{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Menneskerettighedskonventionen {{forumTopicSubject}}

En sorgens dag for alle os der håbede at Danmark kunne slippe ud af kløerne på de håbløst forældede konventioner der ene og alene er årsag til at bunken af kriminelle udlændinge på tålt ophold bare vokser og vokser.
En afstemning på borgen idag efterlod DF som var forslagsstiller helt isoleret af de øvrige partier.
https://www.google.dk/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwjU8L2-v4DZAhUFU1AKHTgBBjkQFggKMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ft.dk%2Fsamling%2F20171%2Fbeslutningsforslag%2Fb22%2Findex.htm&usg=AOvVaw0dcwr759KvtTb0DV9XYcee
Blå blok var ellers enige om at en tilretning var på høje tid og selv Socialdemokraterne var positive.
En tilretning kræver først en opsigelse hvorefter en forhandling af de enkelte punkter kunne indledes.
Dette faktum vidste alle partierne godt, men alligevel sprang de alle i målet og stemte imod forslaget om opsigelse.
Synd og skam vores slatne politikere endnu engang forpasser chancen og dermed slår yderligere en pind i Danmarks ligkiste.
Man skulle tro de alle var ramt af den radikale syge.
Hvad mener du om afstemningsresultatet ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Menneskerettighedskonventionen
  • #2   31. jan 2018 Helt enig i internering.
    Problemet er bare at denne løsning, i lighed med afstemningen, kun bakkes op af DF smiley


  • #4   31. jan 2018 Alis C.
    Jeg er på ingen måde overrasket over din glæde.
    Jeg konkluderer derfor også at du accepterer at demokratier til tid og evighed hænger på kriminelle udlændinge der med konventionen i baglommen kan fortsætte med at hærge i det uendelige uden at værtslandet kan smide dem ud.
    Disse menneskelige udskud trækker et langt spor af ødelagte uskyldige ofre i sit kølvand og det må du som tilhænger af konventionen tage din del af skylden for.
    Jeg håber du i det mindste har forståelse for at mange ikke deler din opfattelse smiley


  • #5   31. jan 2018 typisk alis

    man tænker mere på den kriminelle end offer.

    sendes tilbage til umenneskelig forhold.

    hvad med de umenneskelige forhold kriminelle bedriver i Danmark?, man straffer dem og laver en præventiv udvisning som ikke har nogen som helst betydning og så kan de forsætte i en uendelighed.

    Det regeringen er i gang med at tillade rene røverreder i Danmark.


  • #7   31. jan 2018 jeg mener da at Levkovic har været meget bevist om sin retssikkerhed, man han er så ligeglad med et offers retssikkerhed.

  • #8   31. jan 2018 Menneskerettighedskonventionen i et retssamfund, hvor demokrati er i højsædet kan være et klods om benet.

    Sålænge DK er i den, kan vi ikke løse vores store problemer med kriminelle udlændinge, det er et stort problem - og jeg kan ikke forstå, hvorfor vi skal tage hensyn til andre lande i verden, når vi selv har store problemer med menneskererttighedskonventionen, i de andre lande, vil de da blæse på menneskerettigheder, de gør præcis, som det passer dem, men nogle mener så, at vi skal tage mere hensyn end dem selv smiley

    Jeg er chokeret over afstemningsresultatet.


  • #11   31. jan 2018 alis

    Levkovic er beskyttet - men hvem beskytter hans ofre?


  • #14   31. jan 2018 Alis

    Jeg er slet ikke i tvivl hvordan jeg ville takle ham og hans typer hvis han levede i Mellemøsten.

    Jeg ville ligge på lur med en 50 cal. med kikkert sigte og skyde ham i bylden.

    Problemet er at man i Danmark ikke tager hånd om personfarlige personer - i Irak, Israel, Yemen, Somalia, Libanon og andre lande er det nemt at løse det problem.


  • #15   31. jan 2018 Alis C.
    Du fokuserer meget på at folks udseende skulle være årsagen til danskernes modvilje.
    Har du overhovedet overvejet at det kan være deres opførsel der er årsagen ?


  • #16   31. jan 2018 Lekovic ligner sgu bare en bums der sidder på gaden og tigger så måske når han ringer på hos Alis så er det ikke hjemmeservice fra Mick Shac.....


  • #18   31. jan 2018 Nu er der masser mennesker i fortiden der måtte leve med fordomme som rødhårede, men det er faktisk sjældent eller slet ikke man ser de personer gør sig en opgave at karrieren skal være kriminel.

  • #21   31. jan 2018 Alis C
    Glem Levakovic og fortæl mig om du oprigtigt tror på at det er udseendet og ikke opførslen der vækker vrede hos folk generelt.
    I mit bybillede oplever jeg aldrig nogensinde at folk med mellemøstlig udseende bliver chikaneret på nogen måde så hvor har du din formodning fra ?
    Ej heller i skolerne hører man om chikane af mellemøstlige elever så mon ikke det blot er noget du gætter på ?


  • #30   31. jan 2018 Kender i det her blanke blik når det hele bare er fuck ligegyldig samtale.???

    det er her en af dem snork....


  • #33   31. jan 2018 Alis #23 vågn op. Prøv at læse inden ad.
    Der er forskel på
    ole S
    og
    Ole S
    om jeg må be.


  • #36   31. jan 2018 smiley

  • #58   2. feb 2018 Priceless Fhhh smiley
    Lige efter bogen desværre smiley


  • #59   2. feb 2018 Det kunne sagtens blive fremtiden - for de er godt klar over de ikke kan leve af sandkager når olien slipper op.

    Hele Mellemøsten har ikke gjort noget for alternativet - hvad gør de når olien slipper op.?

    Efter forlydende skulle det eventyr slutte omkring 2050, så til den tid kan ingen leve af at banke gryder ud af metal med en hammer.


  • #60   2. feb 2018 Så kan vi få brug for deres sand, de skal nok finde på noget andet.

    #57 - FHHH - vi kan godt nå det endnu, jeg tror mere på, at den passer på svenskerne, de har løse baller, der er stadig elastikker i vores, men det skal også være fra nu af.

    Og så beundrer jeg din energiske måde at debattere på, men der vil intet ske, sådan har det været i alle de år, som andre også har forsøgt, men vi har så fået konstateret at teorien om ikke at kunne forstå, ikke at kunne give plads osv osv, den holder ikke i Byretten, vi kan bare se over til Sverige, Sverige som et perfekt værtsland, de har åbnet deres arme gjort, hvad de forlangte og hvad har de fået ud af det, det ved vi godt, det er bare så sørgeligt.

    De kunne også nyde godt af at komme ud af den der Menneskerettighedskonvention, som i dag spænder ben for mange europæiske lande.


  • #61   2. feb 2018 Pylosl:
    Ingen arabere behøver banke gryder ud til den tid, det overlader de til Europas oprindelige befolkning i hvis land de nu har bosat sig smiley


  • #65   3. feb 2018 #64 - jeg vil mene, det er de fleste i Afrika og Mellemøsten, se ud af vinduet smiley

  • #72   3. feb 2018 godt at jeg er sjællænder....

  • #75   3. feb 2018 God one Claus G smiley

  • #77   3. feb 2018 He he korrekt og et dansk pas er heller ingen garanti for at man kan et ord dansk nu om dage smiley

  • #81   3. feb 2018 #79
    Ja det skulle man tro når der sidder hundredevis af indvandrerkvinder rundt om i ghettoerne der ikke kan et ord dansk og alligevel er i besiddelse af et dansk pas smiley


  • #82   4. feb 2018 Det værste er smagsdommeriet som jeg mener vi som danskere er verdensmestre i. Jr. ole S.

    Det ved jeg ikke så meget om, da jeg ikke kender til alle nationaliteter, men det gør du, kan jeg forstå.


  • #86   4. feb 2018 #84 - godt du forstår min tekst, så får jeg nok et svar.

  • #89   4. feb 2018 #87
    Enig, det fremgår ikke af artiklen, men det var i DKA jeg læste det så jeg leder videre smiley


  • #91   4. feb 2018 ja den eneste måde at få folk op af stolen og bruge mere tid på sprog end i basaren er at "tvinge" dem.

    Utroligt hvad folk kan når det er nødvendigt og eneste mulighed.

    Det er fuldstændigt grinagtigt at være i et land i over 30 år og stadig tale pludder sprog.


  • #96   4. feb 2018 om man så brugte hele verdens penge til at integrere så gør de som de vil, på samme måde at give en masse penge til sultne børn i afrika så de kan få føde og når pengene slipper op så sulter de igen.

    Skruen uden ende,

    Nødhjælp er er en trældom som man hele tiden holder ved lige for hvis man fandt en måde så de kan være selvforsynende på så er der ikke behov for nødhjælp og tusinde af ngo'er og klaphatte som sidder og skummer fløden og så behøver man ikke at sidde og glo på lort i tv - så her er enorm mange penge på spil at de stadig kan vise billeder af amud da han var 3 år med stor mave som muligvis er kradses af i mellemtiden - men billederne lever så naive mennesker kan donere masser af penge lige luks ned i et stort bundløs hul.

    en klog sagde engang. giv en neger en fisk og han overlever den dag, giv ham en fiskestang og han lever videre.

    Hvad siger det os fornuftige mennesker som er trætte af det statslige tiggeri....?

    Løsninger og ikke som man gør hele tiden at komme et plaster på et brækket ben.

    I Rest My Case.


  • #99   4. feb 2018 #96
    Spot on Polysl, godhedsindustrien er en af verdens største økonomier med enorme interesser involveret.
    Krig og især ofre er en nødvendighed for at holde maskineriet kørende og der er uden tvivl en stærk interesse i at holde krige og flygtningestrømme ved lige smiley


  • #119   4. feb 2018 I England er det en menneskeret at gris og oksekød ikke ligger ved siden af hinanden.Her i Bacon landet er blevet overtaget af at tilgodese et mindretal.

    Her i det land er det en menneskeret at kassemedarbejder nægter at røre eller køre gris og spiritus igennem kassen.

    Her i det land nægter nogle medicin studerende at udskrive prævision produkter.

    Her i det land kan ingen sidde i NoGo zoner med en fadbamse.

    Her i det land har muslimer forsøgt at få en biskop afsat for hans ytringer om at der er flere og flere bydele som bliver muslimsk.

    Her i det land fjerner man korset offentlig steder men tillader en hættemåge kostume.



  • #120   4. feb 2018 #117

    Søg på goggle og hvis man er ukritisk, opdage at jorden ikke er rund men flad.

    Så alt man søger på, er ud fra det man har i bylden.


  • #123   4. feb 2018 #106
    Sproget for helvede Claus, sproget.
    Jeg er enig med dig i det meste og dermed uenig med Alis og hendes verdensfjerne samfundsbillede, men for pokker da, der er vel ingen grund til at ønske død og ødelæggelse over en meddebattør på grund af personens holdninger.
    Kom nu ind i kampen, vi er sku da voksne mennesker smiley


Kommentér på:
Menneskerettighedskonventionen

Annonce