{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Gudskelov. {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg går ind for alles ytringer kommer ud - altså at folk kan have deres fulde ytringsfrihed i Danmark - altså at nogle af alle de forskellige politikske ytringer kommer ud og eksempelvis at vores Udlændinge og Integrationsminister Inger Støjberg må ytre sig i et center med flygtninge og jeg kan kun glæde mig over at hendes sikkerhedsvagter + chauffør reddet hende ud fra det center og jeg må sige at hun får stor respekt fordi hun sådan kommer frem i et flygtningecenter og uanset hvilken politisk holdninger jeg har skal folk lade vores politikere ytre sig + lade dem være - den politiske frihed - TAK smiley


Kommentarer på:  Gudskelov.
  • #4   4. nov 2017 Alis.

    De er ikke forfulgt i deres hjemlande, det er bekvemmelighedsflygtninge.


  • #7   4. nov 2017 tja Alis jeg kan også forudse at det kan gå galt når man køre over for rødt - det behøver man ikke en en stor uddannelse for at kunne forudse..

    Ej heller at køre 300 km på motorvejen eller for den sags skyld pisse perkere af i parker hun besøger.

    Jeg vil foreslå en rundbordssamtale hvor man høre perkere ud mod politiker og man behøver så heller ikke en uddannelse for at se hvor mødet bære hen - det kunne spritteren på bænken sagtens komme med lige så kvalificeret bud på.

    Social politik...

    Få dem i arbejde....
    gi dem mere i bistand
    gi dem mere omsorg
    spil på gitaren over det hele
    hjælp dem
    plej dem
    og du ender med en fuck finger.


  • #8   4. nov 2017 Hvorfor er ikke alle 179 tilstede i parker så der er nogen man kan skyde og smide sten efter eller sparke eller snotte af...? så billede kan blive noget andet end det jammerlige program flere partier køre som venligboer - hvor venlig ville de være hvis de fik deres helt egen gruppe hjemme som plæder for kalifat og at gøre parker til et bombemål for alt og alle.

    Vi kan se udviklingen hvor ikke engang hjemmehjælper kan færdes - wow igen en rundbords samtale hvor man godt kan se agendaen at her må kun vi færdes og ingen andre. Fint så stopper vi al bistand, ambulancer, brandbiler, hjemmehjælper, så kan de jo selv se hvordan de klare sig uden.

    Acmed ringer til brandvæsnet: Der ild i vor kækken, tja acmed vi køre desværre ikke ud hos jer for der er for stenet og ingen ønsker en brosten i hovedet så du må selv slukke ilden som du garanteret selv har påsat.


  • #9   4. nov 2017 Og det pågældende hjemmerøveri er begået af 3 mænd med mellemøstligt udseende.
    Men hvor er det synd for dem, føj. smiley


  • #10   4. nov 2017 ja de skal i terapi over at have begået et hjemmerøveri... det er en meget traumatisk oplevelse for dem. Og samfundet siger fuck til dem det gik ud over. Måske de kan sagsøge den gamle på 73 år hvor røveren brækkede hånden fordi han slog den gamle.

  • #11   4. nov 2017 #4 - Alan, det kan du ikke forklare Alis, for hun forstår det ikke.

  • #16   4. nov 2017 OMG.

  • #19   5. nov 2017 De var en en hel flok, så det selv i TV, så hvor får de de 2 fra, er det kun dem, som var henne og røre, de var mere end parate til at gå til angreb smiley smiley smiley

  • #20   5. nov 2017 Og så er vi en flok uvidende, racistiske debattører her, det er godt nok en grov beskyldning, mener ikke vi skal finde os i det smiley smiley smiley

  • #23   5. nov 2017 #21 - Annella og det værste er, at de selv bestemmer, det er langt ude ..... smiley

  • #28   5. nov 2017 Muslimer skaber ikke noget hvis man i nyere historie kigger på deres skaber evner.

