{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

Vidunder medicinen {{forumTopicSubject}}

Vidunder medicinen er kommet med den nye regering man har fundet ud at at penge er årsagen til sygdomme generelt.

Derfor vil man skære i forskellige ydelser så folk hurtig kan blive raske.

Man har ikke endnu fundet en beta test gruppe men ønsker at kaste den nye kur ud og så se hvad der sker.

Som sædvane er det en undersøgelse som foregår under kontrollerede forhold og de er da også kontrolleret men ikke i den forstand som påkrævet.-

Medicinens formål er at skabe et større gab imellem at arbejde og gå og dovne den og da man ikke vil medicinere de lavt lønnede så bruger man de syge som efter deres mening pludselig bliver raske og springer ud i erhvervs livet som atom fysikere - for medicinen har en bi effekt på at man bliver klogere.

Klogskaben gør at man ikke behøver at uddanne sig men over natten bare kommer og man er så klar sammen med resten af Danmarks elite at finde nye alternative måde at gøre folk raske på.

Virker medicinen ikke så kan man altid sparke i skridtet det har en effekt til at få alle op af stolen og i arbejde uanset om der er noget for dem eller ej.

Med den nye regering sætter standarden for hele verden hvor løsningen er så simpel og bringe dem tilbage til fattighus hvor man som i fængsler sidder og limer julekalender i Juli - og forhåbentlig spiser det som skulle i låge 24.

Hele verdens regeringer valfarter til Danmark og vil lære mere om den vidunder medicin som for dem er som Muslimer som går rundt om Kabaen i Mekka.-

JO jo Danmark har flyttet sig til en super magt i medicinering med en genial tilgang til at få alle i arbejde. Selv mener jeg vi skal grave alle de døde op og sætte i aktivering for vi kan virkelig ikke have nogen der bare ligger og dovner den - det ligner sgu ikke noget.

Katte, hunde, kanariefugle skal bare i gang alle med en puls som i hin tid at Mette Frederiksen var oppe på pinden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vidunder medicinen
  • #1   28. jun 2015 Det er da vist noget af det bedste, du nogen sinde har skrevet.

    BRAVO!!!


  • #2   28. jun 2015 Det har altid været god "medicin" at arbejde, så del endelig ud til de syge, det kan ende med, at vi kan nedlægge alle Region Hospitalerne, 0 sygdom ... smiley

  • #3   28. jun 2015 Tænk hvis min søster i en alder af 62 endelig blev rask og fik sit første arbejde. (TI hi) smiley smiley

  • #4   28. jun 2015 Det kunne være lykken for hende, Alan ... smiley smiley - jamen hov, var der ikke masser af jobs, lærepladser, da hun gik ud af skolen smiley

  • #5   28. jun 2015 Min søsters sygdom hedder indgroet dovenskab kombineret med hypokondri!
    Det er en meget slem cocktail!!!


  • #6   28. jun 2015 Ja, jeg synes at kunne læse det mellem ordene - og ja, hun har nok alt for meget tid til at gå og tænke over, hun skal have ondt af sig selv. ARBEJDE er den bedste medicin, men det vil hun nok ikke høre, hun går glip af en masse også socialt smiley

  • #7   28. jun 2015 En Sagde: det er sundt at arbejde.....

    konklusion:

    Så giv det til de syge....


  • #8   28. jun 2015 Ja, det er også det jeg siger ... smiley

  • #9   28. jun 2015 tak markgreven og det er hentet helt fra venstre hvor armens tommelfinger peger mod højre "S"

  • #10   28. jun 2015 Næh jeg er nok ikke så god til ironi som jeg troede - jeg kan ikke rigtigt skelne hvem der er ironisk og hvem der mener det.
    Polysi lyder nogen steder ironisk - man skal altså ikke tage det for pålydende - så langt så godt, men når han skriver:
    En Sagde: det er sundt at arbejde.....

    konklusion:

    Så giv det til de syge....

    Hvor går ironien så hen?
    Markgreven skriver ligeud:
    Min søsters sygdom hedder indgroet dovenskab kombineret med hypokondri!
    Det er en meget slem cocktail!!!

    Den kan jkeg forstå - det er ikke det mindste ironisk ment - det er hans mening.
    Cris7 har andetsteds skrevet om sine problemer - nedslidning, hjerneskade og manglende opbakning fra kommunen til at få FtP.
    Det så ikke ud til at være ironi og det belv faktisk bakket op af adskillige som osse skriver i denne tråd - det er synd for Cris7 fremgår det.
    Hvor er det så lige ironien blevet af?
    Afspejler ironien i virkeligheden hvem man kan lide og hvem man ikke kan lide?
    Det er jo ret tydeligt at markgreven ikke bryder sig om sin søster, men jeg kan ikke rigtigt se hvor Polysi står.
    Jetset er helt uforståelig for hendes ironi stritter til alle sider.
    Jetset.
    Er du enig med markgreven om at de syge bare skal have et spark i røven eller?


  • #11   28. jun 2015 Erik.

