{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.858 visninger | Oprettet:

Endnu en propagandaløgn afsløret. {{forumTopicSubject}}

Så er endnu en af fremmedhadernes yndlingshistorier afsløret som en kæmpeløgn.
Berlingske . 15.feb.
Historien om muslimske mænds sexovergreb i Køln en nytårsnat med flere 100 involverede har nu vist sig at være pure opspind fra en barejer i nærheden af hovedbanegården.
Det er afsløret af politiet i Køln, som nu har rejst tiltale mod barejeren.
Ak ja.
Og så er der nogen der kritiserer mig for at være alt for mistroisk. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en propagandaløgn afsløret.
  • #1   16. feb 2017 Må vi få link og dokumentation?

    Ydermere skete det i flere europæiske byer, er det barejerens fætre der står bag?

    Bortset fra det, er det sjovt du hiver en 14 måneder gammel historie frem, som vi næsten alle havde glemt. - Du må VIRKELIG elske muslimerne.

    Held og lykke med din agenda!!!


  • #3   16. feb 2017 håndværkere elsker muslimer de giver arbejde.

  • #4   16. feb 2017 Link

    http://www.b.dk/globalt/tysklands-stoerste-avis-viderebragte-loegn-om-arabiske-maends-sex-overgreb-i

    Var det ikke BILD som købte de forfalskede Hitler dagbøger - smiley


  • #18   17. feb 2017 tak nasty så fik jeg den på plads

  • #19   17. feb 2017 Mon det her også er propaganda?

    https://www.avisen.dk/top-mange-jobs-er-forbudt-for-muslimer_430557.aspx


  • #20   17. feb 2017 #4 - tak for det link. Så kan vi så forholde os til den historie og ikke til Köln, hvilket er sandt nok, har da set autentiske reprotage fra denne rædselsnat.

    Men opdigtede historier NOT uanset, hvad de handler om.


  • #30   17. feb 2017 Angående seksuelle overgreb så har muslimer en strengere seksualmoral end danskerne. Det hører også med i billedet. Om det så kan få nogle til at gå amok ved jeg ikke, men det er ikke muslimernes sædvanlige moral, og det er propagandaløgn at fremstille det på den måde. Jr. Alis.

    Ja mon ikke de har en strengere seksualmoral, NÅR DET GÆLDER DERES EGNE KVINDER, og så er det også sagt. De fleste voldtægter begås af muslimske mænd til orientering. LÆS DS.


  • #31   17. feb 2017 // citat

    Angående seksuelle overgreb så har muslimer en strengere seksualmoral end danskerne.

    // citat slut

    Man kan lige kigge på Afrika hvor man bare boller løs og for manden er det ikke et problem men for kvinden. Så jeg kan ikke lige få øje på den strengere sexmoral. Hvorfor pakkes kvinder ind i lagner og et kighul? Det er fordi flere mænd er så sex fikseret - hvor man har gjort det til kvindernes problem ikke at ægge en mand til overgreb.


  • #35   17. feb 2017 Hvis du kigger på verden så er de i den grad repræsentative

  • #36   17. feb 2017 #34 - du har så nogle oplysninger andre ikke har åbenbart, men jeg kunne godt tænke mig at få et link på din påstand, men indtil videre er de ret så repræsentative i de danske fængsler bl.a., de kommer ind på en flot 1. plads i DS.

  • #40   17. feb 2017 gider heller ikke mere så slut herfra.

  • #42   17. feb 2017 #38 - du kan selv studere DS, de har en flot 1. plads i de danske fængsler, og hvad voldtægt angår, kommer de også ind på en flot 1. plads.

    Vi skal holdes os til kendsgerningerne.


  • #45   17. feb 2017 http://www.ds-staalprofil.dk/da-dk/produkter.aspx

    Det skulle være DS
    så det må være alle dem, der laver stålplader smiley smiley

    eller måske ER det stålpladerne ????


