{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.020 visninger | Oprettet:

J G
J G
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 179

10 års løgne..! {{forumTopicSubject}}

Jeg fatter ikke at der stadig er folk som tror det var Al-Quaeda som gjorde det..
http://www.youtube.com/watch?v=8_tf25lx_3o
Og jeg fatter endnu mindre dem som er ligeglade.....

Støt de danske soldater - Træk dem hjem..!!
De dør på et falsk grundlag..

Kom frisk med dit indlæg, hvis du vil være med..
Selvom Jeg snart går i seng.. :oD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  10 års løgne..!
  • #1   11. sep 2011 nej - og elvis, tupac og MJ lever endnu i en hemmelig klub smiley

og nu er der også andre grunde til at vi har soldater ude

• #2   11. sep 2011 Du har det hårdt hva?

• #3   11. sep 2011 Det passer jo ikke det der, nano thermite består af aluminium og pulveriseret rust, EN FUCKING BYGNING DER BESTÅR AF ALU OG RUST ER LIGE STYRTET SAMMEN, SELF FINDER DE DET I RUINERNE OMG +.+

• #4   11. sep 2011 Hmmm, tja hvad skal man sige..
    det kommer frem 10år efter det er sket, så ved sgu ikke helt om jeg tror på det..

• #5   11. sep 2011 Ved nærmere eftertanke NEJ jeg tror ikke på det...

Men ja efter min mening burde de danske soldater ikke være i hverken Afghanistan eller Irak.. Det er USA's krig og den må de sgu fører selv istedet for at være sådan nogle tudeprinsesser som skal have alt og alle med på deres vogn..

• #6   11. sep 2011 schmidt - lige præcis!

• #7   11. sep 2011 carina - sådan er det når man er allieret!

• #8   11. sep 2011 hvis danmark bliver angrebet er det sku meget rart at have en supermagt i ryggen!

• #9   11. sep 2011 Og faktummet at der var 3 bygninger men kun 2 fly..?
    Faktummet at der aldrig, hverken før eller siden er styrtet en bygning med stålskelet sammen pga. brand?
    Faktummet at da øverste etage styrtede imod jorden styrtede den som om der intet var under den, ingen modstand fra de underliggende etager?
    Faktummet at USA havde ALT at vinde og intet at miste på denne handling?

Come On... Der er alt for mange løse ender i den officielle forklaring... Det hænger bare ikke sammen..

http://www.youtube.com/watch?v=jze33vZCpwo

• #10   11. sep 2011 de danske soldater hjem - JA !!
    men det der er noget værre fis !!

• #11   11. sep 2011 Carina - Det har nu været fremme i mange år, men at du først har set det nu, er jo ikk min skyld..

Schmidt - Er bygningen bygget af RUST??? LOL

• #12   11. sep 2011 Jonas G
    er du klar over hvor mange milliarder USA har brugt på krigen? Økonomisk så er/ver der intet at vinde

• #13   11. sep 2011 Darkwing - Ja selvfølgelig ville det da være rart..
    Men om DK evt. bliver angrebet en dag, tjaaa det har vi vel alle delte meninger om..
    Ham som prøvede at udfører et angreb sprang jo en bombe (ved en fejl eller ej, kan jeg ikke huske) på et hotel og ville have angrebet JyllandsPosten..
    Men for fanden skal man lave et angreb, så gør det dog for fanden ordentligt og ram der hvor det skader mest..
    Men så langt tænkte han jo heldigvis ikke..

• #14   11. sep 2011 Jonas G
    Og nu er det sådan at jern kan oxidere

• #15   11. sep 2011 Jonas - Brænder ilden længe nok så bliver jernet blødt og svagt og så skal der sgu ikke meget til før lortet styrter sammen..

• #16   11. sep 2011 Jonas G vend den om engang
    du kan ikke stole på noget af det de siger.
    Er du måske bygning konstruktør?

Du kan da ikke stå at sige at bygningen ikke ville styrte sammen på den måde der når der flyver 2 fucking fly ind i den

Og nummer 3 bygning der er jo klart den bliver beskadigt når en 110 etagers bygning lige er nærmest sprunget i luften ved siden af, lol smiley

• #17   11. sep 2011 Manden er Lektor i Naturvidenskab på århus universitet, jeg tror nok han ved mere om det end flertallet på baboom... :o) Sorry guys..

Men kan da godt se det er nemmere at lukke øjnene for fysikkens love og bare tro på alt hvad de siger i nyhederne.. :o)

• #18   11. sep 2011 Og for det 3. så kan du ikke stå og sige mig lige op i hovedet med god samvitighed at der ikke er rust i en bygning fra 1980'erne ???

• #19   11. sep 2011 Jonas G
    ja fordi hvis han tog fejl så ville det jo være han jo være den første videnskabsmand i verden

• #20   11. sep 2011 Se filmen færdig... Dan jer jeres egen mening..

http://www.youtube.com/watch?v=jze33vZCpwo

• #21   11. sep 2011 Jonas G

At tro på alt de siger i nyhederne er jo netop det du gør lige nu?:)

• #22   11. sep 2011 tror stadig ikke på det...

• #23   11. sep 2011 Schmidt - Jeg torr på fysikkens love.. Nyhederne fortæller mig at det er Al-quaeda der står bag... ;o) Men se klippet..

• #24   11. sep 2011 hvor meget af det (efter min mening, ævl) vil du have jeg skal glo på før du mener jeg er overbevist om at en gammel nisse har ret?