    Jeg skriver vist ingen steder at de syge bare skal have et spark i røven , hvor ser du det?
    For at skære det ud i pap, ja, min søster er en samfundsnasser.... Syg? - Ja, nu er hun syg, af at have siddet på sin flade røv i årevis, og nu kan hun desværre ikke bruges til noget mere. - I bund og grund burde hun være aflivet for længe siden.

    Så bortset fra min egen søster, ser jeg ingen steder at have skrevet at de syge bare skal have et spark i røven.


  • #12   28. jun 2015 Nå markgreve, men så forstår jeg ikke den her:
    Tænk hvis min søster i en alder af 62 endelig blev rask og fik sit første arbejde. (TI hi)


  • #13   28. jun 2015 Markgreve.
    Hvad mener du så i grunden om Cris7'ssituation?
    Ingen FtP, men kun kontanthjælp som en venstreregering nu vil nedsætte?


  • #14   28. jun 2015 Erik.

    Til din #12, er der jo snak om dyb ironi, og den forstår vel selv du.

    Med hensyn til Chris¨ førtidspension, synes jeg det er skandaløst. Især da vi er bekendte med at indvandrere kan få ftp. pga. manglende sprog..... HALLO!!!!!

    Løkke har fået en idiot i sin regering som tidligere har villet nedskrive alle sociale ydelser ned med 25%, men ....... er det ikke bare tanker?
    Hvis DF æder den, så ryger de ud af folketinget ved næste valg.
    DET SKER IKKE!!!


  • #15   28. jun 2015 Næh det forstod jeg faktisk ikke markgreve for så er din ironi ihvertfald meget langt fra Polysis og det var jo ham som startede tråden.
    Løkke har fået en idiot i sin regering som tidligere har villet nedskrive alle sociale ydelser ned med 25%, men ....... er det ikke bare tanker?
    Jeg forstår heller ikke den bemærkning - hvem er det du mener?
    Mener du virkeligt at Løkke inviterer en idiot ind i sin regering - det lover ikke ret godt., smiley


  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 8
    #16   28. jun 2015 Ja det bliver fandme sjovt. Df og venstre i et regeringssamarbejde.

    Popcorn og boblevand, Og så bare nyde forestillingen mens Uffe med stor rød klovnetud danser lidt i baggrunden. smiley


  • #17   28. jun 2015 Erik.

    Manden hedder såmænd Jørn Neergaard Larsen, tidligere direktør for dansk arbejdsgiverforening.

    Så jo, Løkke har inviteret en idiot ind i sin regering.

    At du ikke forstår min ironi, ( har jeg været ironisk?) rager mig en fjer.


  • #18   28. jun 2015 Han er ikke engang stemt ind, men hentet udefra.

  • #19   28. jun 2015 Jetset.
    Er du enig med markgreven om at de syge bare skal have et spark i røven eller? Jr. Erik.


    Erik - det kommer an på, hvad vi taler om, mange syge har lægeerklæring på deres sygdom ligesom mange ikke har, og er for meget "syge" - så meget, at de mister deres job - det er nok den sidste gruppe, jeg er enig med Markgreven i.

    Og så synes jeg ikke, det er OK, at nævne profiler, der ikke deltager i tråden, alt hvad der bliver skrevet i private grupper er lig med tavshedspligt, husk lige det !!!


  • #20   29. jun 2015 Er dette en lille pamflet Polysl har skrevet, synes jeg at den er fin og rammer præcist.

    Op på LLR's fjæsbogs væg, hvis du tør Polysl. Så kan hele nationen glæde sig og få et godt grin. Kun hvis folk er i stand til at forstå den, vel at mærke. smiley smiley smiley

    I øvrigt er jeg fuldstændig enig med Markgreven angående Jørn Tabergård Larsen.


  • #21   29. jun 2015 så er indlægget smidt på Løkke facebook

  • #22   29. jun 2015 Elena jeg har skrevet så mange sjove indlæg helt fra tv2/blog at jeg faktisk kunne udgive det som en politisk satire - tæller - over 200

  • #23   29. jun 2015 Gør du bare det, Polysl, skal du finde et forlag?
    Imo er satire noget herligt, som man aldrig bliver træt af.


  • #24   1. jul 2015 Erik.

    Du er så tavs???!!!!

    Du er vel ikke død?


  • #25   2. jul 2015 Så er den smidt på Politikken.dk afventer godkendelse.

  • #26   2. jul 2015 Elena

    Har så mange ting lige nu så må udgivelsen vente lidt.


  • #27   4. jul 2015 Indlægget blev afvist på Politikken med ordene at der var mere kvalificerede indlæg at udgive.

  • #28   4. jul 2015 Pyt med det Polysl, du skriver godt. Men deres svar virker uhøfligt, det afhænger også af smag.

  • #29   5. jul 2015 Elena

    Nu tager jeg det ikke personligt og de har ret i at der nok er mere gode indlæg at poste og da de er begrænset så skal de jo tage et valg.

    Det er også et spørgsmål om stil og et valg hvad som deres læsere ønsker.

    Så jeg vil så senere prøve igen..."S"


Kommentér på:
Vidunder medicinen

Annonce