{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Kynisk politiker {{forumTopicSubject}}

Man kunne høre Laura Lindahl (LA) som faktisk beskyldte Kim Madsen i Debatten at han bare er en simulant, hun overhøre helt at han er på den 9 arbejdsprøvning og jeg kan dårlig forestille mig at man bruger så mange ressourcer på en simulant.

Laura Linddahl,(LA) var afvisende for at folk med 0 arbejdsevne kom på førtidig pension. For ved at måle på arbejdsprøvning så kunne det være at der var en lille fremgang.

Kim Madsen er aktiv med sine demoer og beskyldninger om Job center Lærkevej i Kbh måde at behandle syge borgere.

Hun siger: jeg ikke er læge eller socialrådgiver, nej og hvorfor så den foragt for syge når hun for åben skærm siger til Kim Madsen at han ser sund og rask ud så du kunne da bare tage et arbejde.

Kim Madsen har en god replik:

Laura Linddahl,(LA) jeg synes da heller ikke at du ser dum ud, men kan jeg dømme om du er det?"

Fed kommentar......


Laura Linddahl, (LA) viser her med sin kommentar sit ækle fjæs og sande natur. For mig må hun have 2 hjerneceller - en i kørestol og en som skubber på.

Hun kan jo ikke se om Kim Madsen er på stærke piller mod smerter - men det er en mand som har et godt hjerte som hjælper mange som er kommet i klemme i systemet. Lærkevej blev så træt af ham, at de satte ham på kontanthjælp - ups - det er jo dybt ulovligt nu Kim Madsen er i et forløb, og Lærkevej måtte så igen revurdere situationen.

Grunden til at Lærkevej er rigtig træt af Kim Madsen er at han har afdækket noget ulovlige forhold som Lærkevej har brugt.

Den bedste er: Syge bliver gennet ind i et lille rum hvor en nyrelæge sidder klar. Ingen af de syge havde problemer med sine nyrer Så i realiteten så kan nyrelægen skrive de er sunde -eh???

Det fortæller også hvor lidt politikere har til overs for syge i samfundet, som om at (LA) bare vil lave nogle gaskamre og gasse hele bundet så var problemet væk.

Flotte ord kom der fra politikere i Debatten men vi ved alle det bare er et røgslør og så kunne man ligeså godt lave lidt reklame for sit parti nu hvor valget er forestående.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kynisk politiker
  • #1   1. okt 2018 Ja Kim Madsen syntes jeg er god og tror ikke politikerne kan li ham og jeg tror altså på at han må tage stærkt medicin imod smerter smiley

  • #2   6. okt 2018 Alt for mange politikkere er kyniske, og er slet ikke, altid, klar over de konsekvenser nogle af deres regler og love kan have for folk som har haft et arbejdsliv, eller handicappede børn m.m.

    Alle kommuner, især København, har en stor styrke af advokater o.lign. kun til at (mis)fortolke love og regler, så de kan omgås og penge spares.

    Love og regler kan og bør aldrig erstatte sund fornuft og en god moral.

    Vi ser gang på gang, hvordan kommuner begår lovbrud, og når det så bliver opdaget, uden konsekvenser, så er det de sædvanlige politiske korrekte ord: Vi har fejlet, men nu skal vi se fremad og ikke bagud, og fremadrettet vil vi bla. bla. bla. !!!






  • #3   6. okt 2018 cris

    Politikere hælder bare vand ud af ørerne og siger at de vil indskærpe overfor kommuner -

    Vi kan også se der intet der gjort på trods af der blev lovet at de 80 sanktions muligheder skulle nedbringes til 4. Det mest latterlige er at kommuner klager over at de slet ikke kan finde en sanktions mulighed ud af de 80 - så skal man da være svært handikappet.

    Mærkelig nok kan de godt finde ud af at nappe folks penge hvis man ikke i tide melder sig syg, glemmer en aftale. Når folk så melder sig syge så får de et skema hvor der skal skrives hvornår man forventer at blive rask??? ved forkølelse eller halsbetændelse vare det et en uge men med en varm lungebetændelse er det svært at vide. Så selv om folk er syge skal citronen lige presses for man har hørt om at kommune har taget folk på ordet hvornår de er raske og så tilbage til møllen,


  • #4   6. okt 2018 Ja Poly, politikkere hælder bare vand ud af ørene, fordi de så gerne vil ses som 'handlekraftige', Der skal hele tiden findes på nye ting, for så bliver de set i medierne.

    Det er gået noget HELT GALT I DANMARK, med den måde som man overvåger alle på.







Kommentér på:
Kynisk politiker

Annonce