{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.623 visninger | Oprettet:

Sverige svinet til {{forumTopicSubject}}

Sverige har en kultur som går 1000 år tilbage og fra den tid har man bygget det op til det er i dag og taget flere indvandre end man burde forvente.

Takken er så på deres nationaldag hvor man hylder landet med dragter og flag så bliver den dag rakket ned af nogle indvandre som mener at Sverige burde afskaffes.

Jeg må sige jeg kom op af kontor stolen for lige at se om jeg læste rigtigt. Mange tager ansvar og så skal Sverige så svines til på det groveste. I grunden er jeg ligeglad med Sverige for det har aldrig sagt mig noget men det springende punkt er at man besudler et gammel land som har taget folk i nød til sig og så får man så regningen senere med utilfredse indvandre og flygtninge.

Det er da også ubehøvlet at stille krav med hensyn til at indgå i samfundet - hvad fanden bilder de sig ind? Ironi kan forekomme.

// citat:

Men i Sverige bliver det kaldt racistisk at stille krav til indvandrere. Det gælder også sproget. Man kan blive svensk statsborger uden at kunne et ord svensk.

Nationaldagen er nu også en medborgerskabsdag for indvandrerne.

//citat slut

Ja og man fejre så også dagen et sted med at læse arabiske digte.

//citat slut

Sikke en ballade hvis man begynde at gøre Ramadan til en europæisk nationaldag hvor alle skulle svineæde efter solnedgang og være hel flad næste dag.-



Flygtning fra Iran hader Sverige

En af dem er Foujan Rouzbeh på 32 år. Hun kom til Sverige som flygtning fra Iran i 1989.

Hun har meget at takke Sverige for. Men hun siger ikke tak. Tværtimod rakker hun ned på Sverige og svenskerne. Hun mener landet burde afskaffes som nation. Sidste år kom hun på nationaldagen med en opfordring til at brænde det svenske flag. I år har hun skrevet en artikel i Metro, der er et lang hadefuldt angreb på Sverige som nation.

//citat slut

Sverige har tabt og nogle steder retter ind multi kulturelt - uforståeligt i min verden men dem om det.

Jeg så nødig at Danmarks nationaldag skulle forvandles til en multi kulturel dag.

// kilde>>>> http://denkorteavis.dk/2015/indvandrere-haner-sverige-pa-nationaldagen-svenskerne-fedter-for-dem-med-digte-pa-arabisk/



Jeg er ikke stolt over Danmarks rolle i Mellemøsten og de har trådt kraftig i nællerne med helt forkvaklede syn på at gøre en forskel som i ordet betydning er sket, bare ikke i en positiv retning. Faktisk er det meget risikabelt at vise man er dansker - noget helt uhørt for 15 - 20 år siden hvor man kunne være stolt over at være Dansker. Danmark er end med at være en krigs nation og hoppet noget tilbage til hvor man lige har lært at gå på 2 ben til forskel for dengang man var en social faktor i verden hvor man var den største spiller når det galt ulands bistand og projekter.

Hvorfor er der nogle som ikke forstår betydningen at flygtning og indvandre søger en "Helle" hvor man kan være i fred uden at skulle frygte forfølgelse for både at være religiøs eller tilhøre et bestemt land. Jøder er jaget ud af Malmø som også er kommet til Sverige for at være i fred men det kan så ikke lade sig gøre fordi nogle kolbøtter mener at kampen skal forsætte i det neutrale. Jeg vil faktisk kalde dem nogle dumme svin.

Vi render ikke og brænder Moskeer af fordi vi har mistet en masse soldater i forskellige brændpunkter i Mellemøsten og det gør svenskere heller ikke men venligheden bliver så mødt med skepsis og angreb på en livstil som går tusinde år tilbage fordi den nye kultur mener den er dekadent og forkastelig.

De har så en mulighed hvis de er utilfredse med det samfund de er kommet til er at forlade det igen - ingen holder dem tilbage og ingen vil rynke et bryn hvis de købte en envejs billet til deres middelalder samfund. Men de vil have både i pose og sæk - som de siger i England:<< have the Cake and Eat it.>>

Sverige er ikke alene om problemer med indvandre og flygtninge, her kan listet som: Tyskland, Sverige, Holland, Beligen England - nationalist partier har kronede dage i de lande og mange er bekymret hvor nogle har kommet med hentydninger om at lande er begynd at være lidt hen af Hitler Tyskland.

Det mener jeg så ikke men man er træt af at blive sparket i røven fordi man har været så venlig at tage flygtninge og indvandre til sig i sit samfund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sverige svinet til
  • #2   23. jun 2015 Jamen dem der er utilfredse med det samfund de er flygtet til, skal naturligvis retur, den er da ikke længere.
    Og tager de ikke frivilligt afsted, skal de sparkes ud!


  • #3   23. jun 2015 Ja, det er sørgelig læsning, utak er verdens løn, men måske er de mere slappe i Sverige end i Danmark - vi ligger nok på begge sider af Sundet, som redt ... smiley

  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 8
    #4   25. jun 2015 Nu skal man lige spise salt til og ikke decideret tro på alt hvad der står på internettet.

    jeg siger ikke at ingen har sagt eller gjort noget på deres nationaldag (For det hved jeg ikke noget om) MEN MEN MEN!! Den korte avis er racistisk smøre-propaganda af værste skuffe (Læs tosseanstalten) Som nemt piller mange af deres historier fra hindanden.

    Bor selv på nørrebro og er rigtig ked af den tone der bliver brugt over for alle der ikke render rundt med en fin hvid hud, I går kom jeg til at glemme min smartphone nede i opgangen hvor jeg bor,Heldigvis var der en flink indisk mand som fandt den og ringede til min far så han kunne fortælle ham nøjagtig hvor jeg boede,Se det havde han jo ikke behøvet at gøre vel!! Gav ham 2 æsker chokolade og fik 3 takkebeskeder af ham He he.

    Sådan som jeg ser dagens gang ude på nørrebro er en stor smeltepotte af forskellige nationaliteter der virkelig hårdt prøver på at blive accepteret som de er og som virkelig er dybt frustreret over den lille kerne af dybt radikaliseret mennesker som bestemt ikke er venlig stemt overfor Danmark.

    Men når det er sagt,Så skal politikerne til at vågne op og ikke bare snorke videre ZZZ som de har gjort i alt for mange år,Jeg savner at politikkerne tager ansvar og bortviser dem der ikke kan finde ud af at bo i et demokrati. Husk at demokratiet er for alle som vil det (Det vil de fleste heldigvis herude)

    jeg håber vi kan drøfte det her i ro og mag uden hadefulde bemærkninger som jeg desværre ser så ofte på nettet.

    Behøver jeg nævne at jeg tit ser unge mørk-lødede mænd hjælpe gamle damer ud af bussen med deres gangstativ smiley Men det oplever man jo heller ikke hvis man ikke bor i København N.


Kommentér på:
Sverige svinet til

Annonce