{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

KLIMAFORANDRINGER - KONTRA REKORD {{forumTopicSubject}}

Ja det kan være svært at finde en kategori om klima eller livserfaring, men jeg vil da lige komme med en tale om en klimaforandringsrekord i Norge blev der for 3 - 4 dagen siden lavet en vindstødsrekord og hvor vindstødet kom op på 61,7 M/S, og det er lige omkring 230.km i timen, hvad mon den næste rekord bliver i smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KLIMAFORANDRINGER - KONTRA REKORD
  • #2   4. feb 2016 Orkanen var d. 3 december 1999.

    Hed den forøvrigt ikke Adam?

    Vi har endnu ikke haft en orkan siden.


  • #3   4. feb 2016 Curt J og Markgreven jeg hørte det efter TV avisen hvor vores vejr guru fortalte om den rekord i Norge og vi er jo nok enig om at vejret ude i verden er være end her i Norden smiley

  • #4   4. feb 2016 Pt. er jeg udmærket tilfreds med klimaet, ingen sne, nogenlunde varmt - så jeg kan cykle i stedet for at bruge bil. Nok også mere sundt og hurtigere for prøv lige at navigere rundt i Odense nu hvor det er total gravet op - håbløst-.

  • #5   5. feb 2016 Markgreven jeg ved ikke hvor du opholder dig, siden du ikke har oplevet nogen orkaner siden 1999. Jeg har sejlet gemmen 3-4 stk denne vinter, ud for Rømø

    Min gode ven og tidligere skipper berettede om dette ud for Norge:

    Regin Vagadal her: Oseberg oil field.
    29. januar kl. 18:32 ·
    Pufff... 48,4m/sek og over 19 meter sø 😟😣 ... Hmmm, kan man søge om bølgetillæg 🙃


  • #6   5. feb 2016 POLYSL det der med opgravninger ligger nok til de fleste byer og tænker på hvordan dem der planlægger sådan noget lægger det i folks ferier smiley

  • #7   5. feb 2016 det her leon vil vare de næste 3 år

  • #8   5. feb 2016 POLYSL jeg husker på et tidspunkt hvor der var en vej her i Slagelse der blev gravet op og det tog også rigtigt lang tid og nu kunne jeg jo finde et billede jeg tog i sin tid smiley


  • #10   5. feb 2016 Curt J jo og det kan vel kun være politikerenes skyld, da de venter med sådan arbejde til sidste øjeblik og det bliver det jo ikke bedre af.

  • #12   5. feb 2016 Curt J jeg vil mene at en del at de ting der skal i jorden kunne gøres samtidigt og tænker i kabelarbejde og det frem for at der gang på gang skal tages asfalt op og på igen, det vil også være meget billigere smiley


  • #15   5. feb 2016 ja polle

    Det har kostet en masse arbejdspladser, for hvis man går ind i gågaden så kan man tæller flere end 60 butikker som er lukket - ydermere så har man for enden overfor kongensgade et byggeri med et center - hvem i alverden kan være så snotdum - borgmesteren som elsker at skyde sig selv i foden og så sige det er udvikling -. nej det er afvikling,.

    Så starter han et letbane project som tager mere end 3 år hvor Odense stort set den indre by er lukket af for biler.


Kommentér på:
KLIMAFORANDRINGER - KONTRA REKORD

Annonce