{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.453 visninger | Oprettet:

U-mennesket Peter Madsen {{forumTopicSubject}}

Når menneskelignende udyr som Peter Madsen skal for retten kan man virkelig ærgre sig over at vores system er indrettet således at vi er tvunget til at holde liv i hans usle legeme til han kradser af.
Ja ja, jeg ved godt han ikke er dømt endnu, men hvis blot en tiendedel af anklagerne holder vand, har han fortjent en langsom og pinefuld død.
En så rabiat respektløshed for sine medmennesker går ud over enhver forstand og det samme gælder hans perverterede interesse for seksuelt orienterede pinsler.
Alle normale mennesker bliver dårlig tilpas bare ved at læse anklageskriftet incl.mig selv.
I min optik rummer dansk strafferet ikke en passende straf, men hvad mener du er en passende straf hvis han bliver dømt skyldig efter anklageskriftet ?

Kommentarer på:  U-mennesket Peter Madsen
  • Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 812
    #1   8. mar helt enig. desværre er han uskyldig til retten har talt. men bare vent. hvis. han bliver dømt. så er han vel ude til nye gerninger om 5 til 6 år

• #2   8. mar Han skulle køres levende gennem en kødhakkemaskine, og jeg skulle gerne tænde for strømmen og mase ham ind.

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 11 Emner: 34 Svar: 1.391
    #3   8. mar Ham sker der nok ikke så meget med. Han får sikkert en behandlingsdom, og for livstid.
    Måske lidt at sammenligne med amagermanden. Magen til perverse idiot, der nyder at gøre grin mod modsatte køn, og udnytte modsatte køn, ganske offentligt, skulle være straffet, støbt i beton og druknet i Øresund. Så havde ålene da trods alt fået gavn af det udskud.

• #5   8. mar Ja jeg bruger ellers ikke tid på han Madsen så vil ikke spilde mere krudt på ham

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 7 Følgere: 26 Emner: 50 Svar: 1.680
    #6   9. mar Gudskelov har jeg ikke så beskidt en tankegang, så jeg kunne finde en passende straf.
    Men jeg er sikker på at det ikke bliver sjovt for ham at blive bag tremmer.
    Mit eneste håb er han ikke bliver isoleret. hvorfor tage hensyn til ham.
    Måske graves ned i et termitbo. ?????

• #7   9. mar Mange fine bud på en passende straf til dette monster.
    Desværre ender det nok med indlogering på en 5 stjernet institution med alt betalt

• Claus G

#8   9. mar Ja en behandlingsdom som han sikkert kan snige sig ud af.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 71 Emner: 213 Svar: 1.646
    #9   9. mar #7
    Næh Cody - det sker helt sikkert ikke, han er jo dansker, det er forbeholdt kriminelle udlændinge.

Claus

jeg tror slet ikke manden kan teraperes, manden er jo rablende skør og pervers - det må egentlig været noget helt særligt med det uhyre, for tyske medier og slet ikke ARD/ZDF beretter ellers ikke så intensiv om kriminelles handlinger i udlandet, som det er tilfældet med Madsen.

Og så må jeg faktisk rigtigt godt og grundigt skamme mig, for lige efter U-båden var sunket og Madsen kom i land og jeg så de første billeder af ham, tænkte jeg 'sikken sympatisk mand' - sådan kan jeg altså tage fejl.

• Claus G

#10   9. mar Jeg havde ikke forventet at han var så syg i potten, som han har vist sig være. Jeg fulgte ham med stor interesse, den gang de sendte hans raket op, for en del år tilbage. Så jeg stiller mig i koret med dig Annella, og må sige jeg tog voldsomt fejl af manden. Havde stor respekt for ham og hans eksperimenter, indtil det med ubåden. Der tabte jeg alt for han.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

• #12   9. mar # 9 Annella

"Og så må jeg faktisk rigtigt godt og grundigt skamme mig, for lige efter U-båden var sunket og Madsen kom i land og jeg så de første billeder af ham, tænkte jeg 'sikken sympatisk mand' - sådan kan jeg altså tage fejl. "

Der er ingen grund til, at du skammer dig!!!
    Rigtig mange psykopater har et vindende væsen og kan i lang tid 'narre' andre mennesker, lige indtil de afslører sig selv. Og, så kan man piske sig selv med, at man da har været utilladeligt naiv. Man kan trøste sig selv med, at grunden til, at vi lader os narre, er, at vi indeholder evnen til at føle menneskelig empati, hvilket psykopaten er totalt blottet for.
    Af psykopater er der mange slags. Jeg har mødt en del, arbejdsrelateret. Det værste, de har gjort ved mig, er, at jeg langsomt blev mere og mere forbeholden over for andre mennesker. Jeg tager aldrig mit første indtryk af et mennesker for gode varer.

• Ronald G
    dec 2015

#13   9. mar Jeg har så til gengæld ikke syntes noget godt om ham over hovedet. Men jeg er også Skeptiker. Og fatter ikke kvinder falder for ham. han ligner jo ingenting. røvkedelig.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#14   9. mar #13
    Ron

Kvinder er nok faldet mindre for ham mere for U-båden, så de måtte tage 'det onde' med for at komme ned i U-båden.

• #15   9. mar Jeg har aldrig interesseret mig for hans amatøragtige raket forsøg, og jeg anede ikke han havde en ubåd før denne tragiske sag.

