{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.775 visninger | Oprettet:

Atomkraft, nej nej nej nej nej........! {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/vild-video-underjordisk-atombombe-sluger-omraadet/6020570

"Vi" er ligeså stille igang med historiens største masseselvmord..... Hvad fanden i helvede skal vi bruge atombomber til her på jorden??? Vi ødelægger vores planet x100.... Hvad med at få fred på jorden, ingen krige, måske en slags fælles økonomi.. Hjælp hinanden for helvede, jeg er sikker på vi er det eneste DYR på planeten jorden der modarbejder sig selv på den måde vi gør det... De griner højlydt af os ude i universet!!!! Og 100 på de kommer og nakker os før vi nakker planeten, der er ikke meget backup planet på Mars eller månen, men hvis vi nu bare kunne arbejde sammen om et projekt fælles-univers så kunne vi speede prosessen lidt op!!!
- Vi ved kraftedme mere om universet end vi gør om vores egen planet! Der har fx. været flere mennesker på månen end der har været i marianergraven her på jorden....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Atomkraft, nej nej nej nej nej........!
  • #1   3. apr 2016 Ja men desværre kan mennesker ikke enes om noget som helst Mathias, ingen gang deres egen overlevelse, de vil hellere holde på deres end forhandle SØRGELIGT smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #3   3. apr 2016 Det er de pengegriske magtliderlige tosser... Som tydeligvis gemmer sig bag "facaden" i form af verdens største regering..
    Det burde være verden mod familien Rothschild!


    profilbillede
  • #6   3. apr 2016 Jo selvfølgelig, men du må ikke være så naiv at tro at det er Hr. præsident der sætter dagsorden, der sidder en elite med hånden langt oppe i røven på ham.. Der er ALTID en bagside af medaljen

  • #7   3. apr 2016 Iran og Nord Korea er selvstændige lande.. De mangler begge en centralbank så familien Rothschild sidder hele verdens økonomien.
    - Det er jo ikke for sjov at USA og Cuba lige pludselig er blevet "gode" venner efter 50års fjenskab... Jeg tør godt at vædde med "USA" åbner en bank i landet inden 2017 og "booster" deres økonomi
    Jeg tror Iran og Nord Korea flasher deres atompogrammer for at skræmme og holde "usa" / Rothschild og hans syge planer væk!!! Altså bare fordi USA er størst har de da ikke ret til at sætte dagsordenen......


  • #10   3. apr 2016 Ja desværre..................

  • #11   3. apr 2016

    profilbillede
  • #12   3. apr 2016

    profilbillede
  • #14   3. apr 2016 Curt J: Det er så evigt rigtigt!!!!! men de er desværre så fantastisk gode til at manipulere offentligheden med deres medier.. smiley

  • #16   3. apr 2016 Det er godt at høre!! smiley Men der er desværre ikke meget vi kan gøre ved det... Vi er vidner til massemord dag ud, dag ind....

  • #17   3. apr 2016

    profilbillede
  • #20   3. apr 2016 [18] "Altså uden Storkrige og udryddelse, kan vi jo ikke komme til at starte forfra" Nej præcis! Out of chaos comes order - NWO (New World Order) Og det er USA der sætter dagsordenen på den, og det er decideret skræmmende... Ja vi har kriget frem og tilbage, men er vi virkelig ikke blevet klogere?!
    -Chippen på billedet er et led i NWO, de vil til at kontrollere os endnu mere, selv vores privat økonomi kommer til at kunne blive styret via en chip, så hvis du ikke opføre dig tilpas ordentlig jamen så bliver der da bare lukket ned for din chip.. Kolde kontanter er yt...............
    Hvad med af afskaf krig og våben for ikke at sige udryddelse af egen race!!!! - Jo der er banditter, i fængsel med dem.. Lad dem arbejde gratis hvor der er brug for arbejde!!! Det andet er ikke andet end meningsløst mord!
    Vi må til at tænke lidt længere end det de viser i news og på nettet, for vi er ikke alene i universet smiley


    profilbillede
  • #22   3. apr 2016 Du skal nok få lov at opleve en vild tid med endnu mere terror i DK end vi hidtil har været vidnet til.. Desværre.. smiley
    NWO er desværre allerede igang..