    Det som de er enorm dygtige til er at skabe udfred og her kan jeg kun gi dem et 13 tal efter den gamle skala. Er det ikke kristne i Ægypten eller andre steder som de konstant er efter - og når de ikke lige har en kristen ved hånden så kan man altid strides med shia og Sunnier eller barec bombe løs på befolkningen som absolut ikke har bedt om at blive martyrer og får lov til at pille på 72 jomfruer i himlen.

    Hum hum....72 jomfruer??? er man stadig jomfru når kamelpinden har været der? Og hvis der er et utal af jomfruer hvad gør man så af de brugte som ikke er jomfruer mere.? Ryger de ud som storskrald? Har man i himlen en losseplads til affald?

    Venligboere siger at kristne ikke er værre end muslimer med hensyn til vold....

    Tjo det kan de have ret i men det var dengang - verden har efterhånden fået bugt med terror fra kristne så der stort set ikke er noget til forskel fra muslimer som lystigt bomber løs i flere lande og nakker deres egne troende på speciel markeds pladser, byområder, militær belægninger og Politi.

    Og så formaster muslimer sig at tage deres lort med til Vesten som vi har set i Frankrig, Sverige, Belgien, England osv....men det er et fåtal siger venligboere - jo men et fåtal med så store bomber kan gøre en stor forskel til at skabe frygt i samfundet og det er netop det de vil opnå. Flere stramninger overfor muslimer skaber flere bombemål...de er ikke så dumme endda. Så fakta er at muslimer skaber en slags voldsspiral som kører i ring og ikke har nogen som helst løsning. Der er kun en i Danmark som kan løse det - men endnu ikke været på banen med sin visdom. Jeg så hellere at den visdom blev brugt til at skabe verdens fred og sult - så vi kan opnå et utopia med dansen rundt med blomster i hånden - tæt på som at læse Vågn op - eller Vagttårnet fra Jehovas Vidner.


  • #31   5. nov 2017 Vi kan tage Sverige som eksempel hvor ikke engang politi kan kapere mere med voldtægter og mord fra mørklødede mennesker - faktisk er man holdt op med at skrive at de er mørklødede - nu er det jo nemt at give samfundet skylden men skylden ligger hos de mørklødede som har den regel ingen sex før ægteskab og det kan man vel ikke laste det svenske samfund for. vel?

    Så har man bandekrige, krige mod shia og sunnier, og jøder og når der er plads i kalenderen kristne. Så de er fortravlet og nok at se til at blive integreret - samt at de absolut ikke ser sin kutteklædte kone på et arbejdsmarkedet som rager løs på kutterne - naaaa....hvem fanden gider det?

    Jo det gør man i >>Ægypten her rager man løs på dem med kutter med kun et vindue og så vil man tillade dem at køre bil i Saudi Arabien - tak skæbne - hvor er reglen med udsigt til 365 grader som billist.? Igen frustrerede muslimer som er fisse trængende og prøver at befrugte alle som bare har et par bryster. Godt at Arnold, og Stalone ikke er i Ægypten så fik de sgu nok at se til. smiley


  • #32   5. nov 2017 Lone.

    Falaflen.


  • #34   5. nov 2017 Mon det kan udløse en Nobel pris i gastronomi? :=

  • #36   5. nov 2017 Polysl.

    Den er blevet meget populær, hele Nørrebro stinker af den, så det er vel ikke umuligt.


  • #38   5. nov 2017 Kamel lort smiley

  • #40   5. nov 2017 Forhedehulehelvede #17 ja de er da kloge nok til at komme op i friheden og ja der findes nu mange krigsflygtninge og tænk hvis det var os der vil/måtte flygte - personligt vil jeg nok bare kæmpe til døden smiley

  • #41   5. nov 2017 Det er altid de unge "tøser " som flygter og lader børn, gamle, i stikken.....

  • #44   5. nov 2017 Hvorfor jeg vil kåre Ali som et middel hvis man ikke kan sove...ZZZZZZZZZZZZ

    vi ses i morgen ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Apoteker vågn op en Ali om dagen kan få alle til at sove selv dem som er: "Søvnløs i Seatle" i øvrigt med den dejlige >Meg Ryan.....