• #16   10. mar Jeg synes, han skulle stenes til døde på Torvet eller måske endnu bedre parteres levende på Havnen. Sådan et svin fortjener ikke bedre, hvorfor skal vi brødføde ham

• #17   10. mar Er det humant at aflive mennesker?

Hvor syg skal man være for, at blive mishandlet til døde?

• Claus G

#18   10. mar Aktiv dødshjælp.

• #19   10. mar Fordi han ville have godt af at smage egen medicin. Nogle fortjener at leve andre gør ikke.

• #20   10. mar jetset, og hvem skal bestemme?

Herinde ser vi ikke ud til, at have tillid til vores dommerstand, så Hvordan?

Folkeafstemning i hele landet eller hvad?

• #21   10. mar Ja, jeg går ind for dødsstraf, som skrevet mange gange før. Giv mig en god grund til, hvorfor Peter Madsen fortjener at leve og den anden Peter Lundin for den sags skyld.

• #22   10. mar jetset, hvor er grænsen?

Skal vi også aflive børn der er født med en skavank psyk eller fys. så de aldrig vil være end en udgift for samfundet.

• #23   10. mar #22 - ole S, hvad er det for skøre sammenlignings grundlag du der stiller op, det kan på ingen måder sammenlignes.

Men jeg venter med spænding på, hvilke "straf" Peter Madsen så skal have

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#24   10. mar #17
    OleS

Er det humant at aflive mennesker?

NEJ - derfor er jeg også ærkemodstander af dødsstraf.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#25   10. mar #23

#22 - ole S, hvad er det for skøre sammenlignings grundlag du der stiller op, det kan på ingen måder sammenlignes.

Jo jetset det kan godt sammenlignes, hvem skal bestemme/dømme, hvilke mennesker der har ret til at leve og hvilke, der skal dø?

• #26   10. mar Det skal straffeloven, Peter Madsen fortjener på ingen måder at leve. Jeg går ind for, at han bliver parteret levende på Havnen og delene bliver smidt ud efterfølgende, hvad har han ikke forvoldt, kun fængselsstraf i 16 år !! - det er på ingen måde straf nok.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#27   10. mar Jetset du modsiger dig selv, først mener du Madsen skal stenes til døde på torvet, eller blive parteret levende på havnen, dernæst siger du, at han skal straffes efter loven - og vores straffelov tillader ikke dine forslag.

• #28   10. mar Korrekt Annella, men hvis vi havde dødsstraf, det er ole S, der spørger

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#29   10. mar #28
    jetset

det har vi heldigvis ikke.

• #30   10. mar Nej, når der er tale om sådan en sag, som tråden handler om, så mener jeg, det må være den absolut suveræne straf, øje for øje.

• #32   10. mar ole S du skriver:
    "Hvor syg skal man være for, at blive mishandlet til døde? "

Her kunne du passende spørge dig selv hvorfor Kim Wahl (som ikke engang var syg) skulle mishandles til døde !
    Hvis du ikke kan svare på det har du samtidig forklaringen på hvorfor HAN skal dø

• #33   10. mar Som Jetset skriver burde overlagte og meningsløse mord altid betyde den ultimative straf. Jeg er varm fortaler for dødstraf i disse tilfælde og sammenligninger som dem ole S fremkommer med hører ingen steder hjemme ifht. til trådens emne

• #34   10. mar Cody, nej jeg kan ikke få øje på, at dødsstraf skal indføres i DK.

At der er en syg mand, der virkelig må være syg har lavet et mord på den mest grusomme måde er ikke grund til, at Danmark skulle genindføre dødsstraf.

Og efter min mening kan meningsløse aflivninger sammenlignes.

Vi lever i civilsationen og derfor afliver vi ikke dem der er vanvittige på den ene eller anden måde.

Jeg ved slet ikke hvilken straf jeg ønsker for disse total afvigere,

• #35   10. mar At aflive Peter Madsen er absolut ikke meningsløst i folks retsopfattelse, hvorimod børn med fødselsdefekter absolut ikke falder ind under denne kategori

• #36   10. mar Cody, at aflive en endnu ikke dømt forbryder håber jeg virkelig ikke er den måde folk tænker.

Selv sharia loven er mildere.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#37   10. mar #35
    Jo Cody det er i nogle folks retsopfattelse meningsløst at aflive selv en forbryder som Peter Madsen f.eks. i min retsopfattelse.

• #38   10. mar Nu er det svært at sætte sig ind i Madsens mærkelige hjerne, men jeg ville hellere dømmes til døden, end at sidde på en psykopat anstalt resten af livet.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#39   10. mar U-bådssagen er udtryk for, at vi dyrker kendis-monstre - det skriver

https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/u-baadssagen-er-udtryk-vi-dyrker-kendis-monstre?utm_source=eniro&utm_medium=partner&utm_campaign=nidk

Det har efter min mening intet at gøre med, at 'vi' (hvem vi ellers er?) dyrker kendis-monstre, derimod er 'vi' vist mere interesseret i at dyrke sensationer.

• #40   10. mar #36 ole S skriver:
    "Cody, at aflive en endnu ikke dømt forbryder håber jeg virkelig ikke er den må"

Trådemnet forudsætter at han er skyldig

• #41   10. mar Cody, når nu sagen ikke er helt slut, så er vinklen om det sexuelle måske noget som bliver et større vinkel, jeg kender intet til den kvinde som var med i en ubåd, måske varnoget aftalt.