• #25   11. sep 2011 Carina - Bare de 2 klip jeg har lagt op... Men se dem færdig... Ellers så får du ikke det hele med..

• #26   11. sep 2011 jeg har lyst til sex

• #27   11. sep 2011 Og så er det også absurd at du af alle dage skal lave sådan et indlæg i dag er dagen for at minde ofrene og de var ofre ligegyldigt, hvordan det skete.

Så prøv lige at vis lidt respekt for dem

• #28   11. sep 2011 har set det første færdigt... det fik mig IKKE overbevist...
    så tror næppe nummer 2 får mig til det.. men well skal jo bruge min steneren lørdag nat på noget..

• #29   11. sep 2011 http://www.youtube.com/watch?v=972ETepp4GI&feature=fvwrel

Dette er den såkaldte 3. bygning, hvis han ikke mener den fejler noget skulle han da lige udskifte brillerne engang? Enhver idiot kan da se den er helt deform, desuden kan man ikke se om der er et kæmpe hul i den ved siden af lol.

• #30   11. sep 2011 David S - Hvad med alle de civile som er blevet bombet i mellemøsten, pga. det her pis..? De 3000 som blev dræbt ved 9/11 er småting i forhold til dødstallene dernede, Især når det bygger på en løgn.. men det er du sikkert ligeglad med........?

• #31   11. sep 2011 Iraq krig status= 102.416. civile dræbte.........

• #32   11. sep 2011 Schmidt - Laver du sjov..? Enhver kan se det er en kontolleret sprængning, eller skal du have pudset brillerne?? http://www.youtube.com/watch?v=8U4erFzhC-U&feature=related

• #33   11. sep 2011 Joe - LOL

Jonas - Nope fik mig ikke til at ændre mening..
    Dog vil jeg give dem ret i at bygning 7 falder sammen på en mystisk måde og længe efter flyene fløj ind i TT..

• #34   11. sep 2011 Carina .. man skal aldrig sige aldrig - vi er et lille land der blander sig i alt...

• #35   11. sep 2011 Men ja jeg tror nu heller ikke på det ( Ikke fordi du har overbevist mig eller noget men der er noget muggent ved det og det har jeg ment lige siden det skete )
    smiley

Men det der med nano thermit den synes jeg nu ikke holder, rust og alu er der sku i alle bygninger smiley

• #36   11. sep 2011 Jeg prøver ikke at få folk til at 'Ændre mening' men prøver at få folk til at være kritiske overfor hvad de får at vide.. stille spørgsmål osv..

Der ER noget der lugter ved det her.. ALLE 3 bygninger styrtede sammen som en kontrolleret sprængning..

Jeg beder ikke om at få RET i alt hvad jeg siger, men bare at folk bliver nysgerrige og selv begynder at undersøge det, for der er alt for mange danske soldater der dør dernede..... og HVIS det nu er en stor fed løgn, så ville det da være en skam at der skulle dø flere, Ikke....?

• #37   11. sep 2011 Darkwing - Korrekt... DK er som en teenage tøs der skal være med i alt.. smiley

• #38   11. sep 2011 Forstår det heller ikke.
    Historierne omkring det kontra de konkrete beviser er jo lige så sandt som biblen skulle ha fundet sted... Der er så mange ting der modbeviser den officielle historie, men alligevel vælger folk at tro det..

USA er grådige, på røven og både bedste venner og officielt ærkefjender da det sådan set er dem som giver dem penge.. USA vil bare ind og have fat i olie! Det er det eneste som kan redde dem, da de bruger så mange resourcer..
    Og Bush familien er helt væk! Magen til krigs liderlige psykopater skal man lede et stykke efter.. Han ville bare have sit mærke på historien, og have sin krig.

Hans far var jo ikke meget bedre da han i sin tid ville indføre "New World Order" hvor USA's største hjerner bla skulle sidde..

For dem dem som vil læse lidt mere om USA, og selve deres regering burde læse lidt om SKULL AND BONES.
    Det giver virkelig stof til eftertanke, og så forstår man konspirationerne lidt mere.. Måske der er noget om snakken....... I belive so! smiley

• #39   11. sep 2011 så er dødsfald er mindre tragisk når det er baseret på en løgn? Meget fornuftig og moden holdning at have

Og ang dødstallet i mellemøsten så er det så højt af flere grunde f.eks. for at stoppe Sadam Husein i at lave folkemord, men det er du måske også ligeglad med?

Men her er et "modargument" som du kan læse lidt om (Hvis du altså kan tage dig sammen til at læse i stedet for at se en Youtube film)
    http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons

• #40   11. sep 2011 Og så var USA nød til at gå ind i mellemøsten når Osama udgiver sådan et bånd som han gjorde

• #41   11. sep 2011 Mere stof til eftertanke er, at Hvem var den første og ENESTE familie som fik adgangstilladelse til at flyve ud af USA??? - hehe, det var ikke mindre end selve familien Bin Laden! - som familien Bush eksempelvis er bedste venner med...

Og hvem var det også som gav Mellemøsten våben i første omgang? - USA...
    Og hvem er det som ALTID bliver så meget uvenner - efter de bla har givet våben? - USA

• #42   11. sep 2011 Nu kan man jo godt støtte soldaterne uden at støtte krigen. De har faktisk brug for det!

