{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

De "blå's" nye "grønne" landbrugspolitik ??? {{forumTopicSubject}}

Så er det vedtaget...

Nu må de stakkels bønder gødske og sprøjte mere, og nærmest lige hvor de har lyst...
Så kan de, efter sigende, producere meget mere korn og svinekød, og dermed få en bedre indtjening... smiley

Har de overhovedet intet lært ??
Hva' var det nu lige der skete da mælkeproduktionen blev givet fri sidste år.. ?
Ja så faldt mælkepriserne til det laveste niveau i mange år og det har ikke gavnet nogen, udover forbrugerene, der nu kan købe lidt billigere mælk.

Hvorfor tror de kære bonderøve, at det vil være anderledes med korn og svin ? Jeg vil vædde mine gamle udtjente gummirøjsere på, at priserne på korn og svinekød rasler ned og at der ikke kommer en eneste krone mere i kassen... Har de slet ikke hørt om "udbud og efterspørgsel" ??

I stedet lader vi det nu gå ud over naturen...

Mere gylle/kvælstof der ka' løbe ud i åer og fjorde med iltsvind og fiskedød til følge....
Mere sprøjtegift der kan sive ned i vores grundvand...
Mere intensiv udnyttelse af de nuværende randzoner langs søer, vandløb og våde enge til skade for flora og fauna...

Var det ikke billigere, i det lange løb, bare at give nogle penge til de satans bønder og så bede dem om at holde snitterne fra den sarte danske natur.
Naturgenoprettelse er sgu ikke gratis..! smiley

Og vi skal jo lige huske at "de røde" ikke ville være med og derfor udvandrede fra forhandlingerne. Så vi kan jo nok godt regne med at det hele bliver rullet tilbage igen, så snart magten igen kommer over til dem... smiley

ØV ! siger jeg bare... smiley
Jeg tror sgu, at jeg går ned og fisker i "min" å, mens der stadig er noget at fange....



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De "blå's" nye "grønne" landbrugspolitik ???
Kommentér på:
De "blå's" nye "grønne" landbrugspolitik ???

Annonce