley
    Den største udfordring ved enhver menig “forfremmelse”, der indebærer sanktionsmuligheder overfor andre menige, er hvordan man gebærder sig i forholdet ml. sin gamle og nye position og på det punkt er temperamentet din største udfordring smiley
    At tro man blot kan iføre sig en moderatorkasket uden at blive konfronteret med fortidens holdninger og udtalelser er en kende naivt smiley
    At ignorere hentydninger fremfor at sanktionere havde nok været den rette løsning i langt de fleste tilfælde smiley



  • #17   5. feb 2019 Claus.

    Jeg håber da det er som privatbruger du skriver det, for det klæder da ikke en admin at kalde folk for dumme og fatsvage.


  • #18   5. feb 2019 #16

    Pænt sprog, måske du lige skulle læse de regler du selv elsker at påpege.


  • #19   5. feb 2019 undskyld cris

    hmm hvad var nu temaet for indlægget - har helt glemt det i al det mudder som vælter frem efter regnskyllet smiley


  • #20   5. feb 2019 Claus G #16

    Du lever til fulde op til den temperamentsanalyse jeg skitserede hvilket som bekendt medfører at man taler før man tænker og jeg gider ikke stå model til dine udbrud så for mit vedkommende betyder det at du i skrivende stund ryger i min private kummefryser indtil jeg finder det belejligt at tage dig op igen smiley



  • #22   5. feb 2019 Måske skulle Polysl lade være med at blande private PBer sammen med egne kommentarer:

    #12
    i dag kl. 03:32
    Claus du forholder dig heller ikke til trådens emne, i øvrigt er jeg pisse træt af at man ikke kan se hatten er på eller ej. oveni at være stolt over at blive foreviget med en som i 20 år har været en dyb kriminel klaphat. Er det nu vi skal ryste i bukserne?

    Cris

    Med hensyn til stalking har jeg ikke oplevet det indenfor min omgangskreds, men det må være enorm psykisk belastende.

    Hævn er som sådan et meget udbredt grund til stalking, som forekommer specielt hos folk med en iq som en træsko.


    Samt

    #19
    30 minutter siden
    undskyld cris

    hmm hvad var nu temaet for indlægget - har helt glemt det i al det mudder som vælter frem efter regnskyllet


    Man kunne jo nemt forfalde til at tro, at der foregår noget i 'kulissen'...

    Slet


  • #23   5. feb 2019 #22

    fatter hat af hvad du skriver - PB - ??? og resten giver heller ikke mening...


  • #24   5. feb 2019 # 23

    Tror heller ikke, du fatter dine egne ord i # 12 og #19, men det kan være, at ANDRE fatter det...


  • #26   5. feb 2019 madonna m
    nu skulle man jo gerne som kender mig se humoren - men du er da undskyldt.


  • #27   5. feb 2019 nej torben nu er det ved at være underholdende - den ene glemmer en pille, den anden rasler med flasker og skriver i tågen - så slukker man for tv'et og kigger her.

  • #30   5. feb 2019
    #16. Ifølge Claus Gundersen.
    "Du er simpelthen for dum at høre på Min udtalelser kommer som privat bruger, hvorfor er du om nogen så fatsvag, at du stadig ikke kan forstå det? Hvor tit skal ting gentages før du forstår det? "

    Privatbruger eller Admin. Er det den form for debat der ønskes her på baboom. Direkte nedgøring af andre medlemmer. Nogle er blevet frosset for mindre. Hvornår stopper denne strategi for opførsel på baboom Send mig en besked når der er kommet lidt ordnede og hensynsfulde forhold igen, Dette er uaceptabelt.


  • #32   5. feb 2019 Logger løs.....guf til senere.

  • #33   5. feb 2019 CLAUS nu må du altså holde op!! smiley smiley

    Hvad bilder du dig ind at skrive sådan til Cody, som ikke forsøger andet end at mane til ro!

    Nej, du kan ikke opføre dig som almindelig bruger alt efter hvad der passer dig! En hj.admin. skal andre brugere kunne have respekt for så konflikter nedtones, og IKKE optrappes. Med dit ego, og temperament så egner du dig ganske enkelt ikke til at være hj.admin.