• #43   11. sep 2011 David S . - Tværtimod er de MERE tragiske hvis de er baseret på en løgn, hvis du er gået i krig for at hjælpe folk, og dit ben er blevet skudt af, vil du så ikke blive sur hvis du finder ud af at det kun var for at få billigere olie..? Altså at du mistede dit ben for en løgn..?

Jeg behøver ikke læse dine tegneserier og sider skrevet med sjov skrift, Jeg har mine fakta i orden, tror ikke på alt hvad de siger i 'Loose Chains' heller, Men Niels Harrit siger tingene på en måde som der er så soleklar og ikke kan midforståes, Det er logik og fysikkens love der er hans argumenter, ikke pixelerede billeder og dramatisk musik som de fleste "konspirations videoer" er..

• #44   11. sep 2011 Lene S - Jeg synes det er en god Ide at DK har et 'Forsvar'.. Men ikke en 'Angrebs Hær' som vi har i øjeblikket... Jeg har Selv været soldat, og ville gå i første række, hvis der stod nogle ved grænsen og ville overtage landet...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #45   11. sep 2011 På med staniol hatten drenge!!!!

• #47   11. sep 2011 Det korte af det lange er at det der skete for 10år siden er ganske forfærdeligt..
    Den dag idag kan det stadig få mig ti at tude når man ser desperate mennesker kaste sig selv i døden fra gud ved hvor mange meters højde..
    Det er hjerteskærende at se på...

• #48   11. sep 2011 Carina - Enig... Det ER hjerteskærende... Men jeg synes det er mindst lige så hjerteskærende at der dør børn i Irak og Afghanistan pga. krigen.. Men det blir bare ikke spillet i nyhederne igen og igen og.....

• #49   11. sep 2011 selvfølgelig, børn har ikke fortjent at dø.. de har ikke bedt om det og er bare blevet født ind i den grumme og modbydelige verden der er i deres lande..
    men de har heller ikke bedt om at blive forældreløse fordi deres forældre er ude i noget lort som f.eks terrorbevægelser osv..

• #50   11. sep 2011 Jonas. Det er også hjerteskærende at se flere lande hvor grupper eller personen undertrykker befolkningen. Jeg tror du skulle ha prøvet at leve under sadam styre. Så kunne du slet ikke ytre dig som du kunne her. Med mindre du vil ha skåret hænder øre og tungen af.

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
    #51   11. sep 2011 jonas g du har sku da vist røget for meget af det hash der.. du er en idiot af rang og komme af med den slags sludder en dag som i dag ?

tror du på hva alt hva du ser på nettet ?

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #52   11. sep 2011 Ja selvfølgelig placerer de lige 100.000 ton sprængstof uden nogen undrer dig over det.
    Det er konspiration, og det eneste der er værre end dem der udtænker konspirationsteorier, er dem som lader sig overbevise.
    Det er rigtigt vi ikke kender hele sandheden bag 9/11, men sprængstoffer er ikke en af dem. Desuden tog Al-Quaeda æren for det, og de havde skam midlerne til at udføre det.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#53   11. sep 2011 Og ja, manden er lektor i naturvidenskab, men der er jo andre af hans kollegaer der siger ham imod. Så hvilken lektor i naturvidenskab har mest ret?

• #55   11. sep 2011 Hvordan kan man tro nyhederne verden over lyver?? Hvis der var en lækage omkring 9/11 skulle man sku nok få det hørt... jeg mener det er tom snak... Det er fint at tænke og sætte konspirations teorier op men fakta er fakta. Teori og Praksis er aldrig det samme!

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 94
    #56   11. sep 2011 HAHAHA!!! Du er sgu da for DUM hvis du tror på det ævl du selv sidder og skriver! Du siger, at USA havde alt at vinde, og intet at tabe?! Så 3000 tabte menneskeliv, plus milliarder i skader, plus tabet af et af deres mest kendte landmærker, plus at de kom til at fremstå som sårbare overfor resten af verden, det er altså ikke noget at tabe??

Og alle disse såkaldte fakta du kommer med, hvor har du noget videnskabeligt der bakker det op?

En anden ting er, at for at USA skal kunne have lavet sådan et stunt her, så skal der have været MANGE mennesker, der har synes at det var en god ide at slå tusindvis af uskyldige amerikanere ihjel, og du er sgu da torske dum, hvis du tror der har været hundredevis af amerikanere, der velvilligt har villet være med til at udføre så grusom en handling, og oven i købet uden at en eneste af dem har valgt at fortælle nogen om hvad der i virkeligheden er sket!

Det pis du tror på er da den åbenlyst mest USANDSYNLIGE forklaring på det her!! Og desuden er der INGEN beviser for noget som helst af det du siger, det er bare noget som en eller anden konspirationsteoretiker har siddet og brygget sammen!

Tag dig dog sammen, og tænk dig om

• #57   11. sep 2011 For dælen drenge vågn op.....
    At i kan tro at usa selv gjorde det,trækker jer ned på et niveau hvor jeg slet ikke kan tage jer seriøst!

• Anton N
    Anton N Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #58   11. sep 2011 Det der skete i det første tårn :

Flyet rammer, der er 15 etager ovenover.. = flere hundrede tons..

Da det styrter, virker det som en rambuk, simpelt og effektivt fjerner det bygningen fra oven..

OG hvis der sku være placeret sprængstoffer, så ville du for det første skulle bruge 6 måneder og 100 mand til at placere dem.. Held og lykke med at få folk til at være i en bygning hvor det sker !..