  • #23   3. apr 2016

    profilbillede
  • #24   3. apr 2016 https://www.youtube.com/watch?v=H4ThZcq1oJQ

    Den udtalelse her får Donald Trump dræbt, om han bliver valgt til præsident eller ej!! HUSK DET!!
    ______________________________


    profilbillede
  • #26   3. apr 2016 [25] Det lyder lækkert, må man have lov at spørge hvor til? smiley

  • #29   3. apr 2016 Mathias, jeg kan godt følge dig i at Amerika blander sig i alt hvad der sker i verden, en "big brother". og de er underlagt våben industrien, Men en ting vi skal være glade for er at de trådte til under 2 verdens krig, ellers havde verden set meget anderledes ud i dag.

    Og Ron, jeg syntes at du skal være glad for ikke at have børn, for det er frygten for hvad de skal gennemgå i deres liv, der gør mig bekymret.


  • #35   3. apr 2016 Når alt kommer til at tror jeg ikke vi "mennesker" er andet end gensplejsede androider med et snært af noget rigtigt dumt dna manipulation! smiley Skabt af DEM!
    -Vi er ikke engang i nærheden af og kunne kalde os for en udviklet bakterie i universet.. Nej vi er måske nærmere en vidredviklet parasit, der dræber æder og ødelægger....


    profilbillede
  • #36   3. apr 2016 # 31. Skægt nok gør man det i et debatforum at man ytrer sig om sin egen mening, ud af det kommer der en diskussion, som måske kan ændre ens egen mening en lille smule, så er der den slags debatører der tror at der kun er en mening der er den rigtige, og så stagnerer debatten,

    Ingen, og jeg gentager, ingen i denne verden kan udtale sig om hvad der var sket hvis den eller den begivenhed ikke var sket. Kun hvis man har en krystalkugle og tror på den slags kan man være skrå sikker.Og det er der så vidt jeg ved ikke nogen der er i besiddelse af. Så der er plads til mange hypotetiske teorier, og den ene er lige så god som den anden. Men man skal nogen gange rykke lidt på sine meninger, det giver en vis udvikling og rummelighed.


  • #37   3. apr 2016 -Og vi har ikke kunne finde liv derude endnu..... Eller har vi, og bliver det holdt hemmeligt for os uvidende individer? smiley

    profilbillede
  • #39   3. apr 2016

    profilbillede
  • #40   3. apr 2016 For at komme tilbage til atomvåben...
    De blev desværre opfundet tilbage i 1940'erne og det kan vi bare ikke lave om på. smiley
    Nu kan vi kun prøve at forhindre at de værste tosser, så som Nordkorea og diverse terrorister, ikke får fingrene i dem.
    Jeg har heldigvis heller aldrig fået nogen børn, men jeg håber da stadig det bedste for menneskeheden. smiley
    Vi har kun denne ene jord og så behandler vi den som det rene lort... Det er så fortvivlende. smiley


  • #45   3. apr 2016 Nu foregik det jo sådan set ikke sådan at japanerne blev stillet op på line , uden våben og derefter plaffet ned,der var vist også en lille begivenhed ved Pearl harbor, og kampe i Junglen hvor Amerikanske og Engelske soldater var i lejre der ikke ligefrem var 5 stjernede hoteller.
    Krig foregår på den måde at man myrder hinanden.


  • #47   3. apr 2016 https://www.youtube.com/watch?v=Y2LzrMgS7Xg

    - Jeg tror allerede de er her, og gæster os jævnligt.. For sådan en atom sprængning går ikke ubemærket hen, heller ikke i universet smiley
    - Men de er en dimension vi mennesker slet ikke kan forstå..
    Når alt kommer til at handler det hele om penge desværre...... Ta' fx. de nye fancy tesla biler, waaaauww det er smart!!!! Quess what!?! Teknologien stammer fra før 1900. tallet og er oprindeligt opfundet af nikola tesla, en mand vi ikke høre en skid om.......... smiley


    profilbillede
  • #49   3. apr 2016

    profilbillede
  • #53   3. apr 2016 Ronald G: HØØØØØØRT!!! smiley Siger Dr. Steven Greer dig noget?????? Hvis ikke kan jeg VARMT!!! anbefale at høre nogen af hans foredrag på youtube, hooooold nu kæft så vild en baggrund den mand har, og det han står for idag er simpelthen for vildt!!! Han har fået mig 99,9% overbevist på der er noget mellem himmel og jord!


