{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

DF vil tiggeri til livs {{forumTopicSubject}}

Med et nyt lovforslag vil DF sætte hårdt ind mod udenlandske i de store danske byer.

Det kan godt være, at det er forbudt at tigge, men det forhindrer hverken danske såvel som udenlandske tiggere i at lade hatten gå rundt i de store byer i København.

Samtidig viser tal fra Justitsministeriet, at der i perioden 2008-2012 blot er faldet dom i fem sager om tiggeri.

Det får nu Dansk Folkeparti til at fremsætte et forslag, der skal gøre det lettere for politiet at standse de »organiserede« tiggere.

»Det er ikke lykkedes at fælde dom i særlige mange sager på det her område for politiet, og for os at se skal vi sørge for, at østeuropæiske tiggere, der kommer til landet, hurtigt kommer ud igen. Vi ved, at flere af dem deltager i organiseret tiggeri, hvor man foregiver at være fattig,« siger partiets retsordfører, Peter Skaarup (DF).

http://www.politiko.dk/nyheder/df-vil-tiggeri-til-livs

Hvad mener du, om ovennævnte forslag, kunne du finde på at give en mønt ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DF vil tiggeri til livs
  • #3   22. apr 2015 Jeg har aldrig givet dem en bjælde, og det vil aldrig ske.

  • #5   22. apr 2015 ved sgu ikke hvad der er ynkeligst: de som tigger om penge eller de som beder og tigger om opmærksomhed???

  • #6   22. apr 2015 Jeg synes, det er lige slemt. Men joo - opmærksomheden er der fokus på, så det er en god ting.

    Nej, jeg giver heller ikke noget. Jeg er efterhånden så træt af alt det tiggeri, det er på gader og stræder, det er i TV + alle deres indsamlinger, jeg er ved at brække mig over det.

    Men læg lige mærke til, der er ikke en eneste indsamling til vores egne danske fattige eller hjælp af nogen slags, det er for dårligt.


  • #7   23. apr 2015 Jeg kan godt finde på at gve en ekstra 20 til dem med hus forbi for det er ikke tiggeri men mere en synliggørelse på nogles problem. Men alle de andre umusikalske elementer og en strakt hånd får bare fingeren.

  • #8   23. apr 2015 Vores egne danske fattige er mobbet af politikere som Joachim B.Olsen , som bl.a. siger til medierne, at danske ledige skal sættes under administration. Ingen under at man ikke hører om indsamling til danskere havnet i fattigdom.

  • #9   23. apr 2015 #7 - gør du det også, når det en roma, der står med Hus Forbi ??

  • #10   23. apr 2015 jetset

    Jeg kan godt sortere i dem med hus forbi for de fleste kender jeg fra deres plads foran Kvickley.


  • #11   23. apr 2015 Så det du siger, Polysl, er, at hvis der står en roma, så gi'r du ikke (køber) Hus Forbi, kun til dem du kender smiley

  • #13   24. apr 2015 ja rasmus

    Hvis du tager ploven med så kan du få en plovmand "S" eller en 10'er som er en flovmand.


  • #15   24. apr 2015 ja rasse

    Jeg er født alt for tidligt hvor man i den tid klippede kuponer og levede af det.

    Nu må jeg så vente 2 år til jeg er 60 og stod det til regeringen så skulle jeg fra arbejde bare væltes ned i en fællesgrav.


Kommentér på:
DF vil tiggeri til livs

Annonce