Derudover er der lavet forsøg, der viser at jernsøjlerne svækkes efter hvad 3-5 minutter under ild, som opstår fra flybrændstof, hvilket resulstere i de bukker under for presset, og kollapser !

At du er "klog" inden for naturvidenskab og kommer med de udtalelser, kan jeg simpelthen ikke tage seriøst.....

Og nå ja, hvornår så du sidst at en bygning der blev imploderet, kun blev sprunget i toppen, for så at "gå" i stykker hele vejen ned ? Nej vel ? De tager den fra bunden, så rambukken ikke smider affald ud over et kæmpe område, men netop kun rammer et meget lille område...

ligegyldigt med hvad for en teori du kommer med, findes der et svar der er logisk, og korrekt..

Indse nu bare, at folk er idioter, og terrorister eksisterer !
    Hvorfor sku USA lade det gå ud over så mange, og især deres største varemærke ??

Led efter den udsendelse der var på DR HD igår / forgårs, så tror jeg du vågner lidt op..

Sørgeligt du skal bringe det op på denne dag, af alle de 365 dage i året... !

• Anton N
    Anton N Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #59   11. sep 2011 og som du så fint linker til i den video med en implosion (Worlds second biggest)...

Læg mærke til at det siger bang bang bang bang.... BAAANG og en masse ild og røg, og at den ryger sammen, intakt som om den synker ned i jorden, ikke fra toppen..

men de har måske fortalt sprængstoffet det skal sprænge "stille" ? smiley

• #60   11. sep 2011 Charlotte. Ja der er flere lande med diktator. Men mange af landene behandler diktatorene deres befolkning ordenligt. Mange af dem er ikke en trussel for omverden.

Når "eksperter" kan sidde og sige der måske var 10 ton sprængstof eller måske 100 ton. Det beviser jo bare han ikke selv ved hva han snakker om. Men bare sidder og gætter.

Syntes bare vi lige skal gi ofrene respekt og ikke sidde og diskutere noget der er så latterligt som det her.

• #61   11. sep 2011 prøv at se den her

http://www.youtube.com/watch?v=SXr_sGrUFO4&feature=related

• #62   11. sep 2011 Daniel. Der har været så mange øjenvidner på. Så hvis du virkelig ikke tror på der har været et fly. Hva har befolkningen så set?

• #63   11. sep 2011
    Casper L

Så du tror simpelthen de er blevet savet over? Fordi en exsplosion giver da heller ikke det resultat der?

• #64   11. sep 2011 Casper L

Tror vidst nok lige du skal kigge lidt nærmere på det billede der du har sendt hva min ven? En explosion giver bøjede og takkede bjæler ikke lige skårede og knækkede..

• #65   11. sep 2011 Casper L

Hvad fanden skal vi bruge det til? En håndgranat under et 5mm fladjern ??

• #66   11. sep 2011 Det er jo klart den går op i jernets struktur der..

• #67   11. sep 2011 Syntes egentligt det er grotesk at folk ter sig sådan på en sorgens dag som dagen idag egentligt er...

Tag jer sammen og hav noget respekt for de døde..

• #68   11. sep 2011 Casper L, Tag nu bare på mcdonalds altså...

• #69   11. sep 2011 Fuck hvor er jeg træt af at se på ham der i den beskidte t-shirt og det fedtede hår. Du forstår godt nok ikke at føre en samtale. Det eneste du slynger om dig med er "du ved intet" og "du er dum at høre på"

• #70   11. sep 2011 Korrekt smiley

• #71   11. sep 2011 Faktum er at USA har mestret propaganda kunsten til perfektion.. 911 var fake, og når folk indser det vil USA være på skideren.. De var villige til at ofre flere tusind for at starte en krig med større ofre.. det er ufatteligt..

• #72   11. sep 2011 Casper L Det fly som ramte pentagon, blev pulveriseret Ligesom da det fløj ind i wtc

De stål bjælker ser sådan ud da de er gavet efter pga de masive tons og varme udvikling

Det fly der ramte en mark skulle efter sigende være rettet mod det hvide hus

Bygning 7 blev vel bare forsikret ved et tilfælde? havde det være dagen inde havde det nok være mere mærkeligt

Og hvordan det kunne falde? Prøv at glo den video med hvor det rent faktisk dør, det er helt beskadigt og deform

Og wtc faldte også oppefra....

Og nu da det er afklaret synes jeg ikke du har mere at sige.....

• #74   11. sep 2011 Casper L

Der er jo altid noget explosivt i en bygning når et fucking fly flyver ind i det!

Og jeg gider ikke sidde og spilde min tid på at se film på youtube, jeg holder mig til pressen og udtalelserne man kan forholde sig til..

• #76   11. sep 2011 René A

Jeg var kun 8 og jeg glemmer aldrig den dag og alt det pis der var i nyhederne..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#77   11. sep 2011 Casper L: hvordan vil du mener at bjælkerne skulle se ud? Der er tale om hærdet stål. Det knækker let, når de udsættes for kraftpåvirkning det ikke er bygget til. Og når det knækker er det som oftest i et lige og ramt snit.

• #79   11. sep 2011 René A

Det har du da ret i, men det kan jeg da idag? smiley

• #80   11. sep 2011 ALLE VED AT ALT VIDEN I VERDEN KOMMER FRA

1. YOUTUBE

2. WIKIPEDIA

og de tager aldrig fejl!

