{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

Køkultur i Calais {{forumTopicSubject}}

Skyderi og masseslagsmål blandt migranter i Calais / Frankrig.
https://www.dr.dk/nyheder/udland/masseslagsmal-og-skyderi-i-calais-fire-unge-migranter-ramt-af-skud

Endnu engang oplever franskmændene multikulturens herligheder for fuld udblæsning og det kan til stadighed undre hvorfor franskmændene valgte en ung knøs som EU marionetdukken Macron til fordel for Marine LePenn.

Storbritannien har tilbudt franskmændene 375 mill. til forstærkning af grænsekontrollen i netop Calais og med dagens begivenheder vil endnu flere britere nok støtte op om Brexit.

Episoderne i Calais omfatter migranter fra Eritrea og Afghanistan som Danmark også har en hel del af.
Selv om vi alle efterhånden er blevet vant til multikulturens herligheder mener jeg at det er godt vi til stadighed bliver mindet om hvorfor grænsekontrol og stram indvandringspolitik er en nødvendighed.

Hvad mener du ?

Kommentarer på:  Køkultur i Calais
  • #1   2. feb Man må sige de sætter kulør til EU...

• #2   2. feb Køkultur?

For mange år siden var jeg i Føtex og ved kassen stod der bag mig en somalisk familie med unger som trak indkøbsvognen frem og tilbage og ramte mig i hælene, pisse irriterende så gav jeg vognen et baglæns spark så den møgunge fik den lige i bylden og så blev der ballade - hun hylede op, alle ungerne hylede op, fuck jer.....

• #3   2. feb Uha uha Polysl nu varer det ikke længe før du får en sviner af Alis fordi du er racist og fyldt med fordomme

• #4   2. feb Ja, der har været nogle Horisont udsendelser om det område før. Franskmændene magter dem ikke, derfor de gerne vil over med div. lastbiler, hvor de kan skjule sig. Det er et frygteligt område, det ligner faktisk en Lodseplads med lagner og masser af plastposer og mange sorte mennesker.

Hvornår tager EU sig sammen til at etablere flygtningelejre i nærområderne, så de kan blive sendt hjem, når der bliver ro i deres lande. Europa kan ikke rumme hele Mellemøsten og Afrika, det siger sig selv.

• #5   2. feb Jetset.
    Der er skam helt roligt i deres hjemlande.
    Disse voldelige lykkeriddere er blot migranter der vil til det forjættede land hvor alt er gratis hvis man kan udtale ordet racisme

• #6   2. feb Jeg kender ikke så meget til de Sociale Love i Storbritannien, men de er illegale migranter, så der kommer de heller ikke langt.

Ja, jeg tror du har meget ret i, at briterne for flere, der gerne støtter op om Brexit - mon der også er andre EU lande, der gør det, blot en tanke.

• #7   2. feb Man skal tænke på de føder et ene efter den andet fordi åbenbart ikke har andet at lave så problemet er at de ikke kan brødføde dem ved at slå 2 sten sammen for at lave ild, så de iler til EU fordi de har hørt at man ikke skal arbejde bare sige man syg så førtids pensionist...

En somalier uden en barnevogn svarer til en 5 årig uden en mobil - helt utænkeligt.

• #8   2. feb Polysl i Calais har jeg kun set mænd, de føder ikke så mange børn

• #9   2. feb #3

Det er jeg ligeglad med om Alis mener jeg er Racist , det er faktisk noget man burde være stolt af for det fortæller lidt til ens tilknytning til ens hoved land...

• #10   2. feb Jetset

nu var det i deres lorte lande de føder som rotter og vader op mod EU for at vi kan forsørge dem fordi hun ikke har fattet det at slå benene sammen men bare spreder dem overalt.

• #11   2. feb Jeg synes nu ikke det har noget med racisme at gøre, at have en kritisk mening omkring den invasion til Europa, vi oplever i disse år, der skal være en mening med det, vi kan ikke alle sammen være på samme plet, så ender det galt.

Er der ikke krig, der hvor de kommer fra, så må de retur, det kan vel ikke koste en bondegård at sende dem retur i fly.

• #12   2. feb nø jetset

Man kunne fragte neger fra afrika til usa så kan vi vel også -bare den anden vej.

• #13   2. feb #9
    Jamen polysl det er ikke forbudt at være racist, det er alle gode danskere - sagde Mogens Glistrup, og han havde nu ret i meget af det, han sagde.