    profilbillede
  • #54   3. apr 2016 https://archive.org/details/Sirius_20150311

    - 3 forskellige download muligheder i forskelligt kvalitet ude i højre hjørne, SEEEEE DEN!!!! smiley


  • #55   3. apr 2016 Jeg læste for mange år siden om nogle malerier på væggene under; ja jeg må tilstå at jeg ikke kan huske om det var Inka indianerne eller Maya folkets, templer
    Der var helt moderne ting fra vor tid afbilledet. der var noget der lignede tv skærme, hjulpiskere, radioer, jetfly, og sådan blev det ved. Jeg tror også at der er noget mere i rummet end vi kender til.


  • #57   3. apr 2016 [55] Det findes der utallige af eksempler på smiley


    profilbillede
  • #58   3. apr 2016 vores verden er for lille og skrøbelig, så meget ufred kan ødelægge den smiley

    profilbillede
  • #59   3. apr 2016 [58] Det er nemlig.....DESVÆRRE rigtigt smiley

    profilbillede
  • #61   3. apr 2016 Prøv at tænk på alt den ancient kultur Islamisk Stat har ødelagt.... Er der noget vi ikke må se??????????

    profilbillede
  • #62   3. apr 2016 [60] Arrrrrrrrrgh......... smiley

    profilbillede
  • #63   3. apr 2016

    profilbillede
  • #64   3. apr 2016

    profilbillede
  • #65   3. apr 2016 Der er massere af viden og dokumentation, hvis man kigger de rigtige steder smiley

    profilbillede
  • #66   3. apr 2016 Nogen der kender ham her......??????? smiley smiley smiley

    profilbillede
  • #68   3. apr 2016 [67] Jeg tvivler......

    profilbillede
  • #69   3. apr 2016 #66 ligner vores onkel Kurt på en prik...Nu er staklen senil og kukkelurer dag ind og dag ud...

  • #71   3. apr 2016 66 er Djævlens tal, ik'. Det må være ham..

  • #76   3. apr 2016 Krig vil altid være her på jorden på en eller anden måde med så mange skrupskøre idioter som måler deres atomvåben på samme måde som 2 drenge måler deres tissemand. Den som har den længste har vundet.

    USA, Frankrig, Storbritannien, Rusland, Kina, Indien, Pakistan, Nordkorea og Israel har atomvåben og den eneste jeg ville have tillid til at bruge det er nok Israel. Som man kunne læse er IS hunderæd for Israel fordi de ikke gider dialog men altid handling. En udmærket egenskab samt de nok er de mest kvalificerede til at rydde op i rosset. De kender til ørkenkrig, bykrig, som ingen anden land kan.

    Men ulempen ved atomkrig er at der ingen vindere er - som også vist i den gamle film "Wargame"

    Så IS skal ikke have klinket noget med Israel så hellere bruge beskidte bomber som er små bomber på størrelse med en tennisbold som med droner kan sendes ind over storbyer og forgifte flere tusinde. Det forlyder at de er i besiddelse af 45 kg Uran og jo mere de føler sig presses jo mere beskidt bliver deres modstand.



  • #86   4. apr 2016 Der vil ALTID være nogen der prøver at skjule sandheden for offentligheden.. Og et af de største firmaer jeg kan komme i tanke om pt. er NASA!
    - Jeg læste at Stephen Hawking har startet hans eget private projekt om universet, sponsoreret af offentligheden og det har været så spændende at flere rigmænd nu går ind og laver donationer til ham, MEN!!! Nu er der lige pludselig kommet regler om hvor langt hans projekt må tage ud i universet og lave undersøgelser!!!! Det giver INGEN mening, hvem fanden ejer universet?! Jeg tænker hvis han er vildere end NASA og får resurseorne til det, er det så ikke bare lade ham gå amok, så vi kan få skrevet div. "historie" bøger om!!!!!!! smiley


    profilbillede
  • #87   4. apr 2016 [80]

    profilbillede
  • #88   4. apr 2016 [80]

    profilbillede
  • #89   4. apr 2016 [80]

    profilbillede
  • #90   4. apr 2016 [80]

    profilbillede
  • #91   4. apr 2016 [80]

    profilbillede
  • #92   4. apr 2016 [80]

    profilbillede
  • #93   4. apr 2016

    profilbillede
  • #94   4. apr 2016 Nåh kære debattører!!!! smiley
    - For at tage en lille univers pause og vende til vores egen planet, så er jeg nød til at spørge om i har skiftet bekendskab med følgende: Chemtrails og Haarp???? Noget der foregår og er igang "As we speak"
    Hvad siger i til det????


