{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Danmarksskattepolitik. {{forumTopicSubject}}

Ja læste om hvordan der ikke var grund til at give nogle af embedsmændene i SKAT skylden for udbetalingen af de x-antal rigtige mange milliarder der fejlagtigt er blevet udbetalt af SKAT.
Nu er det jo sådan at jeg godt kan forstå at SKATs medarbejder ikke skal klantres for alle de udbetalinger da grunden jo godt kunne være for få medarbejder grundet de mange fyringer inden for SKAT.
Hvem er det så der må stå til ansvar selvføleligt SKATTEMINISTEREN han er jo den højeste inden for SKAT så hvis der var nogen der skulle fyres grundet svigt er det SKATTEMINISTEREN.
er i ikke enig med mig også selvom der kun er 3 dage til juleaften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmarksskattepolitik.
  • #2   21. dec 2017 Rasmus R enig så er de der hurtigere end vi kan sige : jegskalgivedigskaljeg smiley

  • #4   22. dec 2017 Rasmus R det er jo ikke sådan det bør være og tænker på hvordan Stein Bagger måtte i fængsel og det var jo kun en milliard han snød for smiley

  • #6   23. dec 2017 Jo, men var Karsten Lauritzen skatteminister dengang skandalen skete?

  • #7   23. dec 2017 Markgreven uanset hvem der var skatteminister burde han/hun fyres og det undskylder jo ikke den næste skatteminister i rækken der skal da være orden i sagerne smiley

  • #8   23. dec 2017 For flere år siden fik jeg 37.000 kr tilbage i skat, for mig virkede det usandsynlig. Så jeg satte dem ind på en nyoprettet konto og ventede på besked fra skat.

    Men fik aldrig en tilbagemelding at den var forkert....

    Så røg der lidt ekstra af til Inges kattehjem, læger uden grænser, familie fonden som fik en ret stor del.

    🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄


  • #9   23. dec 2017 Polysl se det må kunne kaldes for gode gerninger smiley

  • #10   23. dec 2017 Lidt Robin Hood agtigt smiley

  • #11   23. dec 2017 Skat EFI system er banditten, men det er ikke en undskyldning for manglende opsyn med skat som skatteminister. Der har været flere som har påpeget uhensigtsmæssige ting omkring EFI systemet i årevis uden at der er gjort noget.

    Den som også har skylden er den idiot som mente at man kan effektuerer sig til en besparelse inden for skat. som gjorde at man gik efter de små fordi det var nemmere og mere overskueligt da man ikke havde samme ressourcer som før.

    Til dem som på forhånd glæder sig over at EFI er taget ud af driften, kan jeg sige at forældelsesfristen er suspenderet indtil det nye system er klar.


  • #12   23. dec 2017 Leon

    Så skal finansminister Kristian Jensen også tage ansvaret for at Bjarne Corydon solgte DONG?

    Ja, for min skyld ingen alarm, de er idioter alle sammen.


  • #14   23. dec 2017 Den må være smuttet, og røget ind på de demokratiske muslimers fond...beklager fejlen... smiley

  • #15   23. dec 2017 Markgreven er de to skatteminister ikke to alen af et stykke smiley

  • #17   25. dec 2017 Véd ikke helt med hensyn til Skatteministeren, for tilsyneladende har de øverste bosser i SKAT forsøgt at hemligholde en del. Man kan ikke gøre noget ved information man ikke bliver oplyst om.
    Se istedet for her forstår jeg ikke at det ikke har fået konsekvenser for toppen i SKAT. Det burde det. DE fik jo fortalt af medarbejdere at noget var galt. De indledte år tilbage en ret overfladisk undersøgelse, sådan lidt a la, 'Har du fusket med nogle skattepapirer ?, og får svaret nej, og så ender undersøgelsen, mens svindlen fortsætter.

    Disse bosser, og øverste er skyldige i ikke at grave dybere, i ikke at tage deres job mere seriøs og alvorligt. DE burde skiftes ud. Ikke mindst miste deres aftrædelsesordninger.





Kommentér på:
Danmarksskattepolitik.

Annonce