• #14   2. feb Om der er en form for racisme er total underordnet, når selv et parti som DF falder til patten hver gang nogen udvises og kommer retur, hvis de finder de rigtige grunde til, at de ikke kan købe medicin.

De aner jo ikke at selv post deles ud i hele verden, også i Afganistan, og når der ingen straf er til dem derer udvist, men stadig lever i DK, bare kan bevæge sig rundt frit udenfor mererne.

• #15   2. feb #8

Det gør de når konerne efterfølgende bliver importeret.

• #16   2. feb #13

Der må jeg sige nej. Det er ikke i orden at være racist. At se ned på folk kun pga. racen.
    Jeg er kritisk overfor integrationen (Mener migrationen) fra de muslimske områder. Ikke pga. racen, men fordi at langt største delen ikke vil integreres i landet.
    På arbejdet arbejder jeg som sagt tæt på integrationen i kommunen og kommer tæt på området. Og selv om at langt største delen af dem der kommer til landet, ikke vil landet, kommer der stadig nogle gode personer også.
    F.eks. var der en fra Afrika der havde skrevet en kritisk bog om islam og måtte derfor flygte fra fredens religion dernede.
    Han var helt igennem en fin fyr der vil Danmark. Havde de resterende været på samme måde, at have lyst til landet der har taget godt imod dem og vise en smule ydmyghed, så havde vi været i en helt anden situation i dag.
    Min kritik går på at de få der vil landet og som gør en indsats, klart er i så lille et mindretal at det store billede ikke er det værd.
    Tror at Alis problem er at hun ikke kommer ud i landet og ser det store billede, men sidder derhjemme på udvalgte sider, som hun æder råt og ikke vil acceptere andre sider af sagen.

• #17   2. feb Jeg tror ikke at det her har nogen indflydelse på Brexit. Det er en ny dag, nyt skyderi og endda i udlandet. I morgen er hele glemt.

• #18   2. feb #16
    Altså FHHH 'man' er da kun racist, hvis 'man' ikke bryder sig om muslimer ikke sandt?

Der er jo ikke noget racistisk over ikke at bryde sig om kristne italienere, franskmænd eller mennesker fra et helt 3. kristent land vel?

• #19   2. feb Jeg vil her gentage de bevingede ord fra W.C.Fields

Jeg er ikke racist - jeg hader bare alle....

• #20   2. feb Herinde er der da mange der er racistiske når det handler om Svenskere.

• #21   2. feb gu ve hvad man kalder det at man hader alle dem som er kommet hertil for at suge på lappen.?

• #22   2. feb Ole

Så er jeg en af dem for jeg kan ikke fordrage dem...

• #23   2. feb Jeg kender godt nok ikke mange jeg hader, og da slet ikke hvis jeg intet ved om dem personligt.

• #24   2. feb Derfor jeg bruger det mildere ord "fordrage"

Som vi ser i Danmark så er der nogle der ikke kan fordrage deres nabo uden at kende dem i bund og grund.

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 878
    #25   2. feb racisme ??. husker i Ibrahim. på 26 der ikke gad gå i 8 klasse længere (meeget forståeligt) husker i så også hvor hurtigt han var ude med. racismekortet. da han endeligt opdagede at vi tog gas på møgfyren ?
    i den forbindelse efterlyser jeg lidt info om deres egen racisme mod etnisk danske ?. eksempelvis 5 fyre kørende ved siden af en (utildækket ) dansk pige. og kalder hende både luder og meget andet.
    hvorfor bliver de forhold aldrig taget op. endsige nævnt ?
    rent faktisk har jeg kun mødt ægte racisme. til min vens datters bryllup.(arabisk) fra stort set hele brudgommens familie. en ret uhyggelig fest der for mit vedkommende endte efter 25 minutter. selv min ven blev rystet da virkeligheden gik op for ham.

• #26   2. feb Ole S
    DF må som alle andre overholde lovgivningen så det har ikke noget at gøre med at falde til patten
    Hæ hæ - jeg har også nemmere ved at hade folk jeg ikke kender

• #27   2. feb Rasmus R.
    Skal det forståes sådan at din vens datter blev gift med en araber og dermed er konverteret

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#28   2. feb min ven er araber og datteren blev arabisk gift

• #29   2. feb Ok, hvor kommer racismen så ind i billedet

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#30   2. feb læs 25. og løsn gerne båndet på studenterhuen først kære ven.