Derfor skal man nok ikke dømme før alt er fremlagt.

Måske er sex lege farlige for begge parter.

Så mon ikke det her gætværk m.m. Burde vente til sagen er afgjort ved dom.

• #42   10. mar Kom lige til fornuft nu ole S - kan ikke huske antallet af knivstik i underlivet, men det kommer vist ikke ind under kategorien sexlege.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#43   10. mar nej det gør det sikkert ikke og slet ikke parteringen af et lig.

• #44   10. mar Jo jo, hun bad selv om at blive parteret, og kneppet i underlivet med en kniv først.

Ja, sexuelle lege kan være ekstreme, tænk på ham tyskeren, der mødte en anden mand, og fik skåret dilleren af, hvorefter den blev stegt og spist af dem begge.

Jeg kunne egentlig også godt tænke mig nogle friterede skamlæber, er der nogle der vil?

• #45   10. mar Nu er jeg måske den eneste der ikke aner noget om,hvad der reelt er foregået mellem forbryderen og offeret.

Jeg venter helt på udfaldet af dommen, men ekstreme mord er god underholdning desværre.

• #46   10. mar Er der nogen som ved, hvor mange de var i Peter Madsens ubåd, og hvem mon har dræbt og parteret Kim Wahl en Hammerhaj

• #47   11. mar Jeg ved ikke med dig jetset, for andre har vel læst om sagen.

Men inden der er kommet en dom og alle akter er fremlagt så er det vel gætteri, hvad der lokkede kvinden ned i den ubåd?

• #48   11. mar Er der nogen der gerne ville ind, se og høre retssagen mod Peter Madsen?

• #49   11. mar #47 ole S - selvfølgelig har jeg læst om sagen, men det lyder for mig, som om du ikke har, jeg er overhovedet ikke i tvivl om, hvem der mishandlede Kim W og bagefter parterede hende, Peter Madsen og Kim W, var tilstede overhovedet ikke andre, men det kan jo være Kim W selv har gjort det, så det måske er et selvmord

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#50   11. mar #48
    NEJ (tak) så sensationslysten er jeg heldigvis ikke.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#51   11. mar #47
    Ole det er vel da komplet uvigtigt, hvad der lokkede Kim Wall ned i U-båden, en kendsgerning er jo, at Madsen har myrdet hende og parteret liget - eller ikke?

• #52   11. mar #48 - nej, det turde jeg ikke, for så ville jeg også blive morder

• #53   11. mar #51
    ingen betvivler hun er død og parteret.

Om det er sagen underordnet mener jeg ikke da der er en retssag der skal afgøre, hvordan hun mistede livet. (dødsårsagen)

Husk på, at mange ting kan ændre strafudmålingen.

• #54   11. mar Hun fik nok bare et hjerteslag og så faldt hun død om og så synes Peter Madsen, at det kunne være sjovt at partere hende, så han får nok bare 3 mdr i fri fængsel.

• #55   11. mar jetset, ja jeg tror på du har ret, dog ikke med strafudmålingen.

• #56   11. mar Hvorfor ikke, han har jo ikke myrdet hende, hun faldt selv død om og så skulle Peter Madsen jo af med hende og han havde ikke en plastikpose, der var stor nok, derfor fik han den geniale ide at partere hende, han havde heldigvis knive indenfor rækkevidde.

• Claus G

#61   13. mar Så altså, vi kan konkludere at soldater er mordere, der får løn for det?

• #62   13. mar #60 Kurt M
    Elektrisk stol med timer ur kunne være en løsning og hvis de ikke kan finde ud af det stiller jeg gerne op og trykker på knappen, uden løn

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#63   13. mar #61
    Claus

Nogle soldater ER mordere også kaldet krigsforbrydere, ellers ville de ikke blive stillet for en krigsdomstol og dømt.

• Claus G

#64   13. mar Annella, det var knap så generel en udmelding som Hans Aage fremlagde. Hans konstatering svarer lidt til at en korrupt politibetjent, betyder automatisk at alle sammen er det.
    Det var igen en gang hash tåge snak om at man skulle ansætte en morder til at myrde. Vi kan køre den længere ud, og kalde en slagter for en massemorder.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#65   13. mar Omvendt Claus en massemorder for en slagter som Klaus Barbie, der kaldes slagteren fra Lyon pga hans myrderier/krigsforbrydelser.

• #66   13. mar Jeg anser Assad og hans hær sammen med Russerne er mordere i Syrien,

Og når vi smider bomber i hovedet på den samme befolkning, altså Syrerne

så myrder vi dem.

• #67   13. mar Er det IS, du mener, så synes jeg kun det er godt, at vi bidrager med at bekæmpe dem. Det er en verdens fælles opgave, at få dem udryddet.

• #69   13. mar Jeg vidste ikke, vi var i krig med Syrien, det vi er der for, er at bekæmpe IS og intet andet.

• #70   13. mar Jetset, kender du overhovedet noget til, hvad en bobbe er for noget?

Men det er da mulig, at vi danskere har opfundet noget nyt,

• #71   13. mar Krig i Syrien har intet med denne her tråd at gøre.

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=bobbe

Du er ekspert i at få tråde på et side spor, men det ved du nok godt

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#72   13. mar #67

jetset

Er det IS, du mener, så synes jeg kun det er godt, at vi bidrager med at bekæmpe dem. Det er en verdens fælles opgave, at få dem udryddet.