  • #35   5. feb 2019 Nej, ikke endnu en analyse, for det er blevet sagt til dig før!


  • #36   5. feb 2019 en har glemt sin pille i morges smiley det er noget værre klaus kludder. Undskyld igen cris at være off Topic...

    profilbillede
  • #39   5. feb 2019 logger løs tra la la....claus...ren hygge....syntes jeg kan høre flasker klirre i baggrunden fra #38 det må være et sted uden altan...

  • #40   5. feb 2019 Skulle tråden her slettes, så kan man altid henvende sig til mig.....

  • #41   5. feb 2019 tråden er et klart bevis på hvordan stalking er...tak til de medvirkende . bodil er gået på pension så i må nøjes med en dåse kattemad.

  • #43   5. feb 2019 # 31.

    For det første har jeg ikke på noget tidspunkt delt noget om din familie eller stalket den. Jeg havde et udmærket forhold til dig og din kone, i og med at hun hjalp mig med at skrive korrektur på mine skriverier, og jeg sendte hende penge som tak.

    Nu du selv har taget proppen af flasken så får du hele min udlægning her i alt offentlighed eftersom det åbenbart er det du ønsker. man kan nemlig ikke tillade sig at beskylde andre for stalking offentlig,

    Det hele startede i en tråd hvor Cris havde et indlæg som du harcellererede over på en meget grov måde, Ind til da havde jeg aldrig haft noget imod dig og din opførsel. men du var meget grov og sendte cris i fryseren selv om det egentlig var dig der burde have været godt og grundigt afkølet.

    Ja der vendte min mening på en tallerken, det gør mig på ingen måde falsk, jeg fik bare øjnene op for hvem du egentlig var. Og ja jeg skrev sammen med en på messenger og kom ved en fejl til at sende det til dig, Det gjorde mig sådan set ikke noget, for jeg er ikke bange for at have min egen mening.
    Herefter fik jeg en venneanmodning fra din søde datter og vi skrev helt uskyldigt om hvordan hun var valgt som den mest populære pige i skolen og jeg sagde at det godt kunne være svært at leve op til. Hun fortalte at hun også var i elevrådet og det fik hun også ros for, Samtidig sagde jeg at der var et ansvar over for mindre heldige af vennerne og at man skulle støtte mobnings ofre så god man kunne. Dette var vores snak og intet andet. Jeg har på ingen måde lyst til at gå ind i jeres familie og snage,
    Jeg har selv en flok som optager min tid,
    Efter disse fra din side misforståelser satte du en privat korrespondance på min åbne profil hvor du spurgte om hvordan det var at blive taget med bukserne nede, Alle mine venner kunne læse dette, det må bestemt ikke være lovligt.
    Herefter fik jeg trusler fra dig om at det godt kunne blive rigtigt grimt dette her, og fordi vi to ikke havde den samme politiske holdning så skulle jeg ikke gå ind og rode i din familie, Og at der var lavet bestillinger i dit navn og at du håbede sandelig ikke at jeg havde noget med det at gøre, Jeg har aldrig oplevet at vi to skulle have haft nogle politiske kontroverser
    Disse trusler er gemt og er også sendt til Baboom
    Jeg har aldrig oplevet noget i hele mit liv der var så skingrende sindsygt, sikke nogle påstande at få smidt i hovedet, det er så useriøst, og ene og alene fordi jeg kaldte dig en Idiot.
    At du så også påstod at det var mig der havde sendt din datter en venne anmodning er helt forkert. Jeg har selv 10 skønne børnebørn jeg skriver med, så hvorfor skulle jeg lige pludselig være interesseret i din datter. Men det er sikkert heller ikke hende der har sendt mig en anmodning, Det er facebook der er koblerske der, ret frækt, især når det kan afstedkomme sådanne nogle fejltagelser som i dette tilfælde.


  • #45   5. feb 2019 Lone/Anella.

    Vågn nu op, dette klæder dig ikke.
    Jeg har kendt dig længe, og dette er ikke din stil.


  • #47   5. feb 2019 Lone.