  • #196   20. feb 2017 Efter at have gennem læst denne tråd, mener jeg at der mangler et meget vigtigt aspekt i debatten.

    Det er ofrene for disse voldtægter,de er ødelagt for livet, det er så brutalt et overgreb at man ikke fatter det hvis man ikke selv har prøvet det, jeg har heldigvis ikke selv været udsat for sådan en forfærdelig voldshandling, men min niece har. Hun er aldrig blevet sig selv igen, hun skrev senere en bog om det at blive voldtaget, og der er 5 andre kvinder der er blevet interviewet, Det er ikke for sarte sjæle, bogen hedder "Du er ikke Alene, Af Maria Engberg"

    Disse pigers liv er ødelagt for altid, det dræber deres sjæl, og hvordan kan man nedtone denne handling, og sige at det er medierne der hidser sig op, eller at det er direkte løgn. Okay i det ene tilfælde var det ikke rigtigt, men de der blev voldtaget i Køln skal leve med det resten af livet. For dem var det meget nærværende.

    Voldtægts monstrene er der ingen undskyldning for, alle mennesker er skabt med evnen til at skelne hvad der er rigtigt eller forkert, Selv psykopater har en form for indlært viden om dette, Så der er ingen som helst undskyldning for at voldtage. Det er en dominans disse mænd søger, ikke sex, Og ingen undskyldninger, om at ofret selv bad om det fordi hun havde lårkort kjole på eller var meget udfordrende klædt, gælder. Om så hun havde været nøgen og var smurt ind i Nutella, skulle de kunne beherske sig,

    Det er sørgeligt at nogle mænd har et så forkvaklet syn på kvinder at de tror de kan gøre med dem hvad de vil. smiley


  • #198   20. feb 2017 Det var skisme da mærkeligt så pludseligt at trådemnet blev så stramt tilsnøret. jeg kunne ligefrem mærke suset fra jerntæppet, Nå men det kan da ikke være rigtigt at der ligefrem skal gives restriktioner om hvad man må drøfte, Når man så lige tager et tilbageblik på de forskellige indlæg så føler jeg mig lidt diskremineret. Og jeg kan ikke lide at få mundkurv på.

    javist handler tråden om negativ propaganda, men hvad handler # 43-#49 så om, Styr lige din pegepind Alis.
    Og med hensyn til ofrene, nej der skal der da ikke piskes en negativ stemning op, dem skal vi se helt bort fra, de er jo så ubetydelige, de er jo bare ofre for en fæl forbrydelse.
    Nej lad os koncentrere os om de der stakler der sidder fængslet for voldtægt, for de er de virkelige ofre for et forfærdeligt had fra de afstumpede danskere. Undskyld eventuelle fejl, jeg stod på hovedet da jeg skrev dette, så gled det nemmere ned. smiley smiley smiley smiley


  • #203   20. feb 2017 # 200.

    Okay efter min bedste overbevisning skal der være en årsag til at piske en stemning op, hvorfor vender du altid fakta på hovedet.

    Hvorfor mænd voldtager er der blevet forsket i i mange år. men hjælp til ofrene er det lidt mere pauvert med.

    Forklaring på bemærkningen.
    Er det et krav at man skal være dum og ukritisk. Udbedes,?


  • #204   20. feb 2017 #197
    Muslimer opfører sig ikke værre på det punkt end danskere gør, og det er ikke nogen god ide at piske en negativ stemning op ved at henlede folks opmærksomhed på ofrene. jvf. Alis

    JO, det så sandelig de gør!

    Det er nemlig fuldstændig sandt at de er overrepræsenteret i fængslet.

    Deres grimme ansigt ses, for det betragtes ikke som noget slemt når det 'bare' er en vantro det går ud over. Det er jo ikke andet end en utildækket luder.



  • #205   20. feb 2017 #202 - Det er sandelig heller ikke SPAM at sige folk imod, bare det er til emnet, din privat sfære handler ikke om emnet, kan du se forskellen ??

