{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Red Barnet {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder med en lille folder, hvor der er en lille pige, som ser mere end ked ud og hvor der står: Hver time tæller.

50 kr kan dække, vaccination mod mæslinger til 2 børn. 150 kr kan dække, rent vand til 3 skoleelever i en måned. 200 kr kan dække, tæpper til at holde 7 børn varme om vinteren. 275 kr kan dække, mad til 1 familie i 2 uger.

De indsamlede penge går til børnene. Til dem, der sulter, dem der flygter, dem der bliver udsat for overgreb og til dem, der frygter at blive mobbet. Når du støtter Red Barnet, så hjælper du de dårligste stillede børn i verden og sammen med dig kæmper vi for bedre børneliv verden over.

Jamen, hvad nytter det, det er jo håbløst eller er jeg helt forkert på den, udover de render en på dørene, så får vi det også at vide mindst 1 gang hver aften på en eller anden kanal, skal vi så få dårlig samvittighed eller kaffen gal i halsen - jeg har svært ved at se, det batter noget ....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Red Barnet
  • #2   3. sep 2017 Ja jeg er træt af de gamle billeder, og da jeg ingen kontrol over de midler faktisk går til børnene - så får de ikke en krone.

  • #3   3. sep 2017 Ronald

    Jeg giver gerne en skærv til foreningen for bevarelse af havfruer, eller en som ikke er gift en havmiss.


  • #7   3. sep 2017 du skal bare vise kortet...



    profilbillede
  • #10   3. sep 2017 <Jeg syntes der er rigelig med mennesker på jorden så - jorden gør oprør og fjerner en del - sådan er livets cyklus.

    Som på savannen når der ikke er ret mange dyr for løver så dør en del, og bestanden kan i mellemtiden formere sig.


  • #11   3. sep 2017 OK venner jeg er også træt af alle de reklamer på tv også dem der viser børn i stor nød og ja hvis der stod en indsamler ved min dør vil jeg uden at tøve give x-antal kr, jeg støtter få ting hver måned, men så går jeg ikke meget længere, vi kan alene ikke redde hele verden smiley

  • #12   4. sep 2017 Vores bidrag forslår hul i hose og det er fuldstændig håbløs, jeg spørger mig selv, er det en måde at holde befolkningen nede på, jeg mener, de har masser af naturkatastrofer, krige, hungersnød, dødelige sygdomme, eller skal mænd bare tvangssteriliseres, for kondom kan de ikke finde ud af at bruge, jeg synes det bare er noget svineri at sætte så mange børn til verden, som de ikke kan forsørge smiley smiley smiley

    Vores bidrag er kun til at forlænge deres pinefulde død at dø af sult.


  • #13   4. sep 2017 Jetset jeg må jo desværre nok give dig ret, og normalt vil jeg ikke skrive desværre smiley

  • #14   5. sep 2017 Der er vel ikke ret mange mennesker i Danmark, der har råd til alle de indsamlinger, som tv kanalerne og reklamerne bombarderer os med.

    Jeg betaler vist rigeligt til Afrika og andre over skatten.


  • #15   5. sep 2017 Hvorfor red barnet når statistikken siger de dør inden de er 2 år - live suckz...

    Så er der en mindre bistand klient som kan fise nordpå...fuck Afrika lad dem selv klare deres problemer, vi har postet fantasi billiarder i det lorte land og de sidder stadig foran hytten og prøver at lave ild.


  • #16   5. sep 2017 Ja, red barnet - køb en kam.

  • #17   5. sep 2017 Skal det være en stålkam eller spidskam eller en hercules kam smiley smiley

  • #18   5. sep 2017 Det skal da være en svinekam.

  • #19   5. sep 2017 Med sprød svær smiley

  • #20   5. sep 2017 De fleste indsamlinger er mere af psykologisk karakter og kan forbedre vores samvittighed men kan sjældent eller aldrig løse de de problemer de arbejder for.
    Og vis de kunne ville de som oftest give endnu flere problemer på grund af øget befolknings tilvækst.
    Indsamlinger burde hovedsageligt være vendt mod at opnå en lavere befolknings tilvækst, lavere korruption, bedre forhold for kvinder, der kunne nok findes endnu flere gode formål, men det er ligesom den slagt indsamlinger ikke er særlig populære.


  • #21   5. sep 2017 Jeg tænker da også på de børn, som ikke har de bedste vilkår i Danmark, skulle vi ikke starte der, der er ingen, som tænker på dem, det siges at der er ca. 65.000 børn i DK, der lever under dårlige forhold, jeg ved ikke, om de går sulten i seng.

  • #22   6. sep 2017 nej jetset

    Der er ikke prestige i at hjælpe vores egne, så hellere en som har drukket al for megen kaffe. smiley


  • #24   6. sep 2017 Jeg har absolut ikke ondt af dem af dem som giver en skærv til et eller andet i udlandet - eller i Danmark. Det må man selv om. Personligt er jeg ligeglad med store maver i Afrika, eller en indsamling til flygtninge lejre i Libanon, eller Tyrkiet eller <Italien. Det er fandme ikke mig som har skabt problemet men vores krigsgale regering samt andre her i EU så de kan få en fuck finger hvis de begynder at lave lorte shows på tv til det roderi de selv har skabt.

    Jeg har flere ting jeg giver til som er Inges kattehjem hvor jeg donere hvert år, så har vi vores familie fond, hvor man giver hvad man kan undvære, hvis der skulle ske store omvæltninger for nogen og sikre de kan blive boende. Et hjem er ligesom en livsnerve og er den sikret så må man tage den derfra.

    Hvis man tager sig af unge i Danmark så forstår jeg ikke at der bliver flere og flere hjemløse.

    Julehjælpen er en god ting for de familier som nok har det mest skrabede budget - kender til en fra en udsendelse på tv2 hvor hun med 2 børn har 500 kr. tilbage om ugen til mad, så skal bare en af børnene blive syge så ryger hele budgettet med medicin.


  • #26   6. sep 2017 De mennesker af en eller anden grund ikke holder jul, skal ikke have julehjælp, det er da logik for burhøns smiley

  • #28   7. sep 2017 #27 - Og ....

  • #30   7. sep 2017 Nu har jeg regnet den ud.

    Når der er ramadan må man ikke spise eller drikke, med mindre man er barn, syg eller gravid..... Så selvfølgelig er de gravide hele tiden..... Jeg fandt de vises sten!!! smiley smiley


  • #31   8. sep 2017 De bliver også fritaget, hvis de har mens, det vil sige, de dage det står på, bliver lagt til i den anden ende, ja, jeg forstår ikke lige den der ramadan, men det er de nok lige glade med smiley smiley

  • #33   8. sep 2017 Eejj et billede. Ja, det er godt nok mere end vådt, men nu er det fredag og dermed udsigt til weekend, der er dømt hygge, levende lys og Vild med Dans, så må vejret té sig, som det vil smiley smiley

Kommentér på:
Red Barnet

Annonce