{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uffe Elbæk - minister pension..
  • #1   12. dec 2012 Alle der har været/er ministre får ministerpension! Det er derfor, de alle står på hovedet af hinanden, for at få en ministerpost. Og jeg må da indrømme at rødt hold har bidraget med sit, for at der nu er flere der kan få ministerpension smiley

  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #2   12. dec 2012 LOL slap dog af børn!

    fat lidt og vil kunne se det kloge i en minister pension.........!


  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #3   12. dec 2012 LOL

    en minister pension gives bla. for at en minister ikke skal være bange for at pisse på sin fremtidige arbejdsgiver (et privat firma eller offentlig sted) så han vil kunne "leve" selvom han har taget ubehagelige beslutninger...!

    udover det så er det midlertidigt job.... det får altid en ende indenfor nogen år.... og så står man der... og man har arbejdet 24/7/365 i det job....!

    plus mange flere årsager....!


  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #4   12. dec 2012 Emma T : ja NEMLIG det er kun de røde der gør sådan...

    ELLER???? http://www.180grader.dk/Politik/to-ugers-ekstra-arbejde-sikrer-tina-nedergaard-ministerpension


  • #5   12. dec 2012 Bange for at pisse på sin fremtidige arbejdsgiver? Hold da kæft.. De fleste ministre er da i forvejen pisse bange for at udtrykke deres egen mening - de følger alle bare med flokken og bukker deres hoveder, fordi de er bange for at blive smidt af posten.

    Desuden så er det da fuldkommen latterligt at de skal have den forpulede ministerpension! Tag fx Holger K., hvorfor helvede skulle hans ind som minister, påtrods af, at der formodentlig ikke går særlig langt tid, før han går på pension. Jamen han skulle selvfølgelig have posten, så han kunne få glæde af de ekstra penge.

    Ydermere vil jeg ikke ligefrem mene, at man som minister, har mere travlt i forhold til så mange andre. Samt at dette 'midlertidige' job du taler om, også gælder en masse andre - herunder også direktør poster.

    Endelig vil jeg lige pointere, at jeg IKKE har noget imod at bidrage til vores samfund, men jeg vil da ærligt indrømme, at jeg synes den ministerpension bliver groft udnyttet, eftersom der er en helvedes udskiftning inde på Borgen indenfor de sidste par måneder.


  • #6   12. dec 2012 konGEN; jeg tager mit udgangspunkt indenfor det, der er sket på det seneste - for jo, blå blok har skam også kvajet sig, men lige nu er det de røde, der har magten.

  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #7   12. dec 2012 emma t : at diskutere med dig... vil være spild af tid... du fatter jo INTET!

  • #8   12. dec 2012 konGEN: Måske er det dig der ikke fatter noget, siden du ikke har nogle modargumenter? men lad det nu ligge smiley

  • #9   12. dec 2012 Er ikke alle lønmodtagere, i midlertidigt job?!
    Har da ikke ligefrem kontrakt på jobsikkerhed.


  • #10   13. dec 2012 Shrek: det vil bestemt også mene smiley tog blot eksemplet med direktørene, fordi konGEN sikkert vil mene, at de også har mere at lave en andre. Inklusiv at de også har let ved at blive smidt af posten hvis de dummer sig.

  • #11   13. dec 2012 Det er sjovt at se børn diskutere politik smiley kom så op den lidt, skal have lidt underholdning smiley

  • #12   13. dec 2012 Rasmus C: Vil da ellers mene at man er voksen når man har nået konfirmationsalderen? smiley
    Godt at du (som tilsyneladende ser dig selv som værende en gammel nar), kan få noget underholdning ud af os 'børn'.


  • #13   13. dec 2012 Martin B
    Fedt du lige kunne finde et emne der er 5 år gammelt, som du tilmed ikke aner hvad handler om...

    Emma T
    Det tror man ihvertfald selv på lige indtil man bliver det klogere... Godt at se du kender mig bedre en jeg gør...




  • #14   14. dec 2012 Rasmus: jeg har på intet tidspunkt sagt, jeg kender dig bedre end dig selv, jeg kom blot med en indskudt kommentar smiley
    Jeg vil mene, at vi alle har ret til at udtale os, og bare fordi man er ældre end andre, er det ikke ensbetydende med at man har mere erfaring. Det kommer sgu an på, hvad man har været igennem.
    Så bare fordi du er 23 og jeg 18, er det ikke ensbetydende med at du har svar på hele verdens spørgsmål. Måske har du erfaring på andre områder end jeg, men det går også den anden vej.


  • #15   14. dec 2012 synets du antyder jeg har sagt jeg er klogere end dig, eller ved mere om politik og det har jeg aldrig nogensinde sagt, for jeg kender dig ikke, sagde bare det er sjovt at se børn diskutere politik, har aldrig nogensinde sagt at børn behøver være dumme, du læser vidst kun hvad du selv vil..

  • #16   14. dec 2012 Du må meget undskylde at jeg har forstået din kommetar, som at du er klogere end mig. For jo, sådan tolker de fleste det, når de får at vide, de er børn der diskutere smiley
    Børn forbinder man jo netop med naivitet.
    Men for at vende tilbage til udganspunkt for alt dette, hva mener du selv om debatten - nu hvor du ikke er et barn som os andre? smiley


  • #17   14. dec 2012 igen igen...

  • #18   14. dec 2012 Martin B

    okay, godt at vide du har styr på det smiley


Kommentér på:
Uffe Elbæk - minister pension..

Annonce