    Med fare for at komme i fryseren igen, for jeg er åbenbart et af Claus´ yndlingsofre, så har du aldrig ville støtte en admin der opførte sig på denne måde.
    Jeg husker da du og Suzannne på 24.dk styrede jeres tråd med hård hånd, men det lignede slet ikke det her...…

    Claus er jo snart sagt uvenner med alle, og bruger ukvemsord i et væk.

    Er det en admin værdigt?


  • #48   5. feb 2019 Jeg er helt enig Markgreve i #45+ 47



  • #50   5. feb 2019 Lone.

    "Om det er en admin. værdigt? spørger du - det er ikke mere uværdigt end når en flok medlemmer styrter sig over en admin. "

    Det er måske fordi hans lunte er blevet så kort.



  • #51   5. feb 2019 Lone, du er måske ikke engang klar over det selv, at selvsamme moderator bag din ryg, har omtalt dig som Nazikællingen!

    Der har været så meget, og hver eneste dråbe blev for meget, for pludselig flød det hele over.
    Fællesnævneren for al den splid som er kun een person var ansvarlig for.


  • #52   5. feb 2019 Cris.

    Det med "nazikællingen" kan jeg også huske.....

    Men det betyder måske ikke noget.


  • #53   5. feb 2019 PS.

    Nu bliver tråden nok snart slettet.....


  • #54   5. feb 2019 Lone, vi har aldrig haft de her problemer før. Ja, vi kan være uenige, bølgerne kan gå højt, men så er vi gået bare videre til næste debat.
    Vi har trods uenigheder også kunne have det rigtig sjovt i tråde der lige pludselig stak af, og blev ret morsomme.

    Men nu.........?


  • #57   5. feb 2019 Lone.

    Så må jeg jo indrømme at jeg svinede Alis til, som fortjent, men med fuld støtte og opbakning fra Claus.
    Hvordan fanden bliver man admin med den indstilling?


  • #58   5. feb 2019 Lone.

    Og hvad gør Fjordside så udover at slette tråden?

    Det bliver fandeme spændende!!!


  • #59   5. feb 2019 Fjordside er ikke på mere som admni . Det skrev hun til mig og sendte mig videre til en anden.

  • #61   5. feb 2019 Lone.

    Til din #49.

    Jeg røg da i fryseren på grund af mit emne om pingviner, så tolerancetærsklen er da meget lav.


  • #63   5. feb 2019 Lone.

    Ingenting.


  • #65   5. feb 2019 Nej, der skal ingenting til. Det er virkelig trist, at een man skal have lov at ødelægge alt her.

  • #67   5. feb 2019 Desværre Lone så fællesnævneren Claus.

    Du har ret i at der ofte sker misforståelser, og nogle kan ha' en dårlig dag. Men Claus har jo direkte svinet flere til, mig selv inclusiv, uden der var grund til at eksplodere som han jo gør.
    Når han så samtidig sidder med en sletteknap, hvor han efter forgodt befindende har skrevet og slettet i natten muld og mørke. At han kan fryse som han har lyst til, den ene efter den anden.

    Det er ikke sådan en hj,amin. opfører sig! Tværtimod. Den 'magt' han er blevet givet har han ikke været i stand til at håndtere.



  • #70   5. feb 2019 #59

    Fjordside figurerer stadig som hjælpeadministrator....


  • #71   6. feb 2019 Hun skrev at hun ikke havde noget med baboom at gøre mere, Jeg skulle kontakte en af de andre, der var opført på listen,

  • #73   6. feb 2019 Helt enig Torben, en sørgelig tilstand Baboom befinder sig i smiley

  • #74   6. feb 2019 Personligt syntes jeg at det er svært at se hvornår admin er privat og som admin, det kræver ikke de store armbevægelser at sætte hat på som man gjorde på tv2.

    Det kan så også være træls for admin at hver gang de skriver skal påpege hvilken hat de har på. så det må da være i deres interesse at få det ændret.



