{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Dansk afgrundspolitik når den er værst. {{forumTopicSubject}}

Ja men lad mig dog lige tage en debat om Danmarks afgrundspolitik og hvorfor så ikke starte med at revse den nye afgiftspolitik og regeringen er jo ikke færdigt med at lave om på den danske økonomipolitik da de lige skal lave så meget om at kun folk med et godt helbred og penge på kistebunden kan leve op på den blå politik.
Jeg vil da starte med talen om hvordan jeg høre om folk der kommer på sygedagpenge og der for må flytte fra deres lejligheder der gør jo ikke syge folks dagligdag lettere at skulle flytte fra hus og hjem, når man så samtidigt høre om at folk ikke har råd til deres livsvigtige mediciner bliver man sku da helt blank og når så de selv samme mennesker bliver sendt ud i de forskellige jobcenter og med djævlens vold og magt (tror de får provisionsløn) sender folk ud i "job" og hvor den/de bliver sendt hjem efter en times tid eller to.
Hvis en af jer kan fortælle mig om logikken i sådan tiltag (husk vi taler om syge mennesker med eksempelvis kroniske smerter) og alt dette her får jo ikke folk til at tro på systemet.
Jeg bliver jo så også nød til at sige at det nye tiltag fra de mindre bemidlet er at gå hen og være skralder (altså tage mad op fra en container) hvordan vil vi havde tænkt hvis nogen havde sagt til os at det vil ske her i år.2000 tallet?
Alt dette her ser jeg jo er med til at lave splid og ja for mange bliver det til had - Gudskelov har jeg stadigt min helt egen Næstekærlighed og jo jo den vil bestå, for jeg bøjer mig ikke for sådan afgrundspolitik smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk afgrundspolitik når den er værst.
  • #1   29. sep 2017 Jeg skralder da også - men det er mere de montre med næsten udgået varer, jeg er ikke fattig men bare imod madspild og samtidig spare nogle penge som faktisk er en del om året.

    Med hensyn til vores regerings klapjagt på ledige og syge så er det desværre et emne som hvor dag tages op med nye oplevelser. Folk må flytte for at håbe på en førtidspension i en anden kommune fordi de ikke mere kan holde til den jagt.

    78 millioner skal der bruges så sagsbehandler kan smile mere troværdigt imens de føre kniven ind i hjertet.

    Biler financierers af reglen om 225 timer eller mister folk 1000 kr eller mere pr. mdr.

    Kommuner får 68.000 pr. klient af staten, hvis de kan fastholdes i et forløb og ikke kommer på førtidspension.

    Kommuner ansætter folk med en udløbs dato så de spare en masse som absolut ikke er i personens favør.

    Kommuner ansætter med løntilskud med den ene hånd imens de fyre fastansætte med den anden hånd. Masser i praktik som udfører gratis arbejde og stadig hyler de om underbemanding, stress, massiv sygedage.

    Gamle ligger med en ble fuld af lort i 12 timer, en multi handikappet bliver glemt i et sportscenter Fredag og savnes først Mandag.

    Biksemad 5 gange om ugen på plejehjem.

    Hjemmeplejen virker ikke flere steder, og ældre får slet ikke hverken mad eller medicin.

    Klienter må have bisidder ved samtale med sagsbehandlere fordi ikke engang sagsbehandlere kender mere end 10% af socialloven.

    Kommuner svigter udsatte børn
    Kommuner nægter svigt af udsatte børn med begrundelse af at de har ud fra loven handlet korrekt.

    Kommuner slider håndvasken så den må skiftes hver måned.

    Kommuner kommer dog i nogle tilfælde med en meget lille indrømme som hedder: set i bagklogs lyset så kunne vi nok havde gjort det bedre så det vil vi arbejde på. Med hensyn til anbringelse er er lyset slukket siden de kom med den meddele og ingen hjemme.

    Kommune tænker i budgetter og ikke i klienter for når sagsbehandlere får 4000 kr som belønning at få folk væk fra førtidspension så griner de helt hen til banken og undskylder sig med at de bare følger loven om "bestikkelse" fra oven som jo også får 67.000 pr. klient.

    Jeg kunne ud fra det læste skrive flere a4 sider om svigt.


  • #2   29. sep 2017 Polysl ja det er skræmmende at tænke på hvordan systemet giver bonusser for at lave beskidt arbejde smiley

Kommentér på:
Dansk afgrundspolitik når den er værst.

Annonce