• #81   11. sep 2011 DK said it..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#82   11. sep 2011 Og lige for at mane den med at jøderne ikke var mødt op, til jorden
    http://911facts.dk/?p=636

• #83   11. sep 2011 konspirations fjolser.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#84   11. sep 2011 Ahh hold op. Det kan ikke være en rigtig konspirations teori, hvis man ikke kan giver jøderne skylden.

• #85   11. sep 2011 DR HD var der lige et program der testet konspirations terorier af. De havde ikke held med at bruge termit til at skære jernet over. Heller ikke selvom de lavet en tragt så det løb ind imod stolpen hele vejen rundt.

• #86   11. sep 2011 Casper L - du er vel Professor i Fysik?

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#87   11. sep 2011 Casper L

Læser du overhovedet hvad folk skriver til dig, eller bliver du bare ved med at blindt poste nye links til konspirations sider på nettet?

• #88   11. sep 2011 Casper L - gætter på svaret var nej!

• #89   11. sep 2011 Casper L:

Tupac Shakur lever jo også ik´:)

http://www.angelfire.com/tx/2pac50/

hvordan vil du modbevise den påstand`?

• #90   11. sep 2011 Trolls er dem der skriver konspirationsteorierne, og du er ofret som falder for dem. Og det kræver at man har lidt mellem ørene at være en troll, så der er ikke fare for at du bliver en Casper.

• #91   11. sep 2011 Casper L

Tillykke med din FSA-Fysik.... så du har altså hverken udvidet kemi eller fysik? -- 9. & 10. klasses fysik er nul og niks....

det er da bare dig der er en snothvalp, en snothvalp der ikke kan se facs om så de var tatoveret på din arm ... du ikke en hat bedre end alle de andre konspirations smølfer!

• #92   11. sep 2011 Esben K ... Lige Plet!

• #93   11. sep 2011 Er du så dum Casper, eller er det spil for galleriet? Manden snakker ikke om din tatovering din giga kegle!

Og nej, du har ikke udvidet hverken kemi eller fysik i folkeren.

• #94   11. sep 2011 nåååårrrh nu forstår jeg! smiley Du speciel? Så du har gået i specialklassen for specielle mennesker?

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#95   11. sep 2011 HAHAHAHAHHAH du har 9. og 10. klasse fysik. Flot. Det har jeg også, så er jeg vel ligeså klog som dig. FEDT.

Kan godt høre det er "Ekspert" udtalelser du kommer med. Du har jo engang hjulpet en på HTX

HAHAHAHAHAHHAH

• #97   11. sep 2011 Casper L
    Gætter på du også tror på Japan selv var skyld i den tsunami der ramte dem i april måned??

• #98   11. sep 2011 den eneste reelle fact her er at drengen med den beskidte tshirt og det fedtede hår er 0wn3d

• #99   11. sep 2011 schmidt-

var det da ikke japanernes egen skyld`? - har hørt at der stod 300 japanere bevist og råbte efter godzilla=??

• #100   11. sep 2011 Casper is riding the little yellow bus to school - cause´ he is very "Special"

• #101   11. sep 2011 casper l - ja det gør jeg og jeg tror KUN på det jeg har set INTET andet..

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#102   11. sep 2011 Casper L, det du opstiller som beviser på dine latterlige teorier, er ikke andet end spørgsmål, som hverken du, eller jeg kan besvare, og det beviser ikke en skid. Men nu har du spurgt om en masse tåbelige ting, så vil jeg også stille dig et par spørgsmål:

For at lave sådan et enormt svindel nummer, skal MANGE amerikanere være med på idéen, hvordan kan det lade sig gøre, at så mange mennesker synes at det var en god idé at gøre noget så frygteligt?

USA har mistet 3000 uskyldige menneskeliv, et af deres mest kendte landmærker, og de har ladet sig fremstå som sårbare overfor terrorisme. Hvordan kan et påskud for at gå i krig, være ALT dette værd??

Hvis man har gjort dette for at få et påskud for at gå i krig, hvorfor smadrer man så begge WTC tårne, OG Pentagon? Det ville da have været mere end rigeligt kun at smadre det ene tårn, og langt billigere..

Og lige en anden ting, du har udvidet 9. og 10. klasses fysik?? HAHAH!! Og hvad fucking så?? Det er sgu det sjoveste jeg har hørt længe! Gav os et godt grin herhjemme! Idiot

• #103   11. sep 2011 De kunne satme også have købt meget olie for de penge katastrofen plus krigen har kostet.

Du slynger godt nok om dig med forkortelser, var det nogen du lærte i 8-9 klasse også?

• #104   11. sep 2011 hahaha for satan du er paranoid Casper. Som carsten k siger, hvis det havde været en konspiration, tror du så ikke de adskillige tusinder af mennesker der så ville være impliceret vil have åbnet munden, bare 1 af dem?

hvorfor diskutere vi overhovedet med dig, du sku ikke for skarp. Og, det hedder "Haters gonna hate" ikke "haters gotta hate", og stop med at kalde folk newfag, og pis ind på chanen med dig, taber.

• #105   11. sep 2011 Fuck du er ikke klog. Slet ikke samme sætning vi snakker om spade. Lær forskellen på gotta og gonna.

Løb du tør for konspirations materiale og gode argumenter?

• #107   11. sep 2011 Bring it.

