{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Giftgassen der blev til øregas {{forumTopicSubject}}

Ganske som forudsagt var giftgasangrebet i London endnu et forsøg på at kriminalisere Rusland fra vestens side.
Alle de såkaldte beviser er udeblevet og nu er man gået over til "damage control" der betyder total tavshed i håbet om at sagen går i glemmebogen.
Som ventet er der ingen oplysninger i vestlige MSM medier og jeg fandt denne sammenfatning i et russisk støttet medie der har samlet alle de kritiske Tweet's med relevante links.
https://sputniknews.com/columnists/201804061063287939-uk-establishment-back-foot-skripal-case/

Det er sku Irak krigen om igen.
Hvor længe skal vi være vidne til dette "ulven kommer" skuespil ?


Kommentarer på:  Giftgassen der blev til øregas
  • #4   12. apr 2018 Ja vi må se hvad der sker og syntes det vil være ok at Rusland må komme og være med til at forske i det giftgas angreb i London og der efter må jeg sige at Vesten skulle tage imod den invitation om at komme og se på det giftgasangreb i Syrien og ja det kan godt være der er mange der glemmer - men så husker vi smiley

  • #5   12. apr 2018 Vesten har rodet sig ud i så mange forkerte antagelser om russerne at de står tilbage som tåbelige enfoldige fjolser.
    Det kølige overblik har russerne beholdt hvilket gør vesten endnu mere rasende og jeg frygter det værste fra især USA's side smiley


  • #8   12. apr 2018 Korrekt strategi af russerne.
    Alle flådefartøjer søger mod åbent vand i tilfælde af krig og jeg er ikke i tvivl om at russerne tager truslen alvorligt.
    Jeg gætter dog på at det bliver ved truslerne da vesten trods alt ikke kan nøjes med mistanken som begrundelse for en væbnet konflikt smiley
    Ham den franske kagemakron har jeg lige så lidt tilovers for som resten af hylekoret.
    Sjovt nok bliver påståede beviser aldrig fremlagt for offentligheden, hvorfor mon smiley


  • #9   13. apr 2018 Var der ikke en russisk overhoved, der udtalte forleden, at denne giftgas ikke var forbeholdt rusisk, den fremstilles også andre steder, jeg kan desværre ikke lige i skrivende stund huske, hvad han hed, men mener han var i Deadline ??

Kommentér på:
Giftgassen der blev til øregas

Annonce