{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Det svenske valg {{forumTopicSubject}}

Så må vi se, om Danmarks indbyggertal vokser, hvor skal de ellers flygte hen, som jeg ser det, så er Sverige i oprør, det er bare meget for sent, men ser et stort kaos efter morgen dagens valg.

https://www.bt.dk/udland/hoejdramatisk-udvikling-i-svensk-valg-kontroversiel-partileder-kraever-omgaaende


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det svenske valg
  • #1   8. sep 2018 Jeg kan finde på mange lande de "aber" kan flygte hen,

    //Udtalelsen fra Jimmie Åkesson handlede groft skitseret om, at nogle indvandrere i Sverigedemokraternes øjne ikke passer ind i Sverige.
    //citat slut

    Hvordan fanden kan det være generaliserende,

    Alle aviser og nyheds stationer er for ikke at bekymre indvandre, så man ser jo ikke etnicitet i hverken nyheder eller aviser. Sverige har påtaget sig den her strudse effekt som gør at mange blive blinde.

    man har så lige vold bollet en svensk kvinde i Malmø, og som sædvane siges der ikke noget om etnicitet, for som de siger ikke at sætte en hetz i gang. De fjolser skyder sig selv i foden for mere vold voldtægter er vand på møllen så forsæt endelig i fjolser, så er der måske et parti som kan smide jer ud fra et fly uden faldskærm lige ned til jeres lorteland.


  • #2   8. sep 2018 Som du dog kan sige det, Polysl smiley - men ja, det er desværre sådan, det er, kendsgerninger kan være grimme, men det er også vores naboland smiley

  • #3   8. sep 2018 jetset

    Jeg ser dem ikke som naboland, men en parie,, De har selv startet det for mange år siden med deres systembola, eller er det tombola... De 2 svensker jeg kender brænder selv deres sprit. Så sverige er ikke så langt fra at blive Sveristan, de fylder landet op med bæster som ude i bygter helt er sin egen og i flertal. Sprængt den bro for helvede og lade dem sejle lige ud i muslimistan.


  • #4   8. sep 2018 Ja, så går det lidt bedre i Norge - de har også andre midler og bestemmer selv. Men der er nu om det: at række fanden en lillefinger, så tager han hele armen, den holder stadig smiley

  • #5   8. sep 2018 stå ved grænsen og huggenotte...ingen arme ingen bistand...

  • #6   8. sep 2018 Jeg vil nøjes med at sige at spise min kinaradise og vente på dagen der kommer engang samtidigt med at jeg vil kigge på hvordan det går det svenske valg i morgen

    profilbillede
  • #7   8. sep 2018 SVT er jammerlig.....men på den anden side giver de næring til SD med al den omtale.

  • #8   9. sep 2018 SD har brug for så mange stemmer som overhovedet muligt, for så kan de ikke komme udenom dem, spændende bliver det i dag smiley

  • #9   9. sep 2018 yes jetset....

  • #10   9. sep 2018 Held og lykke SD, jeg er ikke i skrivende stund klar over, hvor mange uintegrerede indvandrere de har i Sverige, men det er ikke så få, det er uhyggeligt smiley

  • #11   9. sep 2018 Der var en araber der blev interviuewet i tv, han havde meldt sig ind i SD, for efter at ha' boet i flere år i Sverige kunne kan se den dårlige indvirkning/indflydelse som mange nyere indvandrere havde.
    Ingen gjorde noget for at standse den dårlig spiral.


  • #12   9. sep 2018 Jeg mener at for stramme regler går ud over alle, mens for slappe regler tillader alle!

    Politikkere har det med at glemme at der skal være balance i ting, at det er nødvendigt at behandle folk forskelligt og individuelt, hvis man ønsker at få de mennesker som virkeligt gør en stor indsats i form af arbejde og integrere sig i det danske eller svenske samfund.

    Svenskerne har tilladt revl og krat at blive beboer i deres 'hjem', med det resultat at kriminaliteten er blevet kæmpe høj. Masser af bander, mord hver uge, voldtægter og overfald. Parallel samfund der blomster som ukrudt, hvor den svenske lov ikke gælder. Det koster en formue, bare at forsøge at nedkæmpe lidt, men som blusser op igen.
    Imens lider de svenske pensionister som dårligt har til dagen og vejen.

    Over hele europa ser man en stor højredrejning. Hvilket ikke kun er en højredrejning, men en drejning til de ekstreme og krigeriske grupper der ønsker direkte og voldelige opgør i gaderne.

    EU og politikkere brøler ud om racisme og diskriminering m.m., mens det i virkeligheden er dem selv som har taget spadestikket og skabt den situation som er.

    Havde EU haft sund fornuft, moral og styrke, så havde deres befolkninger ikke nødig at være usikre og bange for at gå på gaden, ikke mindst for fremtiden og deres arbejdsmuligheder.

    Alle de milliarder af Euro som bliver brugt på immigranter, kunne være brugt på at lave bedre lejre udenfor EU, mens man lavede aftaler med og omkring de lande der havde problemer af forskellige slags.







  • #14   10. sep 2018 #13 - Cris, ja, hvorfor ikke, tænk og det er et naboland til Danmark, man skulle tro, det var et korrupt land i Afrika, virkelig usmageligt smiley

    Men nu må vi se, hvordan de løser den fordeling, som valgresultatet har givet, det bliver ikke nemt, jeg forudser kaos, som der kan ende ud i endnu et valg.


  • #15   10. sep 2018 ja cris

    Det er et underligt system hvor alle kan se hvilken stemmeseddel man tager, svenskere selv mener ikke at der er noget i vejen med systemet.


  • #16   10. sep 2018 Jamen, det tør de da heller ikke udtale sig om i korrekte Sverige smiley

  • #17   10. sep 2018 Jaaaa det er da ikke en hemmeligt afstemning - men lad os se hvordan den demokratiske kabale går op smiley

Kommentér på:
Det svenske valg

Annonce