    profilbillede
  • #96   4. apr 2016 [95] O.S. Den besked der siger da ingenting, er din mandag allerede træls?! smiley

  • #98   4. apr 2016 [97] Du skal da være mere end velkommen til at fortælle hvad du ved om seneste udslip smiley Jeg aner det ikke??? Jeg brugte bare et en klip fundet på Eb.dk hvor man se en underjordisk sprængning af en atombomb, Jeg har aldrig sagt eller skrevet den her tråd kun handler om atombomber......... Det ene tog det andet, og jeg synes faktisk det er meget relevant!
    - Gi den gas O.S. - Jeg vil hellere end gerne høre hvad du har på hjertet også tager vi den derfra, jeg undskylder de delte billeder smiley


  • #99   4. apr 2016 Hvor er det dejligt at opleve en yngre mand ( Mathias) optage en konstruktiv kritik (O.S. ) på en positiv måde. det gør mig glad, Der er så mange der bare giver modparten en sviner. Så tak for det Mathias. smiley smiley smiley smiley

    Så lige at du kommer fra Nord jylland, så det har måske noget med det at gøre.


  • #101   4. apr 2016 pys pys på dig Kisser D! smiley Jep det har du ret i, 9990 Skagen for at være helt præcis hehe

    - Ronald G: Nej lige præcis, der er ingen grund til at gå i krig med NOGEN overhovedet smiley

    hiphip hurra for ytringsfriheden smiley


  • #104   4. apr 2016 #102. Jamen fedtegreven det er altså så svært at få ham lokket ud over by skiltet, han er meget standfast, men måske man skulle arrangere en jagt tur for ham, he he. smiley smiley
    Tak Mathias du må til hver en tid sende mig nogle uskyldige pysser. Det er altid dejligt. smiley smiley


  • #106   4. apr 2016 Ja han har ihvertfald tilbudt mig, at tage med til Alaska, jeg skulle så fungere som lokkemad, er han ikke strid, Vi må se på sagen, han fortjener en afklapsning. smiley smiley smiley

  • #108   4. apr 2016 He he og hvorfor mon det, kunne hun ikke lide striber?? smiley smiley

  • #109   4. apr 2016 Så sandt, så sandt smiley

    profilbillede
  • #111   4. apr 2016 Damen er jo sart. Jeg troede at det var tigrene i skulle besøge ved fodrings tid. smiley smiley

    Ja ak Mathias, der er intet så ødelæggende for naturen som menneskets begærlighed, det er pengene der styrer vores verden, og vi har allerede skamferet så meget at det ikke kan repareres igen. Synd for de unge der skal overtage vores fallit bo.


  • #115   4. apr 2016 #113 ,Hvor er det uhyggeligt, især når det kommer så tæt på. Vi skulle skamme os, for vi deltager jo alle ved at overforbruge vores ressourcer.

  • #117   4. apr 2016 Godt at du har det at trøste dig med. smiley smiley

  • #119   4. apr 2016 smiley smiley smiley Øv Øv, Det er ærgerligt, smiley smiley

  • #120   5. apr 2016 Er her stadigvæk liv?????? smiley I får lige dagens første billede af stof til eftertanke, jeg kan simpelthen ikke lade være, jeg aner ikke hvem det er jeg prøver at overbevise smiley

    profilbillede
  • #123   5. apr 2016 Ronald

    Naturen skal nok sige stop og nakke alle mennesker, nogle kalder det en syndflod jeg kalder det bare overlevelse.

    Naturen er genial og rydder alt af vejen når den får nok - så bare rolig det klare den selv

    Eller så er det kolbøtter der nok skal klare det med en stor bombe så vi alle ikke behøver gadelygter..


  • #125   8. apr 2016 Mathias P jeg helt vild med din tale om Månen og Marianergraven og hvor der har været flest mennesker.
    Men i talen om atomvåben tro jeg nu at alle lande har atomvåben smiley


Kommentér på:
Atomkraft, nej nej nej nej nej........!

Annonce