{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Grundloven kontra Folketinget. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sad og læste om hvordan nogle par (hvor af deres samlever var på kontanthjælp) var gået rettens vej for at se om folketingets regelsæt var Grundlovsstridigt (altså om forsørgeles pligten) på en eller anden måde var grundlovsstridigt (var det noget om en pension der blev taget af) desværre husker jeg kun hvordan retten havde givet folketinget ret og det får mig jo så til at spøger jer om folketinget/folketingsmedlemmerne står over Grundloven og er tiden så blevet sådan at folketinget og deres politiker bare kan lave store armbevægelser og hvor hvis Grundlovsteksten består vil være Grundlovsstridigt og igen tænker jeg om man som folketingsmedlem med en Bibel + et kors i hånden bare kan lave det ene regelsæt efter det andet og hvor jeg igen vil tage Danmarks Grundlov og sige: hvad hvis nu Grundloven blev gennemlæst vil man så kunne finde mange fejl og nej jeg tror ikke på at vores folkevalgte kan Grundloven uden ad, jeg kan kun det jeg vil vide om vores Grundlov, så jeg indsætter et billede der viser hvad jeg tænker om vores folkevalgte.
Blev i forvirret smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grundloven kontra Folketinget.
Kommentér på:
Grundloven kontra Folketinget.

Annonce