{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.194 visninger | Oprettet:

Sandhed og konsekvens. {{forumTopicSubject}}

Ja når der tales om integration læste jeg om hvordan et forsamlingshus i lille Valby 2 - 3. kilometer uden for Slagelse på det nærmeste var blevet lagt ned (overdrivelse fremmer forståelsen) og så billeder der fra så sku ud som om der var trukket et cyklon igennem lokalet og ja der var så heller ikke ryddet op.
Jeg må sige at det forlyder at det var unge fra Nordbyen der holdt fest og selv jeg i mine unge dage kan slet ikke være med (syntes ikke at kunne huske jeg har lavet eller været med til sådan noget) måske jeg er ved at blive konservativ ødelage engang en rude i en dør og betalte den næste dag (18.år og uden hår) mange år siden.
Men lad os nu ser der sker ikke en skid andet end man endnu engang ser hvordan dårligt opførsel skader smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sandhed og konsekvens.
  • #1   6. mar 2018 Ja, så billederne. Det var ren vandalisme.

    Politiet påstår at de ikke kan gøre noget, da bestillingen er foretaget med taletidskort, og betalt via paypal.

    Selvfølgelig kan de gøre noget hvis de ville!





  • #2   6. mar 2018
    Det er forfærdeligt med den manglende respekt for andres ting. det er ofte fordi mennesker gemmer sig i en flok,, og så tænker, jeg bliver ikke opdaget. det er fejt og meget flovt. hvor mon de har opholdt sig da der blev delt opdragelse ud. de har slet ikke fået nogen, når de kan lave sådan noget lort, undskyld mit franske.


  • #3   6. mar 2018 Ja jeg må nok sige at der må være en med røde øre for at modtage en bestilling på et forsamlingshus og der efter er det betalt med paypal.
    der må jo være et eller andet nr hvorfra de penge er kommet fra smiley


Kommentér på:
Sandhed og konsekvens.

Annonce