Verden skal overhovedet ikke som fælles opgave have at udrydde et eneste menneske, det har enkelte personer også forsøgt, og det kostede mio. af mennesker livet .

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#73   13. mar #71
    jetset

Ole afsporer da ikke tråden, fordi han giver eksempler på mordere, det har andre deltagere i tråden da også gjort.

• #74   13. mar Ja det er godt nok en uvane, at vi ikke holder trådens emne.

Men forklar lige emnet for jeg kender flere Peter og og så Madsen.

Men det er noget rod,

• #75   13. mar Nogle gange bliver jeg forarget, men til orientering, så bliver det mindre og mindre.

• #76   13. mar Tråden handler om mord og straf så sammenligninger med andre mordere og forbrydelser er ikke afsporing i min optik

• Claus G

#80   14. mar Du får det til at lyde som om at vores soldater er en flok lejemordere. Men jeg er 100% sikker på at din familie også var glad for vores soldater og vores allierede under anden verdenskrig
    Så moralen er vist lidt splittet. Men svaret på hvem der skulle aflive ved en der er dømt til dødsstraf er jo egentligt besvaret - en der er ansat til det, og trænet til det. Det kunne feks være en fra militæret.

• #81   14. mar #76 - OK Cody, men den handler vel ikke om krigen i Syrien

• Ronald G
    dec 2015

#82   14. mar Selvfølgelig skal ISI bekæmpes, og alle ligestillede.
    dette er normalt en video. men det kan vi jo ikke vise, af gode grunde. vær glad for det.

• #83   14. mar Hej Jetset og tillykke med dine nye sko, de er sku flotte
    Nej det handler ikke om Syrien, men nogen mener åbenbart at Assad er en morder på lige fod med PM, hvilket jeg dog ikke er enig i.
    Når emnet er mord og straf vil debatten blive bred hvilket er forståeligt nok.
    Jeg vil dog godt tilføje at når terrorister overtager styret i et land kræver verdenssamfundet at der bliver grebet ind.
    Når der gribes ind koster det altid civile ofre, men på den lange bane langt mindre end hvis vi lod stå til.
    Set fra min sofa er verden bedst tjent med en mand som Assad frem for IS og andre oprørsgrupper og det samme gjaldt iøvrigt Sadam Hussein og Gadaffi.
    Jeg synes efterhånden at historien tydeligt har vist at Islam eksploderer i vold og indbyrdes opgør når diktatoren fjernes.
    Beklager at jeg fortsatte ud af dette "off topic" spor, men sådan er det når man debatterer død og ødelæggelse

• Claus G

#85   14. mar Hans Aage Rask - Jeg er vist ikke den af os to der prøver at gemme mig Men sjovt du nævner det. Jeg har altid stået ved mine holdninger med min rigtige person. Men hvorfor stalker du egentligt jetset? Jeg har prøvet at spørge hende, men hun kender ikke svaret. Så nu tænker jeg da at det må være på sin plads at spørge dig?
    Nå, nok om OT, men håber da du tør stå ved den du er, og det du har gjort.

Men HAAR, du undviger at svare på noget konkret, og i stedet laver helt skæve sammenligninger, med folk der bliver fyret. De der bliver fyret, af gud hvilken årsag, kommer oftest videre. Det har jo intet med trådens emne at gøre.
    Du forholder dig slet ikke til de konkrete spørgsmål og sammenligninger, men glider let over i forsøg med røgslør.
    Hvorfor tror du ikke det kan lade sig gøre at der er nogle der kan tage en anden persons liv, en person der har forvoldt en eller flere uskyldiges død, uden at det skaber et nyt problem?
    Det fungerer ganske fint i andre etablerede lande. Så kan det da også fungere her i vores land.
    Et er hvad man som person har af holdning til det, noget andet er så hvad der er realistisk. Jeg ser ikke nogle problemer, præcis som vi også har soldater, politi og øvrige myndigheder der kan og er i stand til at tage andres liv, hvis det bliver nødvendigt.

• #86   14. mar Kom til at tænke på gabestokken fra før. Men sådan et monster var jo ulideligt at have placeret på Rådhuspladsen. så lad ham rådne op i isolation....uden fjernsyn, bøger og
    samvær med andre......

• #89   15. mar Claus G + Kurt M:
    Husk at gå efter bolden

• Claus G

#92   15. mar #91
    Eller for meget fjolletobak. Du tåger der ud af som du er kendt for.
    Igen en masse gliden af på spørgsmål og konkrete eksempler. Hvorfor kan du ikke argumentere ordentligt, istedet for det piveri? Du hyler voldsomt op, gør det ondt nogle steder?

Gabestok er ikke ret humant, om end man nogle gange når vreden er størst, virkeligt kunne ønske sig at man stadig brugte de metoder. Skulle der være dødsstraf, ville jeg absolut gå ind for at der kommer en hurtig og yderst effektiv måde. Man behøver ikke at falde ned på morderens niveau.

• #94   15. mar Claus og Kurt !
    Stop nu den mudderkastning og debatter på emnet istedet !
    Ingen gider læse det personfnidder i har gang i !

• Claus G

#95   15. mar Cody, sorry.
    Jeg forsøger at stille en masse argumenter op for mine holdninger, men "Kurt" ønsker åbenbart ikke at argumentere for sine, ej heller de spørgsmål, som i den grad er relevante for trådens emne. I stedet vælges der at cykle i fnidder. Man kan jo bare trække sig af debatten, hvis man ikke føler man kan argumentere for sine holdninger.

