{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Nem-id kontra postnord. {{forumTopicSubject}}

Ja efter at vi i Danmark har fået indført det der kaldes for Nem-id og hvor man får det igennem vores postvæsen og hvor man gang på gang må høre om hvordan sygehuse og læger der sender vigtige prøver til og fra de forskellige sygehuse igen igennem postnord og hvor prøverne bliver dårlige på vejen.
Alt dette fortæller mig hvordan ministeren + de andre vil skide på den almindelige danskers velfærd.
Og dem der får en SMS fra et sted i systemet kan ikke altid se den post hvis de ikke for deres nem-id til tiden.
Talte vi om fremtidens post igennem nettet der til må jeg bare sige: Vorherre bevare os smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nem-id kontra postnord.
  • #2   17. feb 2018 Claus G ja da nem-id startede kom det ug på under en uge nu venter jeg altid 14.dage 3.uger og det syntes jeg ikke er ok og hvordan vil det så blive den dag hvor vi skal stemme på nettet og ingen nem-id har tilbage eller det er på vej eller igen nettet går ned - sikken historie vi kunne få ud af det og du afventer så stadigt 8. måneder på at takkekort kommer frem ak ja en skandale smiley

  • #3   17. feb 2018 Personligt har jeg intet at udsætte på postnord der altid har afleveret ved døren og til tiden. Selv 37kg. hundefoder i en kasse slæber de stadig helt op til døren smiley
    Til gengæld har jeg flere gange oplevet både dpd og gls parkere ved naboen hvorefter de går hen og smider en seddel i vores postkasse med teksten "ingen hjemme på besøgstidspunktet", uagtet vi så dem fra vinduet.
    Jeg tror ikke postnord er værre end andre generelt set smiley


  • #4   17. feb 2018 Cody N det kan være fordi jeg husker hvordan posten kom til tiden og hver dag smiley

  • #5   17. feb 2018 Helt enig, men som alle andre gamle statsinstitutioner går de til grunde i dagens liberale uorden hvor fonde og investeringsfirmaer opkøber alt - udsuger kapitalen og sælger igen 3 år efter smiley

  • #7   18. feb 2018 Et firma, der sælger mobil abonnementer, har problemer med at sende simkort ud til kunderne. Næsten halvdelen af brevene forsvinder/når aldrig frem til kunderne, når det sendes med Post Mord.

    Derfor pakkes de i æsker, og i en stor konvolut, og sendes som erhvervspakke. Det er en del dyrere, MEN de når frem. Det er billigere, end at lave nye simkort og sende ud.


  • #9   18. feb 2018 Cody N ja desværre smiley

  • #10   18. feb 2018 Forhedehulehelvede jeg har faktisk tænkt på det smiley

  • #11   18. feb 2018 Busmann ja det er utroligt og tænker så på hvorfor Danmark gang på gang giver postnord milliard indsprøjtning og det er ikke postmanden jeg råber op om nej det er lederen af postnord eller manglen på det samme smiley

  • #13   18. feb 2018 Når nu mængden af breve er faldet så drastigt, burde de da sørge for, at brevene kommer frem!

    Brevmængden falder, og portoen stiger, og alligevel har der aldrig været så mange breve, der forsvinder.

    Snakkede med postbudet for et par dage siden.
    De har lavet et system, så vort område kun får breve en gang om ugen.

    Hvad sker der i den periode, hvor brevene "ligger på køl".
    Glemmer de at holde vagt???? - eller bliver de smidt ud, hvis der bliver for mange????


  • #14   18. feb 2018 Forhedehulehelvede ja men den tanke vil jeg godt kunne li da folk der vil sende til brev så ved hvornår brevet kommer frem smiley

  • #15   18. feb 2018 Busmann jeg har ikke set posten her uden hvor jeg bor i over en uge og jeg venter stadigt på mit nem-id smiley

Kommentér på:
Nem-id kontra postnord.

Annonce