{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Køkultur i Calais {{forumTopicSubject}}

Skyderi og masseslagsmål blandt migranter i Calais / Frankrig.
https://www.dr.dk/nyheder/udland/masseslagsmal-og-skyderi-i-calais-fire-unge-migranter-ramt-af-skud

Endnu engang oplever franskmændene multikulturens herligheder for fuld udblæsning og det kan til stadighed undre hvorfor franskmændene valgte en ung knøs som EU marionetdukken Macron til fordel for Marine LePenn.

Storbritannien har tilbudt franskmændene 375 mill. til forstærkning af grænsekontrollen i netop Calais og med dagens begivenheder vil endnu flere britere nok støtte op om Brexit.

Episoderne i Calais omfatter migranter fra Eritrea og Afghanistan som Danmark også har en hel del af.
Selv om vi alle efterhånden er blevet vant til multikulturens herligheder mener jeg at det er godt vi til stadighed bliver mindet om hvorfor grænsekontrol og stram indvandringspolitik er en nødvendighed.

Hvad mener du ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køkultur i Calais
  • #1   2. feb 2018 Man må sige de sætter kulør til EU... smiley

  • #2   2. feb 2018 Køkultur?

    For mange år siden var jeg i Føtex og ved kassen stod der bag mig en somalisk familie med unger som trak indkøbsvognen frem og tilbage og ramte mig i hælene, pisse irriterende så gav jeg vognen et baglæns spark så den møgunge fik den lige i bylden og så blev der ballade - hun hylede op, alle ungerne hylede op, fuck jer.....


  • #3   2. feb 2018 Uha uha Polysl nu varer det ikke længe før du får en sviner af Alis fordi du er racist og fyldt med fordomme smiley

  • #4   2. feb 2018 Ja, der har været nogle Horisont udsendelser om det område før. Franskmændene magter dem ikke, derfor de gerne vil over med div. lastbiler, hvor de kan skjule sig. Det er et frygteligt område, det ligner faktisk en Lodseplads med lagner og masser af plastposer og mange sorte mennesker.

    Hvornår tager EU sig sammen til at etablere flygtningelejre i nærområderne, så de kan blive sendt hjem, når der bliver ro i deres lande. Europa kan ikke rumme hele Mellemøsten og Afrika, det siger sig selv.



  • #5   2. feb 2018 Jetset.
    Der er skam helt roligt i deres hjemlande.
    Disse voldelige lykkeriddere er blot migranter der vil til det forjættede land hvor alt er gratis hvis man kan udtale ordet racisme smiley


  • #6   2. feb 2018 Jeg kender ikke så meget til de Sociale Love i Storbritannien, men de er illegale migranter, så der kommer de heller ikke langt.

    Ja, jeg tror du har meget ret i, at briterne for flere, der gerne støtter op om Brexit - mon der også er andre EU lande, der gør det, blot en tanke.


  • #7   2. feb 2018 Man skal tænke på de føder et ene efter den andet fordi åbenbart ikke har andet at lave så problemet er at de ikke kan brødføde dem ved at slå 2 sten sammen for at lave ild, så de iler til EU fordi de har hørt at man ikke skal arbejde bare sige man syg så førtids pensionist...

    En somalier uden en barnevogn svarer til en 5 årig uden en mobil - helt utænkeligt.


  • #8   2. feb 2018 Polysl i Calais har jeg kun set mænd, de føder ikke så mange børn smiley

  • #9   2. feb 2018 #3

    Det er jeg ligeglad med om Alis mener jeg er Racist , det er faktisk noget man burde være stolt af for det fortæller lidt til ens tilknytning til ens hoved land...


  • #10   2. feb 2018 Jetset

    nu var det i deres lorte lande de føder som rotter og vader op mod EU for at vi kan forsørge dem fordi hun ikke har fattet det at slå benene sammen men bare spreder dem overalt.



  • #11   2. feb 2018 Jeg synes nu ikke det har noget med racisme at gøre, at have en kritisk mening omkring den invasion til Europa, vi oplever i disse år, der skal være en mening med det, vi kan ikke alle sammen være på samme plet, så ender det galt.

    Er der ikke krig, der hvor de kommer fra, så må de retur, det kan vel ikke koste en bondegård at sende dem retur i fly.