• #31   2. feb Tak Rasmus, men jeg kan kun prale af 7 års skolegang og det blev ikke belønnet med en hue så hvis du for min skyld gider hente pap og kniv bliver jeg glad

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#32   2. feb hvad er det da du vil have udpenslet ?? jeg mener indlægget burde være rimeligt let forståeligt. selv for 7 klasse

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#33   2. feb i den forbindelse efterlyser jeg lidt info om deres egen racisme mod etnisk danske ?.

er spørgsmålet virkeligt så skjult ?

• #34   2. feb Du skrev det var et arabisk bryllup så jeg undrede mig over hvor racismen kom ind i billedet
    "rent faktisk har jeg kun mødt ægte racisme. til min vens datters bryllup.(arabisk) fra stort set hele brudgommens familie. en ret uhyggelig fest der for mit vedkommende endte efter 25 minutter. selv min ven blev rystet da virkeligheden gik op for ham"

• #35   2. feb #18
    Her er Alis et glimrende eksempel. Hun sagde at enhver kritik af muslimer er racistisk.
    Så ja, de findes.

• #36   2. feb Hvordan kender man en ægte muslim? de hader alle jøder. I hele Mellemøsten er det sådan.

I Iran (Theran) mange år siden kunne jøder og muslimer være sammen, men så blev byen delt i 2 fordi man havde shaen på den ene side og Atollah på den anden side.

Det kan kun give problemer i et lorteland.

Vi er også delt på en måde i Jylland og Sjælland - men vi render ikke rundt og bomber og skyder hinanden - nej man sender bare nogle milliarder til Jylland så er der ikke et rødt øje.

Tænk hvis udenrigs politik var så simpelt

• #37   2. feb #26

Se på fiskeriordføreren som blev banket på plads, selv om han faktisk sagde det rigtig mange tænkte, korruption udført på god politisk snilde.

Jeg har faktisk tiltro til, at Løkke modtager bestikkelse.

• #38   2. feb Det er faktisk sjælden vi er enig ole

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#39   2. feb 34. læs indlægget 25. et par gange eller 3. så kommer det måske til dig kære ven.

• #40   2. feb Cody N

//citat
    Selv om vi alle efterhånden er blevet vant til multikulturens herligheder mener jeg at det er godt vi til stadighed bliver mindet om hvorfor grænsekontrol og stram indvandringspolitik er en nødvendighed.
    //citat slut

Og jeg håber de forsætter med deres ballade, for det gør at folk går i den rigtige retning når der skal stemmes.

• #41   2. feb #37
    Enig Ole, men det ændrer ikke på EMRK der ikke tillader at sende syge asylansøgere ud af landet.
    Tag endelig ikke fejl, jeg hader de skide konventioner

• #42   2. feb #39
    Hmmm, tak for hjælpen Rasmus. Yderst pædagogisk

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#43   2. feb jeg e ikke pædagog cody. måske derfor forstår jeg ikke hvad du evt misforstod. i indlægget. men der blev nævnt eksempler samt stillet et spørgsmål. hvad er det du vil have forklaret ? jeg forstår ikke meget af det her ? er det en udpensling a la alis. omkring bryllup du efterlyse ?

• #44   2. feb Rasmus, jeg håber ikke du mener at det var dig selv det gik ud over for i så fald er dit profilbillede misvisende

• #45   2. feb Jeg sagde jo at jeg gik ud af syvende klasse

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#46   2. feb det burde efter forklaringen være klart at det var undertegnede samt (desværre) min datter der oplevede endog meget kraftig racisme vendt mod etnisk danske.

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#47   2. feb syvende ? hold kæft så ha du gået i skole et år længere end mig. så du har lige vundet retten til at pyldre sammen med esben

• #48   2. feb rasmus

den slags interne stridigheder må da klares internt, jeg er sikker på at man kan leje glock og ak47 nogle steder - basarer, ghettoer, en moske....

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#49   2. feb det er ikke strid polle. jeg forsøger faktisk at udrede hvad cody spørger efter.

• #50   2. feb Er det incl. tudekiks Rasmus ?

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#51   2. feb du får nu 2 i dagens anledning cody

• #52   2. feb Sådan Rasmus. Takker

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#53   2. feb du vender bare tilbage hvis du mangler cody. der er kassevis på lager og ikke mange villige modtagere

• #54   2. feb Super, jeg er kræmmer og siger aldrig nej

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#55   2. feb det samme her. men nu må vi passe på at de andre her ikke bliver tøsesure af misundelse

Kommentér på:
Køkultur i Calais