    ****Ali det muslimske universal middel mod søvnløshed.

    Midlet er kommet til vesten på trods af flere protester da det er en halal slagtet tablet, men alligevel bliver godkendt af medicinal styrelsen som det rene af det rene.


  • #46   5. nov 2017 joda annella

    Jeg skriver i billeder.....


  • #48   5. nov 2017 Portugal er hverdag og jeg gider sgu ikke dokumenterer med billeder...

  • #50   5. nov 2017 ** ali er muslimer og deres tilhængere, her i Portugal er der et fåtal da man som generel sprøjtemiddel har den indstilling at alle skal kunne forsørge sig selv.

    Dvs...at man som Danmark ikke sprøjter mod insekter men lader være og lader dem invadere Danmark så de kan lægge deres æg alle steder.

    I tillader og gør ikke noget omkring assimiler - i ligger jer fladt og som strudsen hovedet ned i møget og håber det hele går væk.

    Portugal siger fuck jer - ikke vores problem og derfor der ikke er ret mange muslimer i Portugal. Intet sikkerheds net ingen bistand.....


  • #52   5. nov 2017 Alis.

    Du gør mig virkelig vred!!!

    "Nåh ja, det er for resten sjovt. Der er ingen andre folkeslag, der har været udsat for så meget hetz og diskrimination som muslimerne, og de er ikke kommet i samme antal. Og så havde de heller ikke olie i undergrunden som den vestlige verden var interesseret i at få fat i. "

    Hvad med jøderne?

    "Det er ikke demokrati, det er jungleloven der har fundet ud af at udnytte demokratiet til sin egen fordel.
    Allerede Kierkegaard forstod at hvis man praktiserede demokrati efter den model, så ville resultatet blive at laveste fællesnævner blev stærkest og fik magten. De, der kan lide slagsmål og magtkampe råber som regel højest og bliver ved indtil de får deres vilje.
    I et rigtigt demokrati har alle demokratiske rettigheder og frihed, ikke kun de stærkeste og de rigeste. "

    Tror du stadig Kierkegaard ville tænke sådan, som en blandt mange intellektuelle, levede han ikke i overflod, og jeg er ikke sikker på, at hvis muslimerne havde været der dengang, og ville æde hans suppe, at han så var kommet med den tese.

    Og til sidst, de fleste afrikanere har en iq, der matcher en kanariefugls.



  • #56   5. nov 2017 Jeg tror Alis er faldet for de muslimske mænds brune øjne, så det klør et vist sted på hende.

  • #58   5. nov 2017 Alis.

    Nej, muslimerne bliver absolut ikke diskrimineret som jøderne blev.

    Forestil dig en jøde, der kaldte en tysk kvinde for luder i 30´erne, eller i starten af 40 ´erne?
    Hvad tror du der ville ske med den jøde, og hvad sker der med en muslim i dag der gør det?
    Svaret er "INTET" for muslimeren.

    Muslimerne skider på os, de skal ikke stå på ansvar for noget, derfor ter de sig som de gør, og kan oprette bander som LTF...... Det skulle jøderne lige have gjort i nazityskland, som du efterhånden sammenligner det danske samfund med.


  • #63   5. nov 2017 Uha uha...

    Jesus kom fra Nazareth, og byen var stort set kun kristen....
    I dag er der 63.000 indbyggere, 33.000 muslimer og 30.000 kristne.
    Blot et eksempel på, hvad der er ved at ske i verden.


  • #65   5. nov 2017 Vi skal opdrage de danske piger anderledes, de skal tvinges til at føde 8-10 børn, ellers kan vi ikke følge med, og så bliver landet, regeringen, folketinget, borgerrepræsentationerne muslimske.

    Gad vide om vores piger vil være med til det, jeg tvivler, de er jo ikke muslimer.


  • #69   5. nov 2017 Jeg melder mig også på banen, de skal bare ikke være meget over 18. (Alan du er et svin) smiley

  • #70   5. nov 2017 Spøg til side, det nytter jo ikke meget at muslimerne får 5-6 børn, og kristne 1½-2 børn, så bliver samfundet muslimsk en dag, det skal man ikke være matematiker for at regne ud.

  • #73   5. nov 2017 71.

