{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Hue på i Skole . Jeres Mening ? :D <33 {{forumTopicSubject}}

Hvad mener i ? smiley
-For et stykke tid siden stod jeg lidt for sent op . Og jeg skulle nå Bussen . Så jeg tog bare en hue på og så i skole . Da jeg kommer i skole skulle vi have 4 timer hvor vi bare skulle sidde ved computer og lave noget Opgave derpå . Så siger min Lærer jeg skal tage den af . Det vil jeg så ikk og forklare at jeg stod for sent op og kunne ikk nå og sætte hår . Så jeg er lidt pinlig over mit hår fordi det var jo morgen hår smiley Men jeg skulle alligevel tage den af selvom vi bare skulle sidde på computer hele dagen :S

- Hvad syns i om det ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hue på i Skole . Jeres Mening ? :D <33
  • #1   11. jan 2009 Det er sgu bare ærgeligt, den skal bare af, ligesom man heller ikke har hat på i timerne

  • #2   11. jan 2009 Man har ikke hat eller hue på indendørs. Det er ganske normal opførsel.

    Kommer du ind i militæret så får du også høvl hvis du har hovedbeklædning på indendørs. Det lærer man sgu hurtigt ikke at have.


  • #3   11. jan 2009 det er sgu iorden at du ikke må have den på

  • #4   11. jan 2009 Synes det er fint af din lærer...
    - Man har ikke hue/hat på indendørs... smiley


  • #5   11. jan 2009 Unge's hår nu om dage ligner sgu da morgenhår alligevel smiley

  • #6   11. jan 2009 Kan ikk se hva det sku ha af betydning om man har hue på eller ej, selvom det er indendørs.

  • #7   11. jan 2009 Problemmet er at , Jeg ligner Lort når jeg ikk har noget Voks eller lign i Håret :S Og så når man bare har Hue på 1 gang i hele året skal man "Straffes"

  • #8   11. jan 2009 Elvin R
    Det er ikke en straf. Det er almindelig opførsel som jeg tidligere har nævnt.
    Det er jo din egen fejl at du ikke fik tid til at sætte dit garn.


  • René Ø
    René Ø Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 237
    #9   11. jan 2009 Hvis din lærer siger du skal tage huen af, siger du "undskyld"
    Hvis din lærer siger "stå på et ben", siger du "hvor længe"
    Hvis din lærer beder dig hoppe ud fra Storebæltsbroen, siger du "hvor mange gange"

    Respektér hvad dine autoriteter beder dig om, ellers havner du som de idioter, der er tilhængere af Ungdomshuset


  • #10   11. jan 2009 Jeg tog den så også af . Men min Gamle lærer på min gamle skole sagde "Tag hatten af" Så forstår jeg det godt . For der skal hun jo undervise os og snakke/Kommunikere med os . Så er det lidt svært med