{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Falske lægeerklæringer {{forumTopicSubject}}

Teltfolket elsker at gå til lægen og læger siger selv de er pressede - ?? over hvad? Hvor er den logiske formulering i deres iagttagelse?

Hver gang telt folket skal til prøve så bliver de pludselig syge i håb om at de kan tage prøven under mere mildere vilkår. Det er så noget som Naser skulle vil have mere fokus på. Er da helt enig..

Dog....

Her syntes jeg Naser blander tingene sammen, når man kommer til et land og består prøven så betyder det ikke at man skal vifte med det danske flag og drikke rød sodavand og spise røde pølser, for det gør ikke engang jeg.

Deres kultur må de have og skal ikke påtvinges dansk kultur, men bare overholde de retningslinjer som er i landet.

Men rigtigt at så mange er syge, har selv set i Odense at et hold kutteklædte dappe hen til dansk skolen og ind for så at komme ud på 5 min. Den skole burde have en pris for at kunne undervise på 5 min. Der er åbenbart ikke noget kontrol for man fiser bare ind og stempler og så ud igen uden en kæft aner noget. Hele den kutteklædte dapper så ned til basaren på Skibhusvej hvor de har lidt kulturelt arbejde og hygger sig med en te eller en sød kage.Næste dag er det samme billede.

https://bit.ly/2s37VR5


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falske lægeerklæringer
  • #2   22. maj 2018 rasmus

    en af gangen som i et minefelt smiley


  • #6   23. maj 2018 FHHH

    Regeringen er begyndt at blande det hele sammen samt kommuner, så er du flygtning eller indvandre så skal man forberedes på at blive dansk statsborger. Her skyder man sig så selv i foden for man kan jo ikke udvise en som er dansk statsborger uanset næsten hvad man laver.

    Så regeringen har opgivet - så de kan bare vælte ind og gå til dansk læge og sig: jeg syg - jeg hav speciel forhold til danske prøv. bing ling så har vi fået endnu en klient i det store tagselv bord.


  • #9   24. maj 2018 Når erklæringen ikke beskriver de faktiske forhold så er den falsk.

    https://bit.ly/2kiSelg


Kommentér på:
Falske lægeerklæringer

Annonce