{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Giftangrebet i England igen igen... {{forumTopicSubject}}

Som omtalt flere gange var giftangrebet på Skripal og de efterfølgende udvisninger af russiske diplomater en yderst mærkelig sag fordi der ikke fremkom nogen beviser overhovedet fra den Engelske regering.
Flere lande fulgte trop og udviste ligeledes russiske diplomater.
Medierne var påfaldende tilbageholdende med at kræve beviser og sagen er efterhånden ved at gå i glemmebogen.
Det virkede næsten som om at medierne havde aftalt ikke at forfølge sagen, men nu vil Tyskland have evt. beviser udleveret.
https://www.dagbladet.no/nyheter/tyskland-etterlyser-beviser-i-skripal-saken/69678657

Endnu engang skal man ty til udenlandske medier for at finde oplysninger som disse. Hvorfor mon ?
Hvis ikke der findes nogen form for beviser har de implicerede lande gjort sig selv til grin og den engelske regering har mistet sin troværdighed.
Endnu et mislykket forsøg fra vestens side på at miskreditere Rusland.
Hvad mener du om denne mærkelige sag ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giftangrebet i England igen igen...
  • #1   11. jun 2018 Jeg er glad for vi ikke har et retssystem som dømmer selvom der ingen beviser er.

    Men desværre har vi et folketing som kun har strå mellem ørerne de følger trop med alle de andre lemminger og udviser diplomater.


  • #4   11. jun 2018 En mærkelig sag, jeg synes at mangle ord, men vi har tilgode at få en forklaring.

  • #5   11. jun 2018 Jeg tror ikke der er nogen der forventer at få beviser af England mere.
    Nu har man jo også opnået hvad man ville med udvisningerne smiley


  • #6   11. jun 2018 #2
    Tror du selv på at Mette F. havde handlet anderledes oleS.
    Det handler slet ikke om rød og blå, men derimod om man er EU liderlig eller ej.
    EU's selvopfundne fjende tjener kun det formål at man kan opruste og dermed leve op til det forsvarsmæssige minimumskrav uden at give indrømmelser til USA / Trump !


  • #8   11. jun 2018 Jeg ved ikke hvem skribenten på bagsiden af Ekstra Bladet er i dag, der står i hvert fald ikke noget navn, men vi skal boycotte vm i Rusland, på grund af giftangrebet i England.

    Øhh, er manden idiot, eller læser han ikke hvad andre medier skriver?

    Det er aldrig blevet bevist at Rusland stod bag det angreb....

    Men han tror vel stadig på at den russiske journalist i UkraIne blev skudt af russerne, selvom han dukkede op til et pressemøde, efter sin død.


  • #9   11. jun 2018 markgreven det er nok verdens største stunt.

    er der stadig nogen som tvivler på et liv efter døden smiley


  • #10   11. jun 2018 #7
    Dette har ikke at gøre med at tørre noget af på nogen oleS - det handler om at EU klubben står sammen om hadet til Rusland uden at skænke beviser en tanke.
    Helt uhørt i min optik !
    Og hold nu op med det evindelige DF shit hver gang du kommenterer noget smiley


  • #11   11. jun 2018 Jeg må jo efterhånden sige, at jeg har mere tiltro til Putin, end Trumph og EU, det er sørgeligt, ikke?

  • #12   11. jun 2018 Ja Markgreven - al den sammenspisthed i EU og ensidig bashing i medierne overfor Rusland gør jo automatisk at man blir mistænksom på hensigterne.
    Det er jo heller ikke for sjov at politikere og journalister ligger i bunden af troværdighedsskalaen smiley


  • #14   12. jun 2018 oleS
    Hvad har DF med giftangrebet i London at gøre ?
    Det virker som om du er besat af DF - næsten som en stalker !
    Jeg tænker tit på om du var lige så sur på radikale dengang de med deres 8% styrede S og SF under Thorning.
    Hvad med at åbne en tråd om DF oleS ? Jeg deltager helt sikkert smiley


Kommentér på:
Giftangrebet i England igen igen...

Annonce