{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.854 visninger | Oprettet:

Danmarks Kronprins. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg læste kort om hvordan Statsministeren vil have en snor i vores Kronprins grundet hans tale om at Rusland gerne må komme med til de olympiske lege grundet doping noget russerne skulle være gode til og tænker at man vel ikke kan generaliser og altså må jeg tro på at der findes mange gode russiske atleter der ikke tager doping og jeg må bare sige at Kronprins Frederik jo i min verden viser stil ved ikke at blande politik og sport sammen doping eller ej.
Lad mit royale hjerte banke i fred og ro - især da det gælder min royale tro.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmarks Kronprins.
  • #3   6. maj 2018 Rasmus R og Forhedehulehelvede jeg må sige at jeg mest ser hvordan politik bliver blandet sammen med sport og er sikker på at det er sådan min Kronprins tænker smiley

  • #4   6. maj 2018 Jeg har den samme royale tro smiley smiley

  • #10   6. maj 2018 Jeg er imod doping og tænker på Tour de franc hvor de står på det nærmeste står i kø når der tales om doping så det ser jeg ikke mere grundet doping for så kan de fleste jo vinde og husker et år hvor den gule trøje blev kørt godt og grundigt i sænk og så dagen efter kørte fra de andre det viste sig også at han var dopet smiley

  • #11   9. maj 2018 Doping, en mærkelig tid vi lever i, nogle rekorder er jo slet ikke menneskeligt muligt uden doping, ud med det skidt.

  • #13   9. maj 2018 Ingen russer med deres forstand vil ikke dope sig - tror de har en rusky doping manual.

    Men efter min mening så lad alle dope sig, det ville jo være det samme som at alle ikke dopede sig - den bedste vinder.

    I 70 eller 80'erne kunne folk være i tvivl om de talte med en mand eller kvinde - store muskuløse med overskæg og hår alle vegne som vil få en som fjerner hår til at gå i gulvet.


  • #15   9. maj 2018 Ja, jeg vil også skide på det.
    Cykelrytterne i Tour de France har blod så tykt som marmelade, lad dem for helvede falde af cyklerne og dø, hvad rager det mig.
    Hvis man kun tror det er russerne der doper sig, så tro om igen.... Norge fik 39 medaljer ved OL,---- Øh, der bor færre mennesker i Norge end i Danmark, men alligevel.... Der er også sne andre steder på jorden end i Norge, eller....?


Kommentér på:
Danmarks Kronprins.

Annonce