    Muslimer opfører sig ikke værre på det punkt end danskere gør, og det er ikke nogen god ide at piske en negativ stemning op ved at henlede folks opmærksomhed på ofrene.
    Tråden handler om negativ propaganda.


    Jo det må jeg bedrøve dig med, at det gør, jvfr. DS, og så handler det i allerhøjeste grad om voldtægt, begået af muslimske mænd.


  • #207   20. feb 2017 Fænomenet, hvor mænd/drenge går sammen og chikanerer kvinder på den måde, ved beføling på intime steder er ikke et ukendt fænomen.
    Tværtimod er det velkendt i en række arabiske lande, hvor det betegnes 'taharrush gamea'.

    Det er et fænomen som de unge muslimske drenge HAR TAGET MED FRA MELLEMØSTEN, hvilket bekymrer politiet i flere europæiske lande.
    Her i Europa går det fra seksuel berøring til voldtægt.

    Man hjælper ofre og andre kvinder ved at droppe al den blødsødenhed og amnesti-pladder og kyler disse mænd tilbage hvor de kom fra, OGSÅ selvom de står til henrettelse i hjemlandet!



  • #213   20. feb 2017 Problemet er at du og flere andre udlægger det som medfølelse med ofrene, og det er nemt at se, at hensigten i virkeligheden er at fremstille muslimer negativt. jvf. Alis

    Det er simpelthen så manipulerende skrevet!



  • #214   20. feb 2017 For flere år siden var der en episode på Kerteminde strand med 6 drenge med indvandre baggrund som spyttede på pigerne som lå med bikini - men de er jo bare nogle misforstået stakler ik Alis?

  • #216   20. feb 2017 ok dvs. vi skal vise forståelse for at det de gør er pga.deres baggrund -hm hm svært at fortælle ofre når de har smadret et liv. ik?

    Folk som voldtager er syge i bøtten uanset hvor fanden de kommer fra og der er absolut i min verden ikke en undskyldning for at opføre sig på den måde.


  • #217   20. feb 2017 smiley
    Nej vi skal ikke til at forstå dem rigtigt og al det .......pladder...... om deres krænkede mandighed!!!

    DE hører ikke til her, deres kultur, opdragelse, levemåde hører ikke til her.





  • #218   20. feb 2017 Jamen alis så blå stempler du lige den sociale arv- tillykke med det

  • #220   20. feb 2017 Tak Chris, # 208 Det der udsagn er nok noget af det mest Hændervridende ,Beskæmmende, Afskyelige Uintelligente jeg har læst i nyere tid, At give mig skyld for at det sådan set slet ikke er ofrene jeg vil beskytte men at det er de muslimske voldtægts mænd jeg angriber, hvordan i alverden er du kommet ind i mit hoved og ved hvad jeg tænker og føler,

    Forøvrigt så har du vendt hele problemantikken på hovedet, Og jeg er sådan set græsk Katolsk ligeglad med at du foretrækker at beskytte de der overfalder andre mennesker, det er din ret, men vær venlig ikke at fortælle mig hvad der foregår inde i mit hoved, for der kommer du aldrig ind, så interessante områder er forebeholdt de få udvalgte.


  • #224   20. feb 2017 Alis

    Du skriver at du selv er blevet krænket - er det tilgivet i forståelse for deres baggrund. Hvis ja så hvad?

    Havde jeg hørt omkrænkelse af et familie medlem indenfor familien så var personen ikke i live. Selvtægt? nej ikke når det ser ud som en ulykke. Det er nok det mest svinske man kan komme ud for i en familie. Du kan lyve stjæle sparke men voldtægt! så går jeg i rødt.


  • #227   20. feb 2017 Alis

    Jeg tror du skulle danne en forening som hedder " Stakkels voldtægt krænkere" nu hvor du ikke kommer ud så har du tid nok til at lave den forening og dermed uskyldige gøre alle som er krænkere uanset etnicitet.

    For mig findes der ikke nogen som helst sympati for disse mennesker om de har levet i krig, med vold og voldtægter - eller levet på en tømmerflåde på vej til det forjættede land.