• #96   15. mar Enig Claus, det burde være muligt for to gamle debatrotter som dig og Kurt at holde personfnidder udenfor

• #98   15. mar Ja jeg læste jeres indlæg og når først det bliver personligt er det svært at komme tilbage på sporet, men jeg plejer selv at trække mig i samme situation hvis ikke trådejer skrider ind

• #99   15. mar OT

Cody, jeg kan godt forstå, du ikke vil have fnidder i din tråd, men under et hvert fnidder gemmer sig en historie, det kommer ikke af ingen ting.

Jeg går ud af enhver debat "Kurt M" deltager i, for han har Jetset på hjernen, han kan ikke lade mig være det kaldes også besættelse

• #100   15. mar He he Jetset, det er en kendt sag at den man elsker tugter man så jeg gætter på at Kurt er lidt lun på dig
    Spøg til side, jeg gør det samme som dig hvis folk bliver personlige

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#101   15. mar #99

Jeg går ud af enhver debat "Kurt M" deltager i, for han har Jetset på hjernen, han kan ikke lade mig være det kaldes også besættelse

Så, så jetset nu ikke så voldsomt, jeg er i tvivl om, hvem der har hvem på hjernen, først bliver der påstået, at KurtM er Curt/Jaguaren, så kommer der dog tvivl i påstånden, så kommer næste påstand om, at det nok er Hans Aage Rask såååååååååååååååå

• #103   15. mar #101 - Undskyld Annella, man kan jo fejle, det er menneskeligt, men jeg har fundet ud af, hvem der er bag, det må da også være meget rart for dig at vide

• #106   21. mar Hurra for Retsmedicinerne, det Madsen påstår, passer ikke med det Retsmedicinerne har fundet ud af, men han er uhyggelig og burde ikke gå løs.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/anklager-om-mentalerklaering-peter-madsen-er-svaert-seksuelt-afvigende

• Claus G

#107   21. mar Så er vi tilbage i hvad straffen skal være.

• #110   21. mar Manden bliver dømt efter den danske straffelov, og det mener jeg er OK.

• #112   21. mar FHHH

hvis du ser på de indlæg der er i tråden, så virker det ikke til ret mange er tilfreds med den danske lovgivning.

• #113   21. mar Ja, det er lutter ønsketænkning, loven er som loven er....

• Claus G

#114   21. mar ole S, og så fortæl os hvad han bliver dømt for og efter?
    Det var simpelthen den dummeste kommentar jeg kunne finde i tråden her, det kan du gøre bedre

• #115   21. mar Stakkels Claus, du må søge hjælp et andet sted, måske en spåmand?

Ellers må du som alle andre vente på dommen.

• #116   22. mar Jeg står ved min udtalelse om at det danske retssystem ikke indeholder den straf som jeg mener u-mennesket fortjener.
    Det forarger mig at danske skatteborgere skal betale underhold for mennesker der ikke selv har noget til overs for mennesker

• Claus G

#117   22. mar Og jeg er fortsat 100% enig med dig Cody.

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#119   22. mar sig mig. er der nogen der har tænkt over. om politikernes slendrian i disse sager. simpelthen er en nødvendighed for at de selv kan slippe fri af div numre de selv begår ?. eksemplet. dong. og andre. er et godt udgangspunkt i den teori et herligt land vi bor i.

• #120   22. mar Jeg er fuldstændig enig i, at det er et herligt land vi bor i

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#121   22. mar yeps jet. der mangler bare lidt sex. så var det perfekt

• Ronald G
    dec 2015

#122   22. mar ÅÅÅrhh hva Rasse - du som kommer vidt omkring. klarer den nok. hihi

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#123   22. mar du er nu altid så rar ron

• Claus G

#124   4. apr Nu er det tæt på at der kan afsiges dom. Sidst i måneden her. Har lige siddet og læst med på livedækning af sagen i retten. Jeg tror han ender med at få en forvaringsdom. Manden er bogstaveligt sindssyg og bindegal.

• #125   4. apr Jeg mangler ord for Peter Madsen. Men helt klart er det efterhånden, at han havde nøje planlagt det. Han hører til dem, som bliver sindsyg af at se syg porno. Han fortjener slet ikke noget andet end partering i live

• Claus G

#126   4. apr Nogle af de ting han har søgt på, og de videoklip han har set, bla henrettelser og mishandling og vold. Jeg tror ikke han ville overleve et alm fængsel, og det giver mening at han har været i isolation. Man aner ikke hvad han kan finde på.

• #128   4. apr FHHH - jeg har ikke set, at han mangler nogle lemmer endnu

• #130   4. apr Når man ser ham, så ser han ikke særligt mærket ud på nogen måder. Peter Lundin og Peter Madsen, tænk, de hedder Peter begge 2, de har måske også en identisk "hjerne", der er ude af proportioner

• Claus G

#131   4. apr Ja, Peter fra leasy. Godt jeg aldrig handler der. Peter Pedal er da også sær?

• #132   4. apr Ja, men modsat de 2 nævnte Peter her, så kan jeg godt li Peter Pedal, han er da sød - men Peter fra Leasy, jeg må indrømme, det lyder nemt, han går først, når det hele virker

• Claus G

#133   4. apr Hvad med Peter kanin? Rimer sjovt nok på Peter Lundin.