  • #12   2. feb 2018 nø jetset

    Man kunne fragte neger fra afrika til usa så kan vi vel også -bare den anden vej.


  • #19   2. feb 2018 Jeg vil her gentage de bevingede ord fra W.C.Fields

    Jeg er ikke racist - jeg hader bare alle....


  • #21   2. feb 2018 gu ve hvad man kalder det at man hader alle dem som er kommet hertil for at suge på lappen.?

  • #22   2. feb 2018 Ole

    Så er jeg en af dem for jeg kan ikke fordrage dem... smiley


  • #24   2. feb 2018 Derfor jeg bruger det mildere ord "fordrage"

    Som vi ser i Danmark så er der nogle der ikke kan fordrage deres nabo uden at kende dem i bund og grund.


  • #26   2. feb 2018 Ole S
    #14
    DF må som alle andre overholde lovgivningen så det har ikke noget at gøre med at falde til patten smiley
    #23
    Hæ hæ - jeg har også nemmere ved at hade folk jeg ikke kender smiley


  • #27   2. feb 2018 Rasmus R.
    Skal det forståes sådan at din vens datter blev gift med en araber og dermed er konverteret smiley


  • #29   2. feb 2018 Ok, hvor kommer racismen så ind i billedet smiley

  • #31   2. feb 2018 Tak Rasmus, men jeg kan kun prale af 7 års skolegang og det blev ikke belønnet med en hue så hvis du for min skyld gider hente pap og kniv bliver jeg glad smiley

  • #34   2. feb 2018 Du skrev det var et arabisk bryllup så jeg undrede mig over hvor racismen kom ind i billedet smiley
    "rent faktisk har jeg kun mødt ægte racisme. til min vens datters bryllup.(arabisk) fra stort set hele brudgommens familie. en ret uhyggelig fest der for mit vedkommende endte efter 25 minutter. selv min ven blev rystet da virkeligheden gik op for ham"


  • #36   2. feb 2018 Hvordan kender man en ægte muslim? de hader alle jøder. I hele Mellemøsten er det sådan.

    I Iran (Theran) mange år siden kunne jøder og muslimer være sammen, men så blev byen delt i 2 fordi man havde shaen på den ene side og Atollah på den anden side.

    Det kan kun give problemer i et lorteland.

    Vi er også delt på en måde i Jylland og Sjælland - men vi render ikke rundt og bomber og skyder hinanden - nej man sender bare nogle milliarder til Jylland så er der ikke et rødt øje. smiley

    Tænk hvis udenrigs politik var så simpelt smiley


  • #38   2. feb 2018 Det er faktisk sjælden vi er enig ole smiley

  • #40   2. feb 2018 Cody N

    //citat
    Selv om vi alle efterhånden er blevet vant til multikulturens herligheder mener jeg at det er godt vi til stadighed bliver mindet om hvorfor grænsekontrol og stram indvandringspolitik er en nødvendighed.
    //citat slut

    Og jeg håber de forsætter med deres ballade, for det gør at folk går i den rigtige retning når der skal stemmes.


  • #41   2. feb 2018 #37
    Enig Ole, men det ændrer ikke på EMRK der ikke tillader at sende syge asylansøgere ud af landet.
    Tag endelig ikke fejl, jeg hader de skide konventioner smiley


  • #42   2. feb 2018 #39
    Hmmm, tak for hjælpen Rasmus. Yderst pædagogisk smiley


  • #44   2. feb 2018 Rasmus, jeg håber ikke du mener at det var dig selv det gik ud over for i så fald er dit profilbillede misvisende smiley

  • #45   2. feb 2018 Jeg sagde jo at jeg gik ud af syvende klasse smiley

  • #48   2. feb 2018 rasmus

    den slags interne stridigheder må da klares internt, jeg er sikker på at man kan leje glock og ak47 nogle steder - basarer, ghettoer, en moske....


  • #50   2. feb 2018 Er det incl. tudekiks Rasmus ? smiley

  • #52   2. feb 2018 Sådan Rasmus. Takker smiley

  • #54   2. feb 2018 Super, jeg er kræmmer og siger aldrig nej smiley

Kommentér på:
Køkultur i Calais

Annonce