• #108   11. sep 2011 Sæt nu dig selv ind i det først. Tror du virkelig man ville kunne få flere tusinde mennesker til at holde kæft? Tror du det ville være ubemærket at skulle placere bomber i bygningerne, overbevise nogen om at de skal flyve flyet ind i tårnene, hvem vil ofre sit liv for at amerikanerne skulle have en grund til at rykke taliban rundt?

• #109   11. sep 2011 haha, du kan ikke engang argumentere imod.

• #110   11. sep 2011 Jer der siger det er et skam har 100% ikke været der eller mistet nogen i det helvede det var..

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#111   11. sep 2011 Casper L, prøv nu for helvede at svare på det jeg spørger dig om. Hvis USA bare gjorde det for at få olie, hvorfor i alverden nøjedes de så ikke bare med at ødelægge ET tårn?? Hvis de er så pengegriske at de vil udføre sådan et stunt her, og have tusindvis af menneskeliv på samvittigheden, bare for at tjene nogle dollars, tror du så ikke at de har været smarte nok til at regne ud, at den mest lukrative måde at udføre deres plan på, ville være et nøjes med ET tårn?!

Du argumenterer OVERHOVEDET ikke for din sag, du slynger bare om dig med teorier som ikke kan modbevises, og det kan simpelthen ikke tages for gode varer. Så kan jeg lige så godt sige, at min teori er, at det er det svenske kongehus der står bag, og du kan ikke modevise det, derfor må det være fakta.

Prøv at argumentere for din sag, i stedet for bare at sidde og snakke om, hvor dumme og uvidende alle vi andre er.. Det får dig ikke just til at fremstå som intelligent.

Og så svar lige på det som Esben spørger om også, det er nogle temmelig væsentlige brister i din teori, hvis du ikke kan svare på dem..

• #112   11. sep 2011 Reverse smileys are for girls and gays..
    Do me a favor and call Oleé.. He will understand trust me..

• #113   11. sep 2011 Carsten: spot on

lack of whistleblowers. Clinton can't hide a blowjob, Bush can't hide WMD distortions (don't you think he would have planted some?) and the CIA leaks like a sieve. Yet NO 9/11 conspirators have spilled the beans. Hmmmm....

• #114   11. sep 2011 Esben K For en gangs skyld enig!

• #115   11. sep 2011 Fandt lig et par billeder..

http://www.baboom.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=30994

Godnat boys and girls..

• #116   11. sep 2011 du svare stadig ikke på vores spørgsmål.

• #117   11. sep 2011 man har sgu da et forklarings problem når man bevidst vælger at ignorerer spørgsmål som går en på klingen..

Shame on you !

• #118   11. sep 2011 det siger vidst mere om dig end det gør om mig casper.

• #119   11. sep 2011 Esben K - Synes Godt Om..

• #120   11. sep 2011 Casper - Helt seriøst, tag dig sammen.. DU var der ikke og DU har ikke mistet nogen i det terrorangreb !
    Så drop dine latterlige konspirationsteorier og kom med nogle svar på de spørgsmål der bliver stillet istedet for at ignorere dem !

• #121   11. sep 2011 tror lorten ligger lidt i at han simpelthen ikke kan svare på det, da det er så åbenlyst at et sådant nummer umuligt ville kunne fungere.

• #122   11. sep 2011 præcis...

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#123   11. sep 2011 Haha, det er sgu ret komisk det her.. Nu har tossen ikke lavet andet end at råbe op om hvor dumme alle vi andre er, og hvor mange "beviser" der er for hans påstand, men har endnu ikke besvaret et eneste spørgsmål... Synes det er ret tydeligt, at du ikke aner hvad du skal sige.

• #124   12. sep 2011 Casper. Brugte du også konspirationsterorier da du var til fysik prøve?

Kom nu med nogle beviser. Du har virkelig et forklaringsproblem.

Har du beviser for hvornår det billede af de bjælker er taget? Har du overvejet at de måske fjerner bjælker så redningsfolk kan færde sig rundt uden fare for deres eget liv?

Jeg så lige direkte billeder fra Ground Zero i dag. Ved du hva? Aliens havde lavet et hul i jorden hvor der løber vand ned smiley

• #125   12. sep 2011 SHN - *Like*

• #126   12. sep 2011 I guder denne tråd er jo nærmest til at tude over.

Casper L. Det er helt fint du har dine holdninger og mener de er den skinbarlige sandhed, men det er sgu da mærkeligt hvorfor du ikke kan forklare os ignoranter hvorfor det er du har ret.

Folk der prædiker plejer ellers at være helt vilde med at søge tilhængere!

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#127   12. sep 2011 Så du mener altså i ramme alvor, at fordi to stålbjælker ikke ser ud, som du synes de skal se ud, er bevis for, at den amerikanske regering selv har lavet det her nummer?

Hvorfor er det mere rigtigt, at bjælkerne skulle være bøjet..? Hvis et kæmpe højhus kollapser oven på en stålbjælke, skulle den så ikke snarere knække?

Hvordan ved du, at det fly ikke er blevet fundet? Og lad os nu sige at det ikke er blevet fundet, synes du så at det er et bevis for din påstand??? For den ville sgu da ikke holde i retten.. Det er ikke engang et indicie. HVIS det passer, kan vi blive enige om at det er underligt, men det er sgu da ikke et bevis for, at den amerikanske regering selv har gjort det?!

