{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Til grin, folkepolitikernes fald. {{forumTopicSubject}}

Jo ja om jeg er den eneste der går og tænker på hvordan den/de danske regeringer har solgt DONG ENERGY x-antal af deres aktier til den Amerikanske investeringsbanken Goldman Sachs for x-antal kroner og efter hvad jeg sådan har hørt fik de deres aktiekøb for en slik - igen har en eller flere politiker lagt sig ind i Danmarkshistorien for deres dumheder inden for handel (
Hækkerup var jo en af dem der gjorde sig bemærket) dog skal jeg ikke være dommer i sådan historisk sag.
Jeg har dog hørt at vores minister (en genganger) Claus Hjort Frederiksen jo så mener at Danmarks befolkning jo ikke skal have del i dette store milliard overskud, jeg må så spøger ganske kort: hvem skal så?
Skal det gå til folketingspolitikerne der bare vil deres eget bedste og det kunne jo være en endnu støre løn + goder og jo jo Claus Hjort Frederiksen og en del af de andre politikere, eksempelvis Statsministeren kunne jo godt bruge en støre hyre (så han slap for at skulle låne endnu flere penge i kreditforeningerne) det er vel ok at være på røven "selv som Statsminister" + det at overbelåne sit hus som Statsminister jo ikke behøves at være en undskyldning, selv som statsminister.
HM husk nu det at være folkevalgt politiker gør jo at i må stå for skud, da i godt vil nyde jeres gage + det løse, men i vil ej stå til ansvar.
Til det indsatte billede har jeg kun at sige: der er intet at komme efter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til grin, folkepolitikernes fald.
  • #2   28. maj 2016 Hækkerups salg af Nordsø olien i en brandert, har vist sig ikke at være korrekt, men lad det ligge, vi har sådan set olie nok.

    Men Corydons salg af DONG til Goldman Sachs, stinker af bestikkelse, gad vide om man har undersøgt om den mand har en hemmelig konto, måske i Panama?

    Men ja, om man så fandt oceaner af olie midt på Fyn, ville vi ikke kunne mærke det. Spørg nordmændene, det eneste de har fået ud af det, er at en agurk pludselig koster 100 kr. - Så er der sgu ikke meget ved at være millionær.


Kommentér på:
Til grin, folkepolitikernes fald.

Annonce