{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Obama - nobelpris
  • #1   9. okt 2009 Eftersom han ikke har lavet noget for freden endnu så synes jeg ikke det er godkendt! Man kan ikke modtage en fredspris for gode intentioner(..eller det kunne man jo så)

  • #2   9. okt 2009 det er plat..

  • #3   9. okt 2009 Jeg er stadig i mod at han blev præsident john mccain skulle have være præsident han ville have været den rette til jobbet.

  • #4   9. okt 2009 hell yeah..

  • #5   9. okt 2009 McCain ville bare blive endnu en krigsliderlig magtudnytter. Obama er den rigtige til jobbet, hvis der nogen sinde skal ske noget positivt ''derovre''

  • #6   9. okt 2009 Hmm.. Kan man give en mand som fører krig, en fredspris?? NEJ.. Han vil jo sende flere styrker til afghanistan..

  • #7   9. okt 2009 Rigtig nok har han endnu ikke gjort meget og ja meget er stadig intentioner. Dog skal man huske på at han allerede har nået at ændre meget. USA's klimapolitik er total forandret og i 2007 fik Al Gore netop fredsprisen for klimaarbejde. Desuden arbejder han jo for forbedre det amerikanske sundhedssytem så alle har mulighed for at komme til en læge uden at skulle punge enorme summer ud. Desuden er der hele signalværdien i at Amerika har en sort præsident. Hans valgsejr vil være utrolig vigtig for rigtig mange farvede i USA og hele den vestlige verden, så den pris er helt på plads...

  • #8   9. okt 2009 Det er FN der fører krig i Afghanistan...

  • #9   9. okt 2009 Hvis man læser på prisens officielle hjemmeside kan man i øvrigt se at Obama gør meget for en atomvåbenfri verden. Ja de er stadig igang i Iran, men det er jo ikke rent Obamas skyld

  • #10   9. okt 2009 Mente NATO beklager fejlen, men ændrer stadig ikke på at det ikke kun USA der fører den krig. Ja de er klart den største militære magt, men har stadig forpligtelser overfor de andre NATO-medlemmer om at have tropper der, så hvilken sammenslutning af stater det er, er sådan set ligemeget.

    Sikke et argument kolde fryser...


  • #11   9. okt 2009 Sjovt der i øvrigt ikke bliver kommenteret på de andre argumenter...

  • #12   9. okt 2009 Jeg er enig med de fleste af jer. HAn gør meget for at vi skal have en våbenfri verden, men ALT hans arbejde er "work in progress", så hvorfor ikke vente med at give ham en fredspris efter han har gjort de ting, hvorfor skynde dem?



  • #13   10. okt 2009 Han siger selv at han ikke fortjener den.. Jeg kender desværre ikke de andre argumenter og har ikke sat mig ind i det, derfor synes jeg ikke at jeg er berettiget til at kommentere dem.. Men anyways hvis Obama sagde stop, så var han en temmelig stor tunge på vægtskålen i forhold til NATO og styrker i krigsramte lande..
    Han har endnu ikke udrettet andet end at have gode intensioner og hvem har ikke det?? Alle drømmer vel om en A-våben fri verden..
    Og hvad med den næste der får prisen? Han/hun må i den grad føle sig ærgelig.. Hvem har lyst til at bruge et helt liv på at KÆMPE for noget som virkelig gør en forskel og så bliver man sammenlignet med en præsident som står forrest som krigsfører og som snakker en hel masse.. Det KAN godt være han kommer igennem med hans snak, men det er jo ikke lykkeds de andre præsidenter, så hvorfor skulle det lykkeds ham ? Jeg synes man skal vente med at give ham prisen til efter han har udrettet bare lidt af det han gerne vil.. Og under alle omstændigheder skal en krigsfører ikke have en fredspris.. Det er muligt han ikke er ligeså krigsliderlig som de andre, men han er stadig krigsfører og jeg er mere end overbevist om at det ligger i alle drenge/mænd at de er bare lidt krigsliderlige.. Hvilken dreng vil ikke gerne være leder af en af verdens største militære???


Kommentér på:
Obama - nobelpris

Annonce