{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Walmart (USA) {{forumTopicSubject}}

Nu må der være nogle amerikanere med meget røde ører som personale indenfor Walmart som fik til opgave at bage en sydstatskage men nægte at gøre det - senere gik samme person ind og spurgte om de vil bage en kage med ISIS logo, jo da det ville de godt.

Der var så åbenbart ingen som anede hvad ISIS står for så kagen blev lavet. D blev så senere oplyst at det er en terror organisation - ups - og tidligere har Walmart fjernet alle produkter som viser sydstats flag for ikke at støde nogen - Nord og Syd er en del af USA's Historie så jeg fatter ikke at man så konsekvent fjerner logoer og mærker som indikere syd,

Ordet Curling finder jeg faktisk som et godt ord for her har man folk som fjerner alle forhindringer i samfundet så ingen bliver stødt eller baby fornærmet- lige på nær Trads og dele af det amerikanske samfund som curler løs.

Hvor må livet blive kedelig hvis hele livet bare forgår ud af en lige landevej med store beton blokke som skjuler al det grimme eller smukke og tunnelen forsvinder kun når de som har valgt den vej dør.

Danmark har også sine curlere som rask væk curler så ingen skal blive mødt af en Sulu i Haribo, Negerkonge i Pippi, negerboller og jeg er sikker på at der er flere andre eksempler man kan ikke huske alle.

Til tider spekulere jeg på hvordan USA er blevet en supermagt når de i flere tilfælde er ubegavede og direkte uoplyste.

Det mest grelle eksempel var at et show gik på gaden New York og spurgte hvad Danmark var:

Hovedstaden i Sverige

Men igen måske amerikanere er ikke uoplyste men alt ud over deres grænser rager dem en papskid undtagen hvis der er Olie og mineral forkomster på spil.

Tror ikke det er sund at gå rundt i sit eget univers og ikke ane eksistensen af andre end sig selv og lige dem man omgås.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Walmart (USA)
  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Svar: 26
    #1   30. jun 2015 Jeg vil så vove at påstå at meget af ansvaret for problemet ligger hos deres regering. De kører jo landet som et blødt slavefængsel..

  • #2   1. jul 2015 det med generel uvidenhed uden for eget lands grænser finder man nu ikke kun i USA, husk på at rigtig mange amerikanere ser Europa som et land delt op i stater, nøjagtig som de selv er. Desuden sker der fejl alle steder, så den med ISIS kagen, kunne nu også godt være sket her hjemme. Nu står jeg selv i detail branchen, og selv her i lille Danmark sker der selv de dummeste fejl af næsten samme kaliber. Husk nu på hvor mange mennesker der bor i staterne, og at langt fra alle har haft muligheden for at undervisning som vi har her i Norden. Jeg har sågar mødt tyskere der ikke engang kendte til byen København??

Kommentér på:
Walmart (USA)

Annonce