{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Den opkommende Revolution i Iran! {{forumTopicSubject}}

hej til gutterne/gutinderne her inde på D.F.I.G

jeg ville gerne høre/informere folk om de demonstrationer i Iran og fortæle hvad der rent faktisk sker og har adgang til video materiale fra en på youtube. der bliver skudt mange folk og mange dør, Bazidj (det iranske politi/milits). folk vil have ahmadinejad af magten, grundet valgsvindel som er bevist i iran med officielt brev til Khamenei. de unge er "snapped" de vil have Mousavi da de 80% af unge stemte på ham og så var det ahmadinejad der blev genvaldt, så nu vil de have et DEMOKRATISK Iran altså ikke det nuværende præste styre.!!!! seriøst folk vi må da kunne gøre noget !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den opkommende Revolution i Iran!
  • jimmy p
    jimmy p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 176
    #2   21. jun 2009 ja vi må vælte det nuværende præstestyre, indføre ægte demokratii...
    og så lige huske at gøre det på en civiliseret måde og ikke som i Irak.
    Alle mennesker har ret til selv at have kontrol over deres liv....
    Om ikke andet må Irans ungdom ud og uddannes i demokratiske lande så de kan kæmpe imod derhjemme på en konstruktiv måde der ikke fører til død....


  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #3   21. jun 2009 Problemet i Iran er vel egentlig ikke at der sidder den forkerte præsident - eller hvad han kaldes dernede - men derimod at præsidenten blot er en kransekagefigur, da det i sidste ende er de religiøse magter der sætter dagsordnen.

    - Og det er det, der er problemet i langt de fleste muslimske lande. Tro og religøse love kommer før basale menneskerettigheder og fornuftig/fair lovgivning.


  • #4   21. jun 2009 [ Eeny meeny miny moe ] - NU Med Nye Annoncer !

    ja jeg har desværre mistet komplet kontakt til min famile der nede er virkelig bange for der er sket dem noget smiley

    jimmy P

    ja det har været det rene diktatur, og sam du siger angående irak nemlig det skal IKKE ske Basij styrkerne dræber nok i forvejen har desværre set at allerede nu er der kommet videor ud på youtube hvor der er blevet filmet en kvinde hvor faren og en læge prøver at rede hende efter skud (i hjertet) hun afgår ved døden for sit land;(khos bekhabi Neda) ifølge "officiele" iranske tv kanaler som er styret af regeringen er dødstallet på 9 personer men ifølge den uafhænge kanal simaye azadi er der over 80dræbte unge.

    Maibrit G

    det er rigtigt at presidenten ikke har det store at sige men det var derfor de unge ville have Mousavi der ville af met det diktatur og insætte rigtig demokrati. .

    Trussen

    Regeringen skal ned !


  • #6   21. jun 2009 [ Kurdii ] - NU Med Nye Annoncer !
    ok vidste jeg ikke , doa konim, MEGET UNDERDREVEVT

    Stinne J

    siger du at den LANDS omspændene demonstration er løgn ?!
    http://www.youtube.com/watch?v=bbdEf0QRsLM
    ser det øhh FILMISK UD ?!

    Bemærk ekstremt hårde billeder. !


  • #7   21. jun 2009 ja det styre der er nu er vestligt isat på sin vigs, ligesom at shah'en blev sat i iran af usa. men stadig er det folk starter optøgerne for at få et demokratisk styre istedet for den ugyldige president som er styret af khamenei.
    og hvornår har vi hørt om iranere der nogen sinde har begået noget slemt i danmark ? aldrig intet i forhold de andre islamiske lande.
    den video hvor kan du se hun er kørt ned hun skuda blevet skudt i hjertet ligesom ca. 80 andre irannere der er blevet dræbt af den iranske milits kaldet Basij


  • #8   21. jun 2009 savage .

    kæft hvis du ikke har noget fornuftigt at sige !


  • #9   21. jun 2009 stinne J

    hvad lyver alle de videor på youtube om demonstrationen ?


  • #10   21. jun 2009 stinne J

    du kan jo ikke forstå hvad de siger faren han græder over hende og prøver at rede hende hvordan kopiere du det ?! forældre kærlighed sådan !!
    hva rager det mig du har kneppet en ? hvad har det med noget at gøre :S


  • #11   21. jun 2009 savage .

    tag dig sammen ved du overhovedet noget om hvordan iran gik i stykker efter CIA satte shah'en ind måske nej vel ?!


