{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Jeg tør godt sige det. {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg jo rød inden for politik men hvis jeg var venstremand og kunne stemme på hvem der skulle stå som deres formand vil jeg uden at ryste på hånden sætte min stemme på Inger Støjberg da jeg syntes hun er en stærk kvinde der står ved sine meninger.
Og ja da jeg gerne så en god solid grænsekontrol kan det jo ikke være meget anderledes - at jeg så også gerne vil styrte ud af EU af forskellige årsager så som den måde EU får den danske statskasse til at styrtbløde og ligeså gør at Danmarks velfærdssystem er i knæ og tænker på hvordan dem der arbejder i systemet hvor hjertet er med - bliver pisset på og hvor dem der bare arbejder for lønnens skyld synger en sejers sang hver gang de får et sygt menneske ned med nakken smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tør godt sige det.
  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.267
    #1   23. nov 2018 Jeg er ikke rød Leon men alligevel er jeg helt enig med dig smiley

  • #2   23. nov 2018 Ja, Inger Støjberg er en stærk kvinde, men synes også at hun er blevet kold og kynisk. Det dur ikke!

    Fx. omkring dette. https://www.dr.dk/nyheder/politik/partifaelle-modsiger-stoejberg-god-ide-med-noedudgang-til-ulykkelige-sager-om





  • #3   23. nov 2018 Kunne aldrig stemme på Inger Tågehorn, hun mangler i den grad politisk pli og hensyntagen ved at feste med kage når en lov runder et lige tal. Hendes udtalelser falder også tilbage til partiet som stemples af befolkningen fordi de ikke siger hende imod.

    Hun skider på at de regler der laves er uhensigtsmæssige for nogle, men alligevel fejre hun med kage når et velintegreret barn smides ud og kaldes uintegrerbar.


  • #4   23. nov 2018 cris7 at børn sendes ud af Danmark er en af de ting jeg absolut ikke er enig med Inger Støjberg i så det er ikke der jeg vil pege på Inger Støjberg men hvis vi så tager de kriminelle der får x-antal år i spjældet og en udvisningsdom der efter og der efter anker dommen så de skal x-antal år i spjældet og der efter får lov til at blive i Danmark gør at jeg tror at de kriminelle af anden etnisk herkomst end dansk stor griner hver gang der er i kontakt med det danske retssystem.

  • #5   23. nov 2018 polysl jeg kan nu godt li kan også lagkage men jeg spiser kun lagkage til fødselsdage og ja jeg vil aldrig fejer at et barn blev udvist fra Danmark så deri er vi jo enig smiley

  • #6   25. nov 2018 Enig i #4 Leon

    Problemet er også at man har strammet udlændingeloven så meget, for at holde nogle bestemte personer ude af DK, at det også går ud over etniske danskere som har orden i deres papirer og liv, at det er meget uretfærdigt.





  • #7   25. nov 2018 cris7 ja det er ikke fair smiley

  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.267
    #8   26. nov 2018 #3 Polysl

    Helt uenig og jeg vil endda påstå at Støjberg nok er eneste årsag til at Venstre stadig ligger i top 3 mandatmæssigt.
    Hendes kagestunt kunne jeg godt være foruden og jeg tror heller ikke hun ved hvilken person der udløste det runde tal.
    Loven om tilhørsforhold kan ikke målrettes specifikke grupper grundet EMRK konventionen og derved rammes der med spredehagl.
    Løsningen ligger hos vælgerne der skal straffe de unionsliderlige partier da EU udgør den største hindring ang. en tilretning af den skide konvention der betyder at love der skal begrænse muslimsk indvandring også rammer de forkerte smiley


Kommentér på:
Jeg tør godt sige det.

Annonce