• #134   4. apr Var gift med en Peter, han røg og drak, var aldrig glad og nu er han død.

• #135   5. apr Han skal nok heller ikke gøre sig forhåbninger om at komme op til sin navnebror Sankt Peter

• #136   5. apr Cody.

Det skulle da lige være for at blive sendt tilbage med elevatoren ned i kælderen.

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#137   5. apr ja. den sankt peter kan være en vanskelig størrelse men ud over det så mener jeg at der burde være et velreguleret regelsæt for sådanne menneskedyr. (uden at nævne navn før dommen er afsagt)

• #138   5. apr Findes der elevatorer i himmelen????
    Det er vist bare ud af vagten og ned i dybet...

• Claus G

#139   5. apr Der er kun et trin ned.

• Ronald G
    dec 2015

#140   5. apr Dem der så er heldige at komme den anden vej. kan jo så forlyste dig med deres nye islet, men tag godt med lommepenge med

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#141   5. apr 139/ ja det gælder vel også for de syge sjæle der kommer med antydninger om pædo i samme sekund de blokerer ? eller hvad

• #142   5. apr #134 - fred være med ham

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#143   6. apr Peter Madsen frygter forvaring: Jeg er ikke farlig:

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10488077/peter-madsen-frygter-forvaring-jeg-er-ikke-farlig/

Ikke farlig? - Han er en tikkende bombe, mener jeg.

• Claus G

#145   6. apr Han har jo erkendt parteringen. Så gu' er han farlig. Ligeledes ud af mentalundersøgelsen, må man vel kunne konkluderer at han næppe er helt ufarlig at have gående frit blandt andre mennesker. Og jeg tror ærligtalt ikke at han bare ville lukke sig inde i sin bolig, hvis han slippes løs igen.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#147   6. apr FHHH

Du ordkløver.

• Claus G

#149   6. apr Kan være han er til bloody Mary. Hellere en White Russian.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#150   6. apr #149
    Claus

eller bloody May?

• Claus G

#151   6. apr #150
    Jeg har hørt om russere i opgangen, men en Bloody May, den fortjener en trommehvirvel

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#152   6. apr ja gad vidst hvorfor verden er skruet sådan sammen. i har jo ellers haft nogle års kompetent sagkundskab til at ændre på tingene

• #153   6. apr #144 - FHHH, er du i tvivl ?? - har du set, hvad de har fundet på hans PC, det er ikke småting af uhyggeligheder, ingen kan være i tvivl om den sag, godt at der findes retsmediciner, det er sandheden.

• #154   6. apr #141 - jeg vidste ikke, at Peter Madsen også var pædofil

• #156   6. apr Nej, jeg kan ikke overskue den sag Englænderne/Russerne, men har de ikke lige holdt et stormøde med alle de involverede ansvarlige, russerne påstår, at denne giftgas også findes i vesten, men vi må se, hvad det ender med, det kan være det ender ud i en stor undskyldning.

Men Peter Madsen, der er jeg ikke i tvivl, han er total afstumpet og helt uden følelser, når det handler om kvinder, gad li at vide, hvad der gør, at han hader kvinder ??

• #157   6. apr Endnu er det ikke bevist, at Peter Madsen har myrdet, men han har indrømmet partering af et lig.

• Claus G

#158   6. apr Men det er modbevist at hun døde som PM fortalte det skulle være foregået, endda alle de forskellige måder som han gennem forløbet har skiftet imellem. Spørgsmålet er jo bare hvilken straf han skal have, og for hvor mange ting han skal straffes for.

• #159   6. apr Først skal han dømmes af domstolen.

Så kan vi læse, hvad der er fakta i sagen, for det eneste der er sikkert er, at der er et lig og det er parteret.

• #160   6. apr #157 - nej, jeg tror da heller ikke, at han har myrdet, han har bare været med til det

• Claus G

#161   6. apr Alt det de har fundet på mobil og pc, det var jo bare for sjov. Og var det ikke godt nok med den begrundelse, så var det nok hunden der havde gjort det. Det var slet ikke ham. Det er iøvrigt en vandhund. Og han er selv vandmand.

• #162   6. apr jetset, hvis man dømmer nogen så er det godt, hvis man kender sandheden.

Hun er død og parteret og det mener jeg er rigeligt, jeg har ikke den store interesse i om armen var delt op i skiver og om hovedet var delt i to o.s.v.

• #163   6. apr Jeg vil nu mene, at vi har fået sandheden og hurra for retsmedicinerne, der var 2 mennesker i den ubåd og ikke andre, Kim Wall og Peter Madsen, Peter Madsen overlevede og retsmedicinerne har fundet ud af, at hun blev mishandlet inden hun afgik ved døden, det er nok noget af det mest spedalske og grusomme, jeg nogen sinde har hørt og læst om, men lur mig, der står nok masser af dumme kvinder, der gerne vil have ham og besøge ham i fængsel, jeg forstår slet ingen ting

• #164   6. apr Ubådsbyggeren Peter Madsen er tiltalt for at have mishandlet og bundet den svenske journalist Kim Wall, inden han dræbte hende.

Er det tiltale eller dom? for selv om manden nok dømmes for drab, så er det ikke sket endnu.

og

Spedalsk er en sygdom som ikke engang PM har.