  • #229   20. feb 2017 #209 - du kan selv slå det op, DS står ikke for Dansk Stål men Danmarks Statistik, så vil du få syn for sagen.

  • #231   20. feb 2017 Jeg har fuld forståelse for, hvorfor EWS er udeblevet. Det havde jeg også gjort med den SPAM, tråden her blev total spoleret, men det gør jo ikke noget Alis, det er jo en af dine venner - det er dem som er på om natten, de har et særligt behov smiley

  • #232   20. feb 2017 natteravne stjæler tiden.. smiley

  • #233   20. feb 2017 Tror jeg trækker mig fra den her tråd det er som at slå i en halm dyne fra Morten Koch tiden ved vestkysten hvor man havde biblen i baglommen og tronede om ikke at drikke, og så gik kvinden hjem og pimpede vin. Hvor er det nemt at være hellig på andres bekostning.

  • #234   20. feb 2017 Ja polysl, når først man får redegjort om, hvad der sker i ens egen hjerne fra den side af ,så stikker jeg også næbbet ind.

  • #241   20. feb 2017 jeg har godt nok aldrig set den slags eksamens beviser, der starter med
    " Min Blog" Er det sådan et hjemmestrikket et af slagsen.


  • #243   21. feb 2017 Jeg har ganske rigtigt været tavs her, men der var fordi jeg ville se hvor langt tråden strakte sigmht. løgn, propaganda og fremmedhad.
    Det gik længere end jeg havde forestillet mig.
    Lidt korigering.
    Det er en løgn, når nogen hævder at sexkrænkere er i flertal blandt muslimer i forh. til danske mænd og det gælder iøvrigt alle former for kriminLITET.
    De har en overvægt i forh. til antal pr. 1.000 indb., men det er meget langt fra at de er flest.
    Kriminalstatistikken 2015:
    83 % AF AL KRIMINALITET BEGÅES AF DANSKERE
    Indvandrere og efterkommere fra vestlige lande står for 4 pct. og fra ikke-vestlige lande for 13 pct.
    Uanset hvordan man vender og drejer det så udgør de et mindretal når det kommer til antallet og der er et langt spring.
    Alis har jo ret når hun skriver at tråden her bærer præg af at det ikke er ofrene for seksuelle overgreb det først og fremmest drejer sig om, men tilsvining af muslimer der lægges vægt på, men sådan er alle tråde jo i denne gruppe, som vist nærmest er erobret af fremmedhadere og det i en sådan grad at man ikke undser sig for at beskylde anderledes tænkende for at lyve - bare sådan: "Du mener noget andet end jeg altså lyver du."
    Smukt må man sige.


  • #245   21. feb 2017 Claus.
    Så viser du mig lige de relevante tal - antal indsatte til afsoning for hvad.
    Mit tal er taget direkte fra DS' egen statistik "Indv. 2015"


  • #247   21. feb 2017 Du får lige et link:
    www.dst.dk/publ/Indvandrereidk


  • #248   21. feb 2017 Sikke noget pjat claus.
    Hvis du havde læst linket fra Berlingeren ville du have vidst at det var artiklen der var vildledende - billede fra Køln øverst med tekst og en skønsom blanding af Køln og hvad det bu end var.
    En fejl ja, men forståelig når man ser artiklen og det ser jeg ingen grund til at tærske langhalm på for den er jo åbenlys.


  • #250   21. feb 2017 #247 - det siger da intet om, hvem der kommer ind på en flot 1. plads hvad kriminalitet angår, herunder voldtægt smiley

  • #253   22. feb 2017 Nej, men selv hvis vi får nogle konkrete tal ang. kriminalitet, så siger de heller ikke noget om hvorfor! Jr. Alis.

    Nej, men tallene taler deres eget sprog, hvad vil du med hvorfor de begår voldtægt og andet kriminalitet, det gør ikke statistikken mindre.

    Det hjælper ikke du vil pynte.