Du ævler løs om alle de latterlige film, men der er også lavet film der påstår det modsatte af dine, hvorfor er dine bedre?

Nu har jeg prøvet at sige lidt til dine spørgsmål, SÅ PRØV AT SIGE NOGET TIL VORES! Ellers er du sgu da den ultimative taber af denne diskussion

• #128   12. sep 2011 Ja det "fly" der sku ramme pentagon var sjovt nok væk.. Det var helt "pulveriseret".. Sjovt nok gik der få min efter "ulykken" før at der stod FBI for at få optagelserne fra div overvågningskameraer som stod i den vinkel..
    Vidner så et misil og ikk et fly..
    Hullet passer slet ikk med det fly de påstår fløj ind i bygningen..

Da et af flyene fløj ind i WTC var der underlige sprængninger i bygningen..

Jeg var ikk hva jeg ska tro men kan godt forstå der er tvivlere.. Det var en god grund til at gå ind i østen og få "kontrol" over olien.. Og civile tab ja det har aldrig været noget problem for usa..

Men synes det er tragisk det der skete.. Sad og så det igår og kom til at tænke tilbage på den dag jeg kom hjem fra skole, tændte tvet og så live det andet fly flyve ind i tårnet..

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#129   12. sep 2011 Okay...... Så siger vi det.. Men hvad gør dig til ekspert på området?? At du har set et par film på YouTube?

MEN PRØV NU FOR HELVEDE AT SVARE PÅ DE TING VI SPØRGER DIG OM!

Kan du da ikke se, at hvis der bare er en lille smule hold i din teori, så burde du med lethed kunne besvare de spørgsmål vi stiller dig?

Og lad da være med at sige jeg ikke stiller spørgsmål til noget som helst, jeg stiller jo netop spørgsmål til din latterlige teori, fordi jeg ikke kan få den til hænge sammen, på nogen rationel måde. Og jeg vil gerne have dig til at forklare, hvordan den kan hænge sammen.. Du er jo eksperten her, så please, enlighten me

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#130   12. sep 2011 Brian O'Conner, som jeg også spurgte om tidligere: Hvis de gjorde det som et påskud for at få kontrol over olien, hvorfor så ikke nøjes med at ødelægge det ene tårn?? Det ville have været langt billigere, og mere end rigelig grund..

Hvordan ved du at der var sprængninger i tårnet? Har du set det i en video på YouTube ligesom Casper?

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#131   12. sep 2011 Jeg ved godt hvad det er, og har også hørt om, at nogen mener der skulle være fundet rester af det, i WTC.. Igen er det ikke et bevis for noget som helst. Og kunne det ikke lige så godt være terroristernes værk?

Men Casper, prøv nu at svare på de ting jeg spørger dig om!!!!!!!!! Du er VIRKELIG dårlig til at argumentere for din sag.

Hvis du ved så meget om alt det her, som du påstår du gør, så burde du meget let kunne svare på spørgsmålene, men jeg har nu kigget tråden her igennem, og hver eneste gang nogen spørger dig om noget, som er temmelig væsentligt for din teori, svarer du ikke på spørgsmålet, men siger bare "i ved ikke hvad i snakker om" eller "se de her film"

Sådan argumenterer man ikke.

Har for resten lige opdaget at du jo ikke er andet end en knægt, det forklarer sgu en del mht. din måde at diskutere på, og for den sags skyld også din måde at stave på.

• #132   12. sep 2011 Rigtigt det ville have været "billigere" både i matriale og menneskeliv men hvorfor ikk gå all in.. 1 tårn gør amerikanerne sure og hævnagtige.. 2 tårne.. Ja så vil jeg sige der er endnu mere had..
    Og hvorfor så angribe pentagon (som sjovt nok skete i den side hvor der ingen mennesker var pga ombygning)

Ud fra en 1 times lang film jeg har set.. Der er tydligt "sprængninger" lige i det flyet rammer..
    Og de stemmer godt over ens med sprængninger som når man vælter et hus..

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#133   12. sep 2011 Haha, så du mener altså ikke det ville være nok at smadre et enkelt tårn?? Det er sgu da for dumt. Og en anden ting der ikke giver mening er, at for at lave sådan et stunt, skal MANGE amerikanere have været med på idéen. Tror du virkelig at så mange mennesker har synes det var en god ide at dræbe uskyldige mennesker?

Ja det er meget fint Casper... Jeg prøver endnu en gang... SVAR PÅ DE SPØRGSMÅL VI HAR STILLET DIG ! ! ! ! !

Du giver udtryk for at du ved en fandens masse om alt det her, så svar dog!!!

• #134   12. sep 2011 Nana O

Vi ved godt der var 4 fly ? And then ??

Carsten K

Det er ikk første gang at der er brænd i et højhus.. Og de er ikk kollapset..
    Jaja der er flybrændstof som er meget brændbart men det brænder altså ikk så længe..
    Og sådan som blælkerne er skåret på.. Hmmm det gir bare "brændstof" til tvivlerne smiley

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#136   12. sep 2011 Haha, kan du se hvad jeg mener Casper? I stedet for at svare på spørgsmålene, kommer du bare med noget ævl om, at jeg ikke forstår noget. Det beviser jo bare at du ikke kan svare på en skid.

Du ved ikke en skid mere end nogen af os andre om det her, det har du klart og tydeligt givet udtryk for, ved at vise at du ikke kan svare på noget som helst, af det der bliver spurgt om.