• #165   6. apr Jeg ved godt, det er en sygdom, dog en af de forfærdelige slags, men det synes jeg også Peter Madsen har, han er sq ikke rask i hjernen, den må være spedalsk på en måde, ja, jeg mangler ord for Peter Madsen, sådan set også over for Peter Lundin, 2 rædselsfulde mennesker, der slet ikke fortjener at trække vejret

• #166   6. apr jetset, vil du virkelig have vi i Danmark skulle tilrettelægge vores domstole efter
    disse total afsporede mennesker?

• #168   6. apr #166 - de fortjener at blive kørt igennem en kødhakker, et ben af gangen uden bedøvelse. Jeg har intet til overs for mennesker, der tager andre menneskers liv.

Jeg synes, vi i DK har latterlige domme, ift forbrydelser, jvfr. Peter Lundin, der både kan blive gift, få børn og ligeledes få en uddannelse, hvis han ellers har lyst og gider, det er slet ikke straf i mine øjne, og så må vi også erkende, at de er jo ikke kun de 2 nævnte, der er desværre mange afstumpede, som skulle have hovedet af.

• Ronald G
    dec 2015

#170   6. apr Jeg siger ikke noget mmmmeeeeeeen,

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#171   6. apr hele det pladder der gættes og vides på denne del af den højvelbårne folkedomstol ?
    bunder den ikke i en total skruppelløs nyhedshungrende dagspresse.
    der var en sag for få år siden hvor en mand sad varetægts fængslet. ikke dømt. for clauses yndede emne. pædo. der gav vagterne info til de andre fanger. så vedkommende blev banket til sprællemand før dommen. er det sådan et system vi søger efter. eller er alle lige for loven. uanset pressen ?.
    efter en dom. kan de for min skyld køre kam over med en kødhakker. indtil da har han samme lovkrav som alle andre. længere er den ikke

• #172   6. apr #169 - aldrig har jeg set noget så tåbelig sammenligning.

#171 - og hold så kæft med dit pædo. Hvis du har noget udstående med Claus, så tag den over mailen, du behøver ikke ødelægge et emne med det.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#173   6. apr #169
    Ole

Jeg er enig med jetset i, at det er en tåbelig sammenligning

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#174   6. apr 172 ? har du læst hele indlægget. eller mener du det er et emne jeg har taget op ?.

• #175   6. apr #174 - ja, jeg har læst det hele og kan læse, der er nogle spydige bemærkninger, tag dem i privaten.

• #176   6. apr Og jeg mener mord er mord, også det der begås af lande og deres militær.

For mig er et fly der kaster bomber ned til jorden for, at ødelægge og myrde mordere.

For når man kan dømme folk uden dom, så er sammenligningen vel OK.

Godt nok vil jeg ikke aflive og køre soldater gennem kødhakkeren.

Men jeg ville gerne køre en sag mod politikere der giver lov til mord.

• #177   6. apr Peter Madsen har nok også ført krig mellem ham og Kim Wall, hun synes nok ikke om at få en kniv i underlivet, hold nu kæft, dine sammenligninger er da også på havets bund.

Og hvis ikke du synes, vi skal bekæmpe IS, så er det så din mening, men den deler jeg bestemt ikke med dig.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#178   6. apr #176
    Nå ja Ole helt uret har du ikke, hvis altså 'man' er enig med dig og Kurt Tucholsky.

Udtalelsen "Soldater er mordere" siges at stamme netop fra Tucholsky.

"Soldater er mordere", det skrev Tucholsky under pseudonymet Ignaz Wrobel i 1931 under overskriften "Den overvågede krigsskueplads" i en artikel i tidsskriftet 'Die Weltbühne'.

• #179   6. apr Ja jeg mener også, at dem der brugte fly til tårnene var mordere, tænk hvis det havde været bombefly, der droppede deres bomber, så var dødstallet nok endnu større.

Og USA med deres a bomber over Japan var vel også, at betegne som mord.

For mig har vi i Danmark ikke mere en forsvars minister, men en krigs minister.

Så at jeg er modstander af både mord og krig står vel klart.

• #181   7. apr Jeg går stærkt ud fra at alle normale mennesker er imod mord og krig, men det er bestemt ikke noget, der kan sammenlignes, i krig er der ikke nogen adresse på, hvem der skal skydes, det er der så, når der er tale om det, Peter Madsen har gjort.

• #182   7. apr Polysl, hvor blev dit indlæg af, jeg har fået en hændelse om et ??

• Claus G

#183   7. apr Jetset, vidste du at en dyrlæge også er lejemorder? Slår ihjel for penge, ja det er en ond verden. Slagteren er også lejemorder.
    Jeg tror der er en der totalt har misforstået og mistolket betydningen af ordet "morder".

• #184   7. apr Ja, efter nærmere omtanker, så er de også lejemorder for penge og lige så slagteren

• #185   7. apr Ja det er svært,
    Tænk at ikke alle er ens og er ensrettet,

• #186   7. apr Som i Nordkorea

• Claus G

#187   7. apr Ja gudskelov for det!

• #188   7. apr Ja nogle har virkelig ondt i røven.

• Claus G

#189   7. apr Det er helt sikkert. Men godt de så kan komme til læge.

• #190   7. apr jetset

Til tider så er det her mærkeligt for nogle gange forsvinder mine indlæg.

• #191   7. apr Det er da irriterende Polysl, mine forsvinder, når jeg sletter dem

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#192   7. apr #189
    Claus du har en herlig humor og er slagfærdig.

• #194   7. apr Gu ve om jeg får en gratis tur til Haag for jeg er morder - slog 5 fluer ihjel forleden. Jeg har også nakket høns og grise.

