{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Igen en opblussen af skyderier på Nørrebro {{forumTopicSubject}}

https://www.bt.dk/krimi/der-blev-skudt-foran-sannes-lejlighed-vi-vidste-at-der-var-noget-i-gaere

Igen er skyderierne blusset op på Nørrebro. Det siges at det er intern stridigheder i gruppen Brothas som skulle være delt i 3 fraktioner som nu går i flæsket på hinanden for at få magten.
LTF er forbudt for øjeblikket, men 'arbejder' i det skjulte.

Folk på Nørrebro er bange, for uskyldige passerende bliver også ramt.

Nogle siger vi bliver hærdede, eller vi tør ikke sige noget eller brokke os over de sortklædte i vores nærhed.
Nogle siger også, jamen her findes jo så mange søde og rare indvandrere her, hvilket naturligvis er også er tilfældet. Men de glemmer måske lige at mange af de selvsamme meget muligt har familierelationer, eller venskaber med de samme familier hvor disse udskud kommer fra. DE véd hvem de er.

Alle disse medlemmer fra bander som er hjemmeboende, deres familie skal ha' besøg af kommune og politi, med henblik på at de kan blive smidt ud af deres bolig, blive udvist, få frataget kontanthjælp hvis de får det.

Hvilke andre tiltag kan gøre?

Kommentarer på:  Igen en opblussen af skyderier på Nørrebro
  • Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 9 Følgere: 34 Emner: 43 Svar: 2.129
    #1   22. sep Jeg er bare super duper glad for at jeg ikke oplever den forandring der er i DK:
    Jeg skred længe før det begyndte.. Det må simpelthen være forfærdeligt.

• #2   22. sep Det føles ihvertfald meget utrygt. Ikke mindst at det bliver ved med at foregå.

Det er jo ren samfundsskadelig aktivitet, og der bør virkelig slås hårdt ned.

Der er jo noget fundamentalt galt med den opdragelse som disse drenge har fået. Og jeg gider ikke mere høre på at de kommer fra 'udsatte hjem', hvilket er noget vrøvl. Sålænge man opdrager piger og drenge så forskelligt, ikke mindst lader drenge té sig og gøre som de vil, så er det forældrene som er skyldige!

• Ronald G
    dec 2015

#3   22. sep Jeg kan kun gentage mig selv. Smid lortet ud af landet . væk med dem. det er kun udskud - ros af værste skuffe..
    Det er borgerne der skal rejse sig i protest, og gøre oprør.
    For Politikerne snakker bare mens de indkasserer store lønninger.
    Man skulle have været >Politiker.

Bortset fra det Cris - så er vi alene, alle er rejst, eller gider bare ikke mere.

• #4   22. sep Det er lørdag Ron, så måske er det familiebesøg osv.

Ja, beboerne må på gaden igen, og vise klart at de tager afstand fra alt som sker. Hvilket ikke kun er på Nørrebro, men også andre bydele rundt om i landet er involveret.

Hvis man som mange af disse mennesker gerne vil dyrke sin 'hoppy' så er det bedst at være hvor den kan dyrkes i fuldt flor.

Så tag til Mellemøsten, her er de bedste muligheder. Korruption, snyd og bedrag, krig i gaderne, voldtægt af kvinder hvis de ikke er tildækkede, eller tækkeligt klædt. Børn smidt på gaden, som kan bruges til salgsmuligheder. Salg af kvinder, (tvangsægteskaber). Narko kan fås hurtigt og billigt. Ja, mulighederne er uendelige i disse 'troende' lande.

• #5   22. sep der spørges?

Hvilke andre tiltag kan gøre?

Lære dem at ramme, for de 3 overlevede. når de så har lært det så tynder det automatisk ud i grupperne. + dem som får fængsel.

Man rammer en arm, man rammer et ben, ram da bylden.....

• #6   22. sep Husk lige at de to sidste ud af de tre der blev ramt, bare var helt tilfældige ofre, som bare var det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

Kuglerne flyver, og det kan lige så vel være gamle fru Hansen på vej hjem fra Bingo som bliver ramt.

Ellers har jeg ingen problemer med at de selv dør ved skud, og fortsætter med at være det ukrudt som de er!

• #7   23. sep Igen nyt skyderi : http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-09-22-ny-skudepisode-i-hovedstadsomraadet-politiet-efterlyser-flugtbil

Dagen efter, tre mennesker blev ramt af skud på Nørrebro i København, er der sket endnu et skyderi i københavnsområdet.