Du er overhovedet ikke til at tale med. Hvis folk skal tage dig alvorligt, så må du ligge hele din måde at argumentere på om, for det der lort holder ikke en meter. Men nu er du jo også bare en ung, bedrevidende snothvalp, så det er ikke så mærkeligt. Jeg har spildt nok tid på at prøve at få noget fornuftigt ud af dig, det er tydeligt at det er umuligt.

Og så tag dig for helvede et stavekursus hvis du skal sidde og spille klog på nettet... Er lidt svært at tro på at du er så fandens klog, når du ikke engang kan stave.

• Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
    #137   12. sep 2011 Fuck regeringen, fuck Bush.. Fuck alle der står ved magten.. Vores uskyldige dør, for hvad. ingenting! 20 årige soldater må miste livet, for hvad, fred? terrorbekæmpelse? det hele går op i røg, få de danske soldater hjem - det eneste vi gør, er at skabe had til vores land, fordi vi støtter verdens mest korrupte land, the goverment of U.S.A!!

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#138   12. sep 2011 Du ved jo tydeligvis heller ikke en skid om emnet, ellers ville du da bare have forklaret os hvordan det hang sammen, men det gør du ikke. Du kommer bare med dine påstande, og når der så bliver stillet spørgsmålstegn ved dem, siger du bare at folk er dumme.

Det er ikke just en opførsel man venter fra en person med 146 i IQ..

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#139   12. sep 2011 Årh din idiot, jeg har ikke sagt man ikke kan være klog, fordi man staver dårligt, men SOM REGEL går de to ting hånd i hånd.

Men se, du snakker om alt muligt andet pis, i stedet for bare at øse ud af din enorme viden om det her. Du beviser jo bare at jeg har ret, ved ikke at forsvare din påstand.

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#140   12. sep 2011 Og lige en anden ting, vil godt lige have at du beviser du er medlem af Mensa, for det tror jeg ikke en skid på.

Log ind på Mensa, og tag et screenshot på medlemssiden.

• #142   12. sep 2011 Casper L Fedt du sammenligner dig selv med Albert Einstein, fordi du er jo rigtig god til matematik ikke smiley haha<3

• #143   12. sep 2011 Dæmp lige sprogbruget

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#145   12. sep 2011 Jo, det ved jeg godt, for det har jeg været inde og finde på deres hjemmeside, ligesom du har...

Jeg ser stadig intet forsvar af din påstand.. Men det ser det ikke ud til at du kan diske op med alligevel, så vi lader den bare ligge her.

• #146   12. sep 2011 det sjove er jo at lige meget hvad der nogensinde kommer til at ske af begivenheder er der altid nogen der vil tvivle! -- hvis der er en grund så gør de det bare for at være på tværs!

tror det kommer af at folk ser for mange film!

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#147   12. sep 2011 IGEN beviser du at der ikke er hold i det du siger! Du ville ret nemt kunne bevise at du var medlem, men det gør du ikke? Hvis du virkelig vidste så meget om 9/11 ville du bare besvare vores spørgsmål, men det gør du heller ikke? Det er da pudsigt......

Og lige en anden ting, man kan ikke bare ringe ind og få oplyst hvem der er medlem, og det ville du nok vide, hvis du rent faktisk var medlem.

Du har tabt hele denne samtale, du forsvarer ingen af dine påstande, og fra det kan man kun udlede, at dine påstande er meget langt fra fakta..

• #148   12. sep 2011 Casper L - er du lige så dum og irreterende i virkeligheden, eller er det kun på baboom?

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#149   12. sep 2011 Griner stadig af dig...? Endnu et kløgtigt argument fra Casper..

• Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
    #150   12. sep 2011 Darwking Duck - Kig på ham forhelvede...

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#151   12. sep 2011 Det har ikke noget med had at gøre, det har simpelthen noget at gøre med, at du opfører dig virkelig åndssvagt, og at du ikke kan finde ud af at føre en normal diskussion.

Men sådan nogle Mensa genier som dig, er vel heller ikke helt normale.. Bwahahahaha!

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#152   12. sep 2011 Hvad er det så helt præcist du KAN finde ud af? Du kan ikke føre en normal diskussion, du har tydeligvis INGEN sociale evner, du kan ikke stave, hvad kan du så?

Nåh jo, du har udvidet fysik eksamen fra 9. og 10. klasse, HAHAHAH!

• #153   12. sep 2011 Snak nu bare om emnet istedet for det pjat der..

Der er ingen af jer der "vinder" alligevel..

• #154   12. sep 2011 Brian o Connor: Det er flybenzinen der var årsag til eksplosionen.

Som Carsten siger, hvorfor skulle de bombe begge tårne? - Og hvorfor overhovedet ofre nogle menneskeliv, når et missil skudt ind i statue of liberty, efter lukke tid, kunne give USA adgang til olie og afghanistan? Det kræver jo ikke at nogen dør, men at der er en trussel.

Casper: Mensa, yeah right. Det hedder fætter BR klub, og alle kan få kuponer dertil.

• #155   12. sep 2011 Oay smiley

• #156   12. sep 2011 Der faldt også elevator ned. Det trode folk også var en eksplosion.

Casper. Kan du så forklare mig hvorfor de fysiker der testet termit af ikke kunne få noget godt resultat? De aflivet myten om der var brugt termit.

Kommentér på:
10 års løgne..!

Annonce