Nå spøg til side....

Krig ved alle er grusom på trods af at man siger der ingen vinder er - men kigger man selektivt på hver enkel så er der en vinder.

Den mest sorte del er at man mere på grundlag og personlig vinding starter krige, det kan være Iraq, Afrika, som udelukkende er til for at kunne afprøve nye våben, test af våben er ikke det samme som et rigtig scenario. Så det er ikke decideret krig men folkemord som man prøver at stoppe og så ser igennem fingre med andre udrensninger - underlig logik.

Hver gang der er kriser i verden stiger våben aktier og indtjening og illegale våbenhandlere har kronede dage.

Det er grusom at smide 2 atombomber over Japan men i grunden stoppede det en krig som jeg er overbevist om ville koste flere ofre en de 2 bomber.

• #196   7. apr Kunne de ikke udøve massivt folkemord på IS, det ville jeg gerne give en præmie for.

• #197   7. apr Hvorfor smed de 2 bomber, var en ikke nok???

• #198   7. apr Elizabetta

Nej Japan ville ikke overgive sig ved første bombe, men efter den anden

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#199   7. apr #198

Det er ikke helt rigtigt polysl, på trods af Japans forventede kapitulation, gav Truman ordre til de to atombombeangreb.

Nogle historikere påstår, at Trumans befaling til de to angreb ikke var for at besejre Japan, Japan var jo næsten besejret, men for at skræmme sin modstander Stalin.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#200   7. apr #196
    jetset

Kunne de ikke udøve massivt folkemord på IS, det ville jeg gerne give en præmie for.

IS kan ikke besejres.

• Claus G

#201   7. apr #196

Uha, pas på du ikke er tankemorder
    Det er forkert at tænke på at dårlige mennesker skal slås ihjel, så er du nemlig fiktiv og teoretisk morder

• Claus G

#202   7. apr #200
    De formerer sig som rotter og er faktisk dygtige til at hjernevaske folk, så den ros skal de have. Om det så er godt, ja det skal man nok ikke være professor for at gennemskue

• #203   7. apr #201 - ja, uha, men tankemorder eller ej, så er jeg af den mening, at Peter Madsen, Peter Lunding og IS slet ikke fortjener et liv på jorden, de skulle hænges langsomt hele bundtet

• Claus G

#204   7. apr Jeg er uenig jetset.
    Jo hurtigere de bliver fjernet, jo hurtigere kan vi komme videre. Ja jeg vil sku gerne kaldes morder for at have en fornuftig mening, jeg er blevet kaldt det der er værre igennem tiden

• #205   7. apr #200 - er det en udødelige race, det er også svært at bekæmpe rotter

• #206   7. apr Annella

På en måde var Sovjet og Usa allierede da Sovjet erklærede krig mod Japan efter første bombe.Så det forstår jeg ikke lige det med Stalin???

• #207   9. apr Der var kun 2 atombomber, og japanerne gav ikke op, de skulle tro at der var flere hvor de kom fra, Kejseren fik stoppet modstanden....

https://jyllands-posten.dk/debat/ECE3893116/Kronik-Den-rationelle-atombombe-over-Hiroshima/

• #209   9. apr Det var også en grov fredsaftale Russerne fik med at hugge 1/3 af Europa, det er der stadig problemer med.

• #211   9. apr Der er ikke noget der bare er sort eller hvidt.....Jeg var en tur i St. Petersborg lige efter
    murens fald, det var en trist oplevelse, ludfattige mennesker på gaden og tomme butikker.

• #212   9. apr Der er ikke meget som har ændret sig i Rusland, nu er der millioner fattige russere og fyldte butikker.

Hver 3 russer tjener under 1150 kr mdr. så hvordan mon de betaler husleje og skal leve samtidig.? Det kan faktisk ikke lade sig gøre.

• #213   11. apr #210
    Med mindre Peter Madsen pludselig er blevet russer har det ikke meget med denne tråd at gøre og iøvrigt er der stor forskel på skepsis mod påstande der ikke følges op af beviser, selv efter der er gået en måned, og en så ynkelig kommentar som du her disker op med

• Ronald G
    dec 2015

#214   11. apr FHHH. General Patton kom jo i unåde, fordi han foreslog at nu de var i gang. om de så ikke skulle tage russer med det samme.--- Det faldt ikke i god jord. Og det slås de nu med.

• #215   12. apr Rigtigt, tråden er endt i masseudryddelse og 2. Verdenskrig, fosvundet totalt fra emnet Ubåds-Madsens velfortjente straf.

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#216   12. apr 215/ arhh vær nu ærlig elizabetta. ?. lidt rottebekæmpelse er tråden da trods alt også blevet krydret med. det gavner jo det hele

• #217   12. apr OK, jeg er også slem til at skifte emne, her er så en grum historie fra en af mine malerveninder, en familie havde været 14 dage på ferie, da de kom hjem var deres ville totalt raseret af rotter....alt ødelagt...

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#218   12. apr ja der ser du elizabetta. det var vigtigt med rotterne. og ham indlægget handler om er vist ikke en gang dømt endnu. så der er masser af tid til at tage ham ind til. (folkedomstolen) når det er sket. til den tid vil selv jeg. gerne være med ved grillen han ender på

• #219   12. apr God nat til jer natteravne....

Kommentér på:
U-mennesket Peter Madsen