  • #12   21. jun 2009 stinne J

    det er selvfølge rigtigt at de utilfredse råber højest, men man kan ikkke efter min mening sammenligne usa og iran !


  • #13   21. jun 2009
    stinne J

    hvornår har du hørt om kriminelle irannere i tv2 det skuda flest irakkere.


  • #14   21. jun 2009
    stinne J

    har ikke læst den færdig endnu er igang smiley


  • #15   21. jun 2009 for det første der står det var IRAKKERE ikke IRANNERE !
    det jo "typisk" usa propaganda det der. kan ikke rigitg se en sammenhæng desværre.


  • #16   21. jun 2009 stinne J

    ja irakkere dem der står for en større del af den danske udlændinge kriminalitet. dem der er med i bande krigende.


  • #18   21. jun 2009 [ Kurdii ] - NU Med Nye Annoncer !

    nemlig folk har været undertrygt der i mange år og det er et dejligt land med meget lang og god historie men efter det blev delt op til iran og sat shah'en in gik det ned af bakke. kan slet slet ikke forstå folk hvordan de kan sige det :!


  • #19   21. jun 2009 stinne J


    hvis du ikke tror på det så sig mig hvorfor er alle udenlandke journalister endten smidt ud af iran eller spærret inde så det ikke bliver udsendt andre videor end de "officielle" der intet fortæller om den relle situation. tag selv derned og se det med dinne egne øjene så ser du lyset !


  • #20   21. jun 2009 stinne J

    kriminelle irannere , dem siger jeg igen er sjældne har aldrig mødt nogen seriøst de er nok den venligeste folkefærd i verden blev helt overræsket da jeg kom derned danmark er næsten et ondt land vs. deres BEFOLKNING !


  • #22   21. jun 2009
    stinne J

    hvad pokker skal det betyde det vidst sat forkert sammen for det giver ingen mening !!


    [ Kurdii ] - NU Med Nye Annoncer !

    dem er der mange af !, nemlig hvis du gør noget somhelst der kunne være en smulle vestligt får du smæk for skillingen !


  • #23   21. jun 2009 stinne J

    sådan er det også i danske familier , ja når det skal være seriøst så bliver de gift med en fra sammen land efter min mening forståeligt har sku ikke kendt til mange dk kvinder der ikke har været utro


  • #25   21. jun 2009 stinne J
    status ja penge NEj !, kærlighed tæller de har bare aldrig fået lov til at have det, det der er i det islamiske styre har gjordt det sådan at det kun er arrangeret ægte skab de har haft kendskab til de kender ikke meget til "real love"


  • #26   21. jun 2009 [ Kurdii ] - NU Med Nye Annoncer !

    netop vi havde samme problem da vi kom til iran for første gang alle vores ting blev taget fra os da min far(far iran mor dansker) ikke havde skiftet identitet. skulle næsten betale 15 tusind kroner for at få det hele igennem det tog 6 måneder før vi havde alle vores ting !


  • #28   21. jun 2009 stinne J

    ved du så om hvorvidt de evt. er Sunni Eller Shia muslimer ?
    da iran faktisk er det eneste land i verden med national religionen shia. !=?
    så kan jeg nemlig bedre forstå


  • #29   21. jun 2009 [ Kurdii ] - NU Med Nye Annoncer !

    tak for din tid i denne debat kan følge dig med henhold til at kunne styre sig (har jeg sku os selv )


  • #30   21. jun 2009 savage .

    de er trætte af at flygte derfor denne revolution.

    stinne der er intet at tage stilling til den har jo intet med noget at gøre


  • #31   21. jun 2009 og jeg dropper det her du er simpelthen for ignorant/dum til at fatte det.

  • tbag -
    tbag - Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 73
    #32   21. jun 2009 hold kæft stinne har vist været herre forelsket i en iraner, og da hun endelig troede det var noget seriøst blev hun dumpet for hårdt til fordel for en iraner pige...... haha

  • tbag -
    tbag - Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 73
    #35   21. jun 2009 Jaja Stinne så siger vi det.... alligevel kunne jeg ud fra dine udtalelser gætte mig frem til din så sørgelige fortid smiley måske er det ikke første gang jeg har hørt en dansk pige blive dårligt behandlet af en udlænding for derefter at tro at de allesammen er ens.

  • tbag -
    tbag - Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 73
    #36   21. jun 2009 haha.... ja og hvem siger du er til grin..... det gør jeg, og så lyver jeg ikke engang

Kommentér på:
Den opkommende Revolution i Iran!

Annonce