{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

Danmarks Kronprins. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg læste kort om hvordan Statsministeren vil have en snor i vores Kronprins grundet hans tale om at Rusland gerne må komme med til de olympiske lege grundet doping noget russerne skulle være gode til og tænker at man vel ikke kan generaliser og altså må jeg tro på at der findes mange gode russiske atleter der ikke tager doping og jeg må bare sige at Kronprins Frederik jo i min verden viser stil ved ikke at blande politik og sport sammen doping eller ej.
Lad mit royale hjerte banke i fred og ro - især da det gælder min royale tro.

Kommentarer på:  Danmarks Kronprins.
  • Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 757
    #1   6. maj tro og tro. jeg ville helst høre det som respekt for. også selv om respekten fik et hak. med den elefantorden der gik til Tau tjesco

• #3   6. maj Rasmus R og Forhedehulehelvede jeg må sige at jeg mest ser hvordan politik bliver blandet sammen med sport og er sikker på at det er sådan min Kronprins tænker

• #4   6. maj Jeg har den samme royale tro

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 9 Følgere: 27 Emner: 36 Svar: 2.016
    #5   6. maj Doping er kommet for at blive..
    Giv det dog frit. så er det jo lige for alle..
    Nu er jeg godt nok noget af en gammel røv efterhånden. men jeg doper mig sgu da også, tit og ofte, for at kunne klare hverdagen. Hjemmearbejde eller Sport, det da vel det samme. skal man yde sit fulde. skal der nogen gange hjælp til.-

• Ronald G
    dec 2015

#7   6. maj Ikke enig FHHH. Men jeg er også mærkelig.
    De finder nye veje.
    For øvrigt kan man nu få en ny Benzin. højere oktan som giver mere power og renser maskinen bedre.
    Skal det også forbydes.???????

• Ronald G
    dec 2015

#9   6. maj Det er godt med dig Allah i det høje,, du snakker for døve øre.
    Intet afholder misbrugere for at forsætte, og de finder hele tiden på noget nyt. uanset hvad du syntes. . Det er skruen uden ende. Det kunne der også laves en Maraton Debat om, uden ende.
    Hvad biler angår . holder jeg mig til Eksperternes udsagn, de ved sikkert bedre.

• #10   6. maj Jeg er imod doping og tænker på Tour de franc hvor de står på det nærmeste står i kø når der tales om doping så det ser jeg ikke mere grundet doping for så kan de fleste jo vinde og husker et år hvor den gule trøje blev kørt godt og grundigt i sænk og så dagen efter kørte fra de andre det viste sig også at han var dopet

• #11   9. maj Doping, en mærkelig tid vi lever i, nogle rekorder er jo slet ikke menneskeligt muligt uden doping, ud med det skidt.

• #13   9. maj Ingen russer med deres forstand vil ikke dope sig - tror de har en rusky doping manual.

Men efter min mening så lad alle dope sig, det ville jo være det samme som at alle ikke dopede sig - den bedste vinder.

I 70 eller 80'erne kunne folk være i tvivl om de talte med en mand eller kvinde - store muskuløse med overskæg og hår alle vegne som vil få en som fjerner hår til at gå i gulvet.

• Ronald G
    dec 2015

#14   9. maj Det har jeg sagt utallige gange polysl - Og så får jeg kastet noget i hovedet.
    giv det frit for fanden da. og slip for alle disse problemer.
    Det jeg tit tager for at klare dagens dont, er også en form for doping.

• Markgreven
    Markgreven Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 12 Følgere: 60 Emner: 95 Svar: 4.922
    #15   9. maj Ja, jeg vil også skide på det.
    Cykelrytterne i Tour de France har blod så tykt som marmelade, lad dem for helvede falde af cyklerne og dø, hvad rager det mig.
    Hvis man kun tror det er russerne der doper sig, så tro om igen.... Norge fik 39 medaljer ved OL,---- Øh, der bor færre mennesker i Norge end i Danmark, men alligevel.... Der er også sne andre steder på jorden end i Norge, eller....?

Kommentér på:
Danmarks Kronprins.