{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

TALEN OM RYGESTOP FOR PSYKISKSYGE. OSV. {{forumTopicSubject}}

Ja nu ryger jeg jo ikke selv, men er jo psykisksyg og forstår sku godt hvorfor de psykisksyge jo så absolut ikke ønsker at blive tvunget til et rygestop mit i deres sygdomsforløb, der kan komme til at vare hele deres liv.
Men hvorfor skal der tages hensyn til de psykisksyge, jo de kan jo ikke gøre for at de bliver ramt af sådan sygdom og det er vel bedre at de ryger smøger ude i den have der normalt er med en psykiatri.
Og jeg kunne jo også tage de kræftpatienter der er ryger og har fået deres dødsdom (hvorfor tage den sidste last fra dem, en last der for en ryger er en livskvalitet) der måske nok er blevet meget udskældt de sidste 10.år og det selv om de er med til at holde samfundet i gang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TALEN OM RYGESTOP FOR PSYKISKSYGE. OSV.
  • #2   12. nov 2015 Hej Smut Nu har jeg ikke røget i 36.år og jeg stoppet lige før mit første barn blev født og jeg har fik først alle skavankerne efter at jeg holdte op med at ryge og ja din tale om den daglige gåtur er jo fin nok og ja motion er en god ting, jeg er da også enig i din tale om mental og fysisk sundhed, jeg er dog ikke enig i din tale om at psykiatrien skal være røg fri (da der kan ryges ude i haven eller i et rygerum.

Kommentér på:
TALEN OM RYGESTOP FOR PSYKISKSYGE. OSV.

Annonce