    Hvis de kunne assimilere sig som jøderne, så ville det rage mig langsomt, men det er der intet der tyder på, de vil.


  • #74   5. nov 2017 #72

    LOOOL, ja da, men så skal du have fat i en muslimsk kvinde..... De kristne er ikke klar.


  • #78   6. nov 2017 //citat
    Nej, det er ikke demokrati når man har vildført vælgerne.
    //citat slut

    En meget mærkelig sætning der siger at hvis politikere lyver så har vi intet demokrati..

    Skal der kun et parti der lyver til at sætte hele grundloven ud af spil?

    Det ville da være nemt at selv se sandhed værdien i det politikere siger, for de bruger jo statistikker at læne sig op af. samt forskere til både nutid og fremtid så det er bare at læse det og stille det op mod det de siger.


  • #80   6. nov 2017
    Indtil da kan vi i det mindste tage de kvoteflygtninge, vi bliver bedt om, og så de flygtninge, hvis liv er truet. Og så behandle dem med respekt.

    Ja det er en åbenbar fejl at vi ikke tager kvote flygtninge som jo har fået FNs godkendelse at de er flygtninge.
    Vi kunne jo også godt tage flere end de 500 som vi oprindelig lovede FN.
    Til gengæld burde vi afvise alle andre asylansøgere og henvise dem til at blive sat i"kø" hos FN til det bliver deres tur til at komme til et andet land, men ikke nødvendigvis et de selv vælger.


  • #81   6. nov 2017 Jeg læser et sted længere oppe, at DS kan tolkes på flere måder, tænk det vidste jeg ikke, det er jo at sammenligne med at tolke Koranen på flere måder smiley

  • #82   6. nov 2017 gg jetset

    Koranen tolkes jo netop forskelligt af både shia og sunnier og så har vi Euro koranen og alt imellem og der fra alt imellem så der er nok bombeføde muslimer kan arbejder med - de løber ikke tør for mål de næste 2000 år.


  • #83   6. nov 2017 OK Polysl, men der er altså kun een DS = Danmarks Statistik smiley

  • #84   6. nov 2017 ja muslimer er fredelige og dem som ikke er skal i terapi og forstås at det ikke er ok at bombe kvinder og børn og mænd på en markedsplads i IraQ

    Måske en der kan vare tage psykologi hjælp i forståelse hvorfor man bare bomber løs for jeg har ikke fattet hvorfor muslimer gør det.

    <Det vil svare til at jeg er uenig om hækkens højde og så smider jeg da bare en håndgranat over hækken så hund og kone og mand og kanariefugl ryger til himmels.

    Det er meget normalt set i øjnene fra Mellemøsten. Her bliver der ikke diskuteret eller komme til enighed - næ man ryger bare ud med den største bombe der kan opdrives og bomber løs.


  • #86   6. nov 2017 Jetset

    Jeg elsker statistik men jeg kigger også på hvordan de er kommet til de tal - statistik er dejligt bekvemt og mange i samfundet kigger ikke dybt i de tal.

    Så tag det som en oplysning og ikke fakta - det er noget du selv skal skaffe.


  • #87   6. nov 2017 OK så vil jeg starte i Vester Fængsel og begynde at tælle smiley

  • #89   6. nov 2017 Annella

    Jeg nævner kun Iraq fordi det ville blive en liste på flere 100 sider hvis jeg skal liste alle de fredelige muslimers aktiviteter - kun fordi de bliver marginaliseret og misforstået og nok trænger til at blive aet af en klud bestående af kanin..så bliver alt godt som man kan forstå på venligboere som åbenbart ikke lever i samme verden som os andre.


  • #90   6. nov 2017 Alis C 43# Nej men der var mange der måtte lade livet i Frihedens og Demokratiets navn og deri var der mange som igen hjalp jøderne til Sverige (Gudskelov) smiley

  • #91   6. nov 2017 Stop nu

    Alis er muslimluder!!!

    Hun tager 35 kr, for et blowjob, hvis du har koranen under armen!


  • #92   6. nov 2017 Tak for nu!

Kommentér på:
Gudskelov.

Annonce