{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Hvor langt vil Christiansborg gå. {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften burde tale for sig selv, men lad mig nu lige se om i kan se dem jeg tænker på?
Ja først må jeg spøger jer der læser og måske svare om det kan have sin rigtighed at folk der er så syge at de kun har energi til 15. minutters (skal vi kalde det for arbejdstid om dagen), hvad syge mennesker så får tiden til at gå med (tror jeg spænder ret meget, så det må i selv tænke jer til), den regel sætter jo mange i et meget dårligt (liv) undskyld men kunne ikke lige stavet til det ord jeg vil bruge), men er sådan liv fair og vil det ikke være ok at sætte syge mennesker på pension når de ikke kan arbejde mere end 15. minutter om dagen - det vil da være FAIR i min verden.

Jeg høre jo også om hvordan unge mennesker på kontanthjælp må/skal betale deres medicin (der måske er så vigtigt at det kunne gøre deres dagligdag) til en dagligdag hvor de kunne få den uddannelse der kunne få dem væk fra KONTANTHJÆLPEN - en FAIR løsning i min verden.

Jeg vil også lige tage den tale om hvordan folketingspolitikerne på Christiansborg godt kan blive 100% enig når der tales om deres lønforhøjelse eller om de skal kunne gå på pension mange år før andre folk på arbejdsmarked, der til har jeg kun at sige: at sådan burde folkevalgte ikke tænke, de burde tage det sure med det søde, sammen med resten af den danske befolkning.

Må jeg så høre hvad i siger til det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor langt vil Christiansborg gå.
  • #1   13. mar 2017 Jeg har kun 1 spørgsmål: Hvorfor står du med en nøglering fra Tiger i munden?

  • #2   13. mar 2017 Servisol jo ser du den har jeg fået fat i den fløjte ganske gratis også behøver jeg ikke spisdse munden hvis jeg skulle have brug for at fløjte og nøglerne er jo til døren hvor jeg bor, altså noget jeg altid har på mig smiley

  • #4   13. mar 2017 Politikere lyver kun når de åbner munden. smiley

  • #5   14. mar 2017 Jeg læste om grunden til at man mener at 15 min. arbejde om dagen eller 2-3 gange om ugen er nok.
    Når der er gået et stykke tid på den måde, vil kommunen automatisk sætte tiden lidt op af gange. Pludselig Vupti så arbejder flere på halvdagstid, og det kan dermed forlanges at de finder et reelt halvdagsjob.

    Det fungerer på papiret i Beskæftigelsesministeriet men ikke i virkeligheden!





Kommentér på:
Hvor langt vil Christiansborg gå.

Annonce