  • #75   6. feb 2019 Jamen jeg er skam enig Polysl, men problemet er ganske enkelt at man ikke kan deltage i hundeslagsmål og være dommer på samme tid smiley
    På flere fora deltager moderatorer slet ikke i debatterne af samme grund og her på Baboom er problemet jo også eskaleret fordi moderator har sin menige fortid imod sig hvilket jo uværgeligt bliver brugt imod ham når han tager moderatorkasketten på smiley


  • #76   6. feb 2019 cody

    Jeg er stadig for at en moderator kan ytre sig sig som privat person, men syntes at opleve at moderator kan ytre sig langt længere en andre i sit ordforråd.


  • #77   6. feb 2019 Enig igen Polysl, ikke alle moderatorer magter opgaven lige godt smiley

  • #80   6. feb 2019 Stalking er en form for psykisk vold, som består af uønsket og gentagen overvågning, forfølgelse og chikane. Jr. trådoplægget.

    Ja, det er så grimt og invaliderende, det kan politianmeldes og vedkommende kan få et polititilhold, når det foregår IRL, det er straks værre, når det foregår på nettet, men motiverne, som du nævner, at hævne sig, at genoprette relation og udøve chikane er det samme IRL som på nettet.

    Det er så sygt - det er mennesker som er besat, jeg vil tillade mig at sige, de har ikke noget liv, når de ikke kan få, så kan de hævne sig på Stalking.

    Jeg føler mig også overvåget her, jeg har lige opdaget, at jeg har fået en ny følger, hvilket jeg synes er mærkeligt, det er ikke for venskab, nej det er for overvågning, ligeledes kan jeg se, mens jeg har været i fryseren, at der er oprettet 2 tråde, som der går på, at genere mig godt fulgt op af Hjadm, jeg skal garantere for, at de bliver ikke slettet.

    Men jeg kan så se det som, at jeg er en meget V.I.P'er - den køber jeg, jeg er ikke Jetset for ingenting smiley smiley smiley smiley smiley


  • #81   6. feb 2019 Lone

    Jeg skal have Gullasch suppe.

    Og det er stærkt!!! smiley


  • #83   6. feb 2019 Hvor skønt, velbekomme, husk at trække vejret, men tag det i små bidder, det er ret koldt der ude smiley smiley

  • #84   6. feb 2019 Libbie.

    Jeg skal ikke ud igen mere i dag, kommer lige derudefra...

    Koldt er det nu ikke, men lidt klamt. ---- Nogenlunde ligesom her på Baboom.


  • #85   7. feb 2019 #78
    Kære Annella man kan selvfølgelig anskue problemet efter forgodtbefindende og konkludere udfra det mest belejlige, men den røde tråd vil forblive konstant uanset hvad og i den kontekst vælger jeg at udtale mig på baggrund af historikken og intet andet smiley


  • #86   7. feb 2019 #79
    Annella, med mindre du finder debatklimaet helt normalt vil jeg påstå at suppegryden er kogt tør for længe siden smiley


  • #87   7. feb 2019 Jeg kan ikke se noget formildende at sidde en nat og spamme alle mine indlæg og status beskeder - det er ikke noget jeg nogensinde har oplevet fra brugere - kun her og speciel en som burde være klogere

    Det lykkedes så ikke pågældene at få¨mig op i det røde felt og så fik jeg lige 5 dage i fryseren.

    Jeg har aldrig generet eller stalked nogen her eller andre steder, så det var en helt ny oplevelse at se det her. Nu og uheldigt for personen så bliver jeg mere rolig når pågældende bliver mere og mere generende - det er så noget som er tillært fra tv2 hvor det faktisk er sjovere at være mere og mere rolig og det pisser jo den anden part af.

    Som alle andre ønsker jeg en god debat uden at blive ved med at rode rundt i fortiden og trække den frem og oveni købet står og klapper fra sidelinjen.

    Men man får ikke respekt af folk som roser en og så sparker en i skridtet. En som er blind for den andens chikane på trods af utallige beviser.

    Ok jeg kan være drillesyg og kalde det her en strikkeklub, for det er det jo blevet, hvor man går meget forsigtig som på glasskår for ikke at stikke ud og bløde for meget.

