{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

cris7
cris7
Online Tilmeldt:
16. dec 2014
Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 343 Svar: 3.342

Stop jeres tudefjæs! {{forumTopicSubject}}

https://www.bt.dk/debat/astrups-loerdagsbrok-du-er-et-tudefjaes

Dette indlæg kommer efter at flere rektorer har forbudt forskellige udklædninger på bla. universiteter for ikke at såre nogen, eller at nogen skal føle sig diskriminerede.

Al den censur og politiske korrekthed må simpelthen stoppe, for det hører ingen steder hjemme.

Citat fra artikel:Sagen er, at afsporede selvoptagede humanister skal afholde sig fra at gå rundt og lave regler for almindelige menneskelige relationer, selvom de uheldigvis er udstyret med ledende stillinger i det offentlige. På lang sigt ender det med, at reglerne for almindelig samtale med andre mennesker bliver mere komplicerede end reglerne for et ti-timers asiatisk brætspil.

Hvordan ser I på al den censur ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop jeres tudefjæs!
  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 343 Svar: 3.342
    #2   22. sep 2018 Rigtigt Ron, det kan man gøre selv som man vil.

    Men når man som nu går ud med diverse skrivelser på læringsanstalter, hvor man ellers påstår at hylde ytringfriheden!

    Ikke mindst ville mange af de selvsamme rektorer ikke være med på at forbyde de meget krænkende seksuelle lege som nye elever blev udsat for. De sagde at det jo ikke skete på deres grund og derfor ikke kunne gøre noget ved det.

    Men udklædningsfesterne sker ofte heller ikke på deres grund, men alligevel blander de sig.


  • #3   23. sep 2018 Man blander sig snart sagt i stort og småt - udklædninger

    Jeg læste i en artikel, at man opfordrede ældre til at gå i lårkort - hvad rager det disse orakler, hvad ældre har på? Man blander sig også i forskellige livsstile, og NU kostumer.
    bare de kunne passe deres egen næringsvej.


  • #4   23. sep 2018 Jeg synes også, det er blevet for meget, men helt klart, det udspringer jo af noget, vi tumler med i det danske samfund. Som Peter Astrup påpeger, så var der ikke en kæft, der sagde noget til vores fastelavnsudklædninger, der var ikke nogen af dem, som var "for meget", men i dagens Danmark, bliver alt sammenlignet, for vi må endelig ikke diskriminere, det er som om, det er blevet en god måde at omgås, det som virkeligt er et problem, men som er blevet et tabu. Men sådan ser afstemningen ud i skrivende stund:



    Er der for mange, der tuder over alle mulige ligegyldige ting i Danmark?
    Ja8910 (90%)
    Ja417 (4%)
    Ja324 (3%)
    Nej... jeg mener ja304 (3%)
    9955 stemmer


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 343 Svar: 3.342
    #6   24. sep 2018 Der er nok mange som bare ville grine af meget, bare ha' det sjovt, og aldrig tænke en tanke omkring diskrimination. Men når en sag gøres til et problem, af nogle idiotiske forkæmpere, så vokser en sag til et problem. Et problem nogle krakilere har skabt!

    Da jeg var barn, så jeg mange cowboy film. Jeg syntes at indianerne var så seje, sikke de kunne svinge sig på en hest, deres muskuløse kroppe, lange hår, osv.
    Så var vi i Legoland, hvor man kunne lave snobrød, og jeg fik lov at vælge en ting som jeg ville have. Jeg valgte et hårbånd med fjer i, samt en dolk i skede til at sidde på et bælte. Whau, jeg følte mig sej! smiley

    Når så min bedste ven Finn og vores forældre tog i skoven med campingbord/stole for at få en hyggelig frokost i det blå, så havde jeg mit 'udstyr' på, Finn også, og vi udforskede skoven, legede, og søgte efter dyr, slanger, for at se hvor tæt på dem vi kunne komme.

    Var det diskrimination at vi valgte at klæde os sådan? Eller var det bare leg, som ingen så noget galt i?

    Ja, tiderne har ændret sig siden, men det har kværulanters også i høj grad. DE ser problemer alle vegne, (hvilket skaber problemer), i deres higen efter at blive set og hørt, og være politisk korrekte.



  • #7   1. okt 2018 Ja det er en mærkelig verden vi lever i, danmark er ved at blive kvalt i et kæmpe Tolerance kvælertag. Det er alt sammen noget der efter sigende sker i humanitetens navn.
    Herre jemini hvad er det for noget at vi nu i vores eget land ikke må iklæde os det tøj vi selv ønsker.
    Hvor er ytringsfriheden henne. Samtidig kæmper alle disse humanitære og åh så frelste personer imod, at mennesker forbydes, at skjule hele deres identitet bag en alt dækkende klædedragt.
    Jamen er det så ikke det man kunne kalde for en slags omvendt racisme. Vi dansker skal ikke blive ved med at give op på vores mangeårige traditioner, vi skal have lov til at være danskere i vores eget land.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 343 Svar: 3.342
    #8   1. okt 2018 Det har ikke engang noget med ytringsfriheden at gøre, men nærmere direkte dumhed.

    Man kreére ofre, som kan klage over det mindste.



Kommentér på:
Stop jeres tudefjæs!

Annonce