  • #257   22. feb 2017 Det kunne jo være Danmark, der griber tingene forkert an.
    Det er da fuldstændigt vanvittigt at vi bruger jeg ved ikke hvor mange milliader på at integrere flygtninge og tilflyttere, og så laver DF (og Danskernes Parti) et større, organiseret arbejde for at forhindre det. Det er hul i hovedet. Jr. Alis.


    Ja, Danmark har begået nutidens største brøler ved at være så venlige at modtage dem, give i pose og sæk, indordnede os efter deres præmisser osv osv osv, det var før de strammere regler på området. Hvad har vi fået ud af, at være så gæstfrie, vi er blevet godt og grundigt p***** på.

    Det er på tide, der er blevet strammet op - har du hørt, hvad der er foregået i Rinkeby i Sverige og det er bare en enkelt ting, hvad har Sverige gjort galt ??


  • #259   22. feb 2017 Det er forfærdelig læsning Anella, man bliver helt syg over at tænke på hvad den stakkels kvinde har lidt.
    Og selvfølgelig mener de at det hele er offerets skyld, Altså bare det at hun er kvinde er jo nok. smiley smiley


  • #261   22. feb 2017 ja det værste er jo at man mener at ofret var beruset og gerne ville "voldtages"

    Og sådan er det også herhjemme med modsat bevisførelse i sådanne sager.


  • #263   22. feb 2017 hold da op siger jeg bare smiley

  • #265   22. feb 2017 alis

    Du er som taget ud af en Morten Koch roman, det er fint at være medfølende men man skal ikke ensidig se tingene som sort og hvidt.

    Jeg forstår ikke at man stadig siger at det er samfundet skyld at de bomber rundt om i verden - mange bombemænd eller kvinder har en ret stor uddannelse så det er ikke nogle dumme mennesker som bomber løs men folk som er ret intelligente. Jeg kan ikke i min optik se nytten af at smide en bombe på Vesterbro, hvis de vil ændre den måde folk ser dem på så gå da for helvede ind i politik og derfra sige at vi kan også gøre noget for samfundet og dermed lave en statement.


  • #267   22. feb 2017 nå ok politik virker ikke så skal man så bare bombe løs er det din opfattelse?

    Indtil som i Sverige hvor man slet ikke skriver om muslimer i dagspressen. Er det ikke censur?


  • #271   22. feb 2017 alis #269

    i min fortid - i dag bruges de kun fredeligt rent konkurrence mæssig da jeg er i en skydeklub i danmark.


  • #273   22. feb 2017 alis som et ps...

    Dengang jeg brugte våben var på befaling og lad være med at sammenligne det med terrorister som er total ligeglad med hvem bomben rammer om det er deres egne eller shia eller sunnier. eller bare et tilfældigt mål.

    Du kan bare sende en mail til idioten i Syrien for han gør meget for at børn sulter - samt at Rusland bomber løs uden at tænke på uskyldige. så du kan også sende en mail til fjolset Putin.

    Hvem er det som lader folk sulte i Afrika - militante gruppe som stjæler maden og sælger det på den sorte børs - man fik jaget den hvide produktive befolkning ud af >Afrika og brændt alle maskiner af så de var tilbage til stenalderen. Udbytning?

    Der er stadig masser af ressourcer tilbage men de dumme fjolser aner ikke hvordan man udnytter dem samt brugen af maskiner. Så går man efter den nemme faktor ulandshjælp og skyder alle som er i vejen. The missing link må og er afrikanere som ikke kan se nogen udenfor stråhytten. Jeg vil påstå at mange afrikanere er de mest dumme mennesker på jorden som hellere er destruktive end innovative.


  • #277   28. feb 2017 Annella.
    Det er da vist helt afklaret og jeg har allerede forklaret at det var ordlyden i artiklen, der var årsag til mit oplæg.


  • #279   1. mar 2017 smiley smiley

Kommentér på:
Endnu en propagandaløgn afsløret.

Annonce