    Sidste bastion er at genere en med at det er copyright på billedet på trods af at det er fra en side hvor alle billeder er uden copyright og kan bruges af alle - dialogen bredte sig så til at der skal være kildebeskrivelse -

    ok så kom der kilde angivelse - så var det heller ikke nok for nu skulle der være en kilde helt ned til billedet - ikke engang aviser laver så dybe kilde angivelser. Så er det at man begynder at tro man befinder sig i et galehus som udmærket beskrevet i Asterix i Rom hvor Obelix render rundt for at få en formular men først skal have en tilladelse til at få den formular. Så det hele ender i det rene plim pløk åndssvage.

    Det var også derfor ideen til straks_logger kom fordi nogle skulle lig lave en sviner - fortrød den og sletter, det var så møg irriterende at man får en meddelse som ikke er der. Så nu håber jeg at mit lille program kan afholde pågældende fra at lave den slags chikane for min lille big Brother ser alt, logger alt.


  • #90   7. feb 2019 NU burde du vide at man ikke kan slette kommentarer som bruger - kun hele statusbeskeden. Jeg kan heller ikke i mit"indhold" se andet end statusbesked.....

    Så jeg kan ikke lige se hvordan jeg kan svine dig til og så slette den smiley

    Jeg kan så heller ikke se hvordan mit program på nogen måde kan belaste en webserver - det kræver at jeg er indenfor og ikke udenfor som et virusprogram som kigger på siden og logger evt. problemer. Det har kun effekt på mit eget system. Den laver heller ikke forespørgsel på nogen måde så jeg kan ikke lige se hvordan det på nogen måde kan belaste webserveren smiley

    I kan ikke måle en disse, det er din frie fantasi som skulle underbygge dine påstande. >Hvis i kunne måle det ville i også kunne se mig - men det har du overhoved ikke belæg for.


  • #92   7. feb 2019 Nu bruger jeg ikke app og sletter noget det lader jeg dig om. Jeg står ved det jeg skriver til forskel fra dig som flere gange har skrevet og skyndt dig at slette. Se det er da rigtig tøset. Du bliver ved med at påpege at jeg sviner dig til og du må gerne smide beviser her så alle kan set det - for jeg har ikke noget at skjule.....

    Det må da være en jammerlig webserver som lider under du sidder og redigere et opslag... hold da op....måske den kan byttes i BR.


  • #95   7. feb 2019 - du bliver ved med at jeg sviner dig til med komme med beviser kniber det gevaldigt med. hvad for andre? er jeg i dialog med dg og andre? for mig at se er jeg kun i dialog med dig og ja vi er da stang uenige og fint med det- det giver dynamik. tak for det.

  • #97   7. feb 2019 nå...så er det jo mærkeligt jeg ikke har fået nogen som helst påmindelse fra Heymate omkring at svine dig til - det er da meget mystisk.

  • #99   7. feb 2019 Jeg synet at opleve at der er meget fokus på at jeg sviner dig til overalt, jeg kan så ikke tilslutte mig din oplevelse

  • #101   7. feb 2019 Du skriver at du svines til det står da i skærende kontrast til.....

    //citat
    Du er simpelthen for dum at høre på Min udtalelser kommer som privat bruger, hvorfor er du om nogen så fatsvag, at du stadig ikke kan forstå det? Hvor tit skal ting gentages før du forstår det?
    //citat slut

    Mener du selv at det ikke er at svine en anden bruger til som på ingen måde sviner dig til ?


  • #103   7. feb 2019 ja jeg glæder mig til fryseren- og til at levere en masse til heymate så de er beskæftiget det meste af 2019 smiley

  • #105   7. feb 2019 Du har ret i at jeg ikke har forstand på drift og som sådan total ligeglad da min kompetence mere er programmering - men spørger så lige hvordan når man redigerer et opslag kan være belastende for en server? jeg tænker på så må det da være meget eksrem hvis 60 redigere opslag - ?

  • #108   7. feb 2019 hmmm er ikke sikker på at RSS Feed er så hurtig til at logge som mit program er som specifik er målrettet visse sider hvor jeg har lavet enten status eller indlæg. Ikke engang google gemmer slettede kommentarer eller slettede sider. Hvad der så er sket siden hen for her kunne man faktisk finde slettede sider - men den sammensmeltning og samarbejde med google og analytic og en masse andre skrammel som loades når man går ind her.

  • #110   7. feb 2019 udmærket ide - men skal i seng - op kl 8...natter eller er det god morgen smiley

  • #114   7. feb 2019 Lone.

    Det smagte fantastisk, men det tager en helvedes tid at lave, men så har jeg til to dage, så på den måde er det fint nok.

    Det er godt en lidt sjov pingvin, den ligner næsten mere en bjørn, men den er jo også russisk siger du. smiley


  • #116   7. feb 2019 #91 Claus

    //citat
    Du kan da slette både beskeder OG statusbesked som bruger. Det kræver jo bare at du følger lidt med og bruger en app til heymates sider
    //citat slut

    Nu kan jeg så ikke se nogen som helst App som gør det muligt at slette kommentar i en statusbesked. - må indrømme at en så besynderlig App skulle kunne stilles til download for brugere her. Så kunne man ligeså godt bare lave muligheden i "indhold"

    Men du må da gerne linke til den App...for jeg kan ikke se nogen steder hvor den kan hentes.


  • #117   8. feb 2019 Jeg mistænker det er et “Wild goose chase” han har fået dig ud på Polysl smiley

  • #118   8. feb 2019 ja det jeg også, for det giver ingen mening., for lige at aflede fra det at påstå at man kan slette kommentarer i statusbesked. smiley

  • #120   8. feb 2019 af den simple grund at jeg ikke gider se web på min telefon, så derfor ingen interesse hvad der er af muligheder.

    Men nu startede du jo med at påstå at jeg har slettet kommentar i statusbesked, og da jeg så ikke er bekendt med den app så giver det jo ingen mening at påstå det. Jeg vil stadig finde det besynderligt at der skal en app til for at slette kommentar som i grunden teknisk ikke giver nogen mening at have den mulighed i en app og ikke i "indhold"


  • #123   8. feb 2019 Amok?

  • #125   8. feb 2019 He he Det er nok ikke taget i Mellemøsten smiley

  • #126   8. feb 2019 Er det en muslimsk nudistlejr?

  • #129   8. feb 2019 #121 - lige pt er det Polysl, der bliver Stalket - ovenikøbet natten lang, jeg har stillet et spørgsmål til BB ikke mindre end 2 steder, hvad med at svare på det, det kunne da klæde smiley

  • #130   8. feb 2019 Libbie.

    Det kan du da ikke forlange.

    Er du ikke klar over, at her på Baboom er det ulven der vogter får?


  • #132   8. feb 2019 Jo, det er ved at gå op for mig, dog synes jeg det er et fantastisk godt relevant spørgsmål her i Ophavsretstiderne, analyse af tekster helt ned på kommaniveau smiley smiley smiley

  • #133   9. feb 2019 Må jeg offentliggøre et billedes af min egen pik, eller skal det også godkendes af Claus....?

    profilbillede
  • #135   9. feb 2019 Nå, for pokker, troede sgu da sådan nogen var af VAT og ikke marcipan.... smiley smiley smiley

  • #137   12. feb 2019 Det her er nok en evigheds tråd, evigt aktuelt emne, holda op, hvilken indflydelse mine ord har her, det er blevet til flere tråde, og godt fordelt blandt Hugormene.

    Misundelige mennesker, er mennesker, som har sat sig for lave mål, jeg er ret enig med PH.


  • #138   12. feb 2019 Ja tror jeg nøjes med at kigge på smiley

  • #140   13. feb 2019 #138 - Leon, du skal bare gøre, hvad du føler for og ikke hvad Lone synes, du skal gøre, men tydeligt er, at du er på hendes liste, det er jo ikke 1. gang, hun er efter dig.

  • #141   13. feb 2019 I damer jeg gør netop hvad jeg har lyst til - må freden være med jer smiley

  • #142   13. feb 2019 Leon du skal bare love mig at du altid vil være Leon. Du er nok i dig selv,

  • #146   13. feb 2019 1043 visninger mon det er rekorden?

  • #147   14. feb 2019 Nej, Polysl, det er ikke rekorden smiley

Kommentér på:
Stalking, et problem for mange.

Annonce