{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Integrationspolitiken og manglen på respekt. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ser og høre gang på gang om hvordan danskerne skal være tolerant og udvise tolerance over for folk der er gæster i vores en gang så H.C. Andersen tolerante Danmark.
Men når jeg i årevis har hørt om container afbrændinger - bilafbrændinger og truende adfærd og (måske stenkast for motorvejsbroer) hos få procent af (nydanskerne) kommer jeg til at tænke i hvor længe Danmarks befolkning skal udvise tolerance og hvor tolerant vil du/jeg eller anden være hvis det gik udover en af vores kære og vil du ikke som jeg er begyndt at tænke i øje for øje tand for tand eller er jeg bare blevet til en gammel sur og gnaven herre.
eller som jeg altid har sagt: de få skal ikke ødelægge det for flertallet.
Som jeg også svaret i andet indlæg kunne være flygtningepolitik - kvoteflygtningepolitik godt sættes på stand by - da flygtningestrømmen jo gør at flygtninge og integration og mangel der på er blevet til et ret stort problem i hele verden.
Men der forventes at Danmarks 5,5. millioner skal redde 1000-vis af liv og alle liv er kostbare men hvorfor ikke hjælpe dem i egen land.
Eksempelvis hjælpe Afrika med at sætte den 8000. km og 1000. km brede skov - historien om en billion træer (hvis jeg ikke husker helt forkert) men ja igen vil der blive tænkt (sikken en racist) men det er jo det sidste jeg bliver.
Ja men syntes ikke lige jeg kan tænke mig et billede der vil give farve til talen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Integrationspolitiken og manglen på respekt.
  • #2   12. okt 2018 Annella tak så kan jeg godt sove godt om natten og ja der findes mange gamle sange der måske som du siger skal laves om i teksten smiley

  • #3   12. okt 2018 Kom til Danmark og tage pis på borgerne, Ingen kriminel smides ud, kun velintegrerede som har et job og netværk.

    Alle de som vil Danmark får at vide de ikke er integrerbar, på trods af skolegang, uddannelse og job.

    imens beholder vi al skraldet, som på grund af idiotiske forhold ikke kan smides ud af landet fordi de risikerer livet. Ingen tænker på at havde dem i landet også er en fare for andre borgere.

    Næsten daglig høre vi om skyderier, overfald, røveri, osv. Kommuner tør ikke integrerer dem når de er bandemedlemmer, så heller "tæve" nogle syge danskere som de mener er simulanter. Piger påberåber retten til tørklæde og dermed sætter sig lidt udenfor samfundet som passer dem godt for så kan de gå og hygge sig i basaren på vores regning.


  • #4   12. okt 2018 polysl ja enig bare så enig og der er noget galt i Danmark smiley

  • #5   12. okt 2018 Ja, men uanset hvad, så er Danmark stadigvæk verdens bedste land at leve i, det er et utroligt lille kønt land med meget forskellig natur. Det er ikke landet, der har ændret sig, men det, der er kommet til. Jeg tror på en dag, det vil ændre sig til det positive, at dem, som vil Danmark bliver og dem som ikke vil, de er jo allerede godt på vej ud og ingen nye kommer til, det er for mig at se en god kurs smiley

  • #6   12. okt 2018 Jetset lad os tro på det sammen og det er jo lige som når der skal købes ind nogle vil bare have kvantitet frem for kvalitet måske en dårligt måde at sige det på men ja heller en god ven end 10000 dårlige smiley

  • #7   12. okt 2018 Hellere en ven i hånden end 10 venner på FB smiley

  • #8   15. okt 2018 Jeg véd godt at jeg altid bruger sætningen 'at der skal være balance i ting' for at man kan være fair. Men jeg mener oprigtigt at det er nødvendigt.

    I længere tid har man set hvordan Udlændingestyrelsen afviser både børn og voksne, som tydeligt ville være en gevinst at beholde her i DK.
    Udlændingestyrelsen burde istedet bruge deres kræfter på at udvise/fratage opholdstilladelser, hvor det tydeligt ses at integration overhovedet ikke vil ske, samt viljen til at uddanne sig, eller få et regulært arbejde heller ikke ses.






  • #9   15. okt 2018 cris7 ja helt enig smiley

Kommentér på:
Integrationspolitiken og manglen på respekt.

Annonce