{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Liberal post. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg fik jo i går en seddel fra Postnord om at der lå en pakke til mig og at den kunne hentes i dag de fleste af os ved jo godt at en julepakke SKAL VÆRE UDE INDEN JULEAFTEN.
Når men jeg fik en god ven til at køre ned i vores lokale center hvor Slagelses posthus nu har til huse og min ven kommer hen i køen og da han kommer til må han lægge øre til at de ikke kan finde min pakke.
Jeg må sige at jeg godt kan forstå at det der engang var Danmarks kongelige postvæsen og som nu kaldes for Postnord ikke har den store leve tid og ja ja tænker på min julepakke der er væk + hvordan et brev er 5 dage undervejs
Politikerne på Christiansborg der jo er med til at gøre det danske postvæsen til grin burde fyres - men det er vel ligesom med ældreministeren der intet aner om ældrepolitik men godt kan hæve ministerlønnen

Kommentarer på:  Liberal post.
  • #1   23. dec 2017 Samme her fik besked på at en pakke er kommet fra Haburi.com som skulle indeholde 10 nøgleringe punge i skind (Calvin Clein) jo de er ægte nok. >Det var dengang post Danmark, men de kunne ikke finde pakken - som betyder af en medarbejder har neglet pakken da alle skannes på vej ind i sorteringen - jeg fik mine penge tilbage efter 4 uger.

Det var mega ærgerligt da de allerede var solgt på forhånd og så skulle sige de ikke kan få deres pung. Den var billig 25.00 pr stk. et restparti.

• #2   23. dec 2017 Polysl syntes nu at huske Post Danmark som noget rigtigt godt og ikke dette lorte Postnord der trækker sig selv ned i dyndet + koster rigtigt mange penge du ved ligesom julen gør for mange mennesker

• Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 17 Svar: 330
    #3   23. dec 2017 Jeg kan så meddele, at jeg mindst én gang om måneden modtager en levering med Post Nord på det scedulerede minut, næsten. Det er, når jeg modtager bestilte varer fra Coop Mad.dk.
    Jeg handler generelt meget på Nettet og vælger altid at få leveret med DAO og GLS, hvor det kan lade sig gøre. Julegaver sørger jeg altid for at bestille til levering senest i November.

God Jul, Marster Leon!

• #4   24. dec 2017 Nasty God Jul til dig også og det er så også blevet en vane for postnord :-.)

• #5   26. dec 2017 Og så er det altid de mest sure kællinger, der står ved div. skranker i div. supermarkeder rundt omkring, der er NUL NUL service, det ved de slet ikke, hvad er, og så tror de, de vil falde døde om, hvis de skulle smile, hold kæft nogle kællinger

Kommentér på:
Liberal post.