{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.585 visninger | Oprettet:

Nedrivning af højhuse grundet PCB. {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal 5 højhuse i Brøndby rives ned grundet giften PCB det er en af verdens grimmeste giftstoffer det var den samme slags gift kommunekemi i Nyborg skulle havde destrueret for den Australske regering (hvis jeg ikke husker helt forkert) men der blev så meget ballade i Danmark grundet den store mængde + at det skulle sejles over verdenshavene.
Den samme gift blev fundet da en del af Høng kommuneskole skulle rives ned og hvor arbejdet blev stoppet til de fandt en løsning.
Jeg må så bare spøger om hvorfor folketinget ikke åbner Panduros æske og fortælle Danmarks befolkning at PCB findes i mange bygninger - men det vil nok være for meget forlangt + det vil være en alt for stor opgave og tilføjer så lige at der er flyveaske i cement og det må børn og unge under (tror det er 18.år) ikke arbejde med.
Ja hvad skal jeg sige MILJØKATASTROFE.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nedrivning af højhuse grundet PCB.
  • #2   4. maj 2018 Claus G det indsatte billede er kun sat ind som en kontrast imod den omtalte PCB sag og du kan være ganske roligt for jeg lever med alverdens giftstoffer men derfor vil jeg nu stadigt mene at folk skal have sandheden uanset om den er god eller dårligt og vi kunne jo bare tage asbest eller epoxymaling som blev brugt i min arbejdstid og det var uden maske og ja ja som jeg skrev lever jeg endnu smiley

Kommentér på:
Nedrivning af højhuse grundet PCB.

Annonce