Politiet er stadig talstærkt til stede i Ishøj på den københavnske Vestegn, hvor der har fundet en skudepisode sted lørdag aften klokken cirka 21.45.

Politiet oplyser til Ekstra Bladet, at der er affyret i alt tre skud fra bilen. De blev affyret med en gruppe personer, der stod ved en Circle K-tank ved Landlyst Vænge i Ishøj.

• #8   23. sep Hvilke andre tiltag kan gøre?

Det, de kan have respekt for er, at hele "tæppet" skal rives væk under dem, alle offentlige ydelser herunder kontanthjælp, boligsikring, børnepenge etc etc, skal fratages og så skal hele familien + slægt smides ud af deres bolig, de er i besiddelse af familiemedlemmer, der ikke vil Danmark det godt, de er ligeglade med, hvem de rammer, det kan blive dig/mig næste gang, det rager dem l a n g s o m t, det nytter jo ikke bare at fange dem og smide dem i fængsel, når de kommer ud, så begår de den samme forbrydelse.

Vi må have bemyndigelse til at kunne smide sådanne slægter ud af landet, det ville have en gavnlig effekt er min overbevisning.

• Ronald G
    dec 2015

#9   23. sep Ha Ha . få myndighederne til osv. Var mælken sur her til morgen.
    De smider sgu da kun dem ud som ikke kan gøre dem noget. små søde piger der passer skolen. fredelige mødre. osv. der er mange eksempler.
    Men de grove - er du tosset. se bare på Zigøjner familien Lekovic eller hvad de kalder sig nu, de tror det hjælper at skifte navn. Men lort lugter altid
    faen til larm de der Munkeparakitter kan lave. men sjove er de.

• #10   23. sep Københavns Politi oplyser på Twitter, at politifolk fra øvrige kredse kommer til København for at assistere. Det skriver NI-News.

Så vil jeg kun håbe at de assisterende politifolk får fat på de skydegale bandemedlemmer, og hurtigst muligt får dem fragtet ud af landet incl. deres familiemedlemmer.

• #11   23. sep Fatter bare ikke hvor alle de skydevåben kommer fra, måske er jeg naiv, men de er så vidt jeg ved ikke tilladt i Danmark, bliver de smuglet over grænserne i bil, det er da umuligt i fly med alt det gennemlysning????

• #12   24. sep Det største problem er den skide EMR konvention og så længe vi ikke kan skaffe et flertal for en udmeldelse har vi ikke en kinamands chance for at smide det rakkerpak ud af landet uden at få resten af verden imod os

• #13   24. sep Det kunne være at den er forældet, trådte i kraft 1953....men den bliver jævnlig opdateret, så kan man spørge sig selv til hvad....

• Ronald G
    dec 2015

#14   24. sep Politikerne i DK. er bare nogle svag- pissere alle sammen. Se lidt rundt omkring i Europa. Indenfor EU,s grænser, er der flere lande der gør som det passer dem. og det går fint.
    Men lille Lorteland Danmark der ligger man på maven for alt hvad der kommer fra Brussel og måske især Mergel. Det er jo himmelråbende DUMT.
    Og viser med al tydelighed hvad Danske politikere helst så. I hvert fald hvad lille Lars vil.

• #15   24. sep #11
    Mange våben kommer via Sverige.

• #16   25. sep Visse byer i Sverige er også blevet til gangsterbyer, så sørgeligt så sørgeligt

• #17   25. sep At det er gået så vidt i Sverige, er jo fordi at myndigheder og medier benægtede og skjulte overfor befolkningen hvor slemt det egentligt stod til.
    Ikke mindst hvor kæmpe en andel af indvandrere som var repræsenteret i hele dette morads. Derfor fik det lov at udvikle sig så slemt at det nu ikke er muligt at stoppe.

• Ronald G
    dec 2015

#18   25. sep De ligger som de har redt. ingen medlidenhed herfra. så må befolkningen rejse sig. jeg ser ingen anden udvej. grib til våben og smid lortet ud.
    Alle forbrydere har våben som en selvfølge. Men gud nåde of trøste den stakkel som forsvarer sig imod dem.. sker der ikke noget snart, er >Svenskerne fortabt. og de skal ikke komme stortudende til Danmark.
    Havde skåne været dansk i dag havde det set anderledes ud i dag Men vi blev jo smidt ud.

Kommentér på:
Igen en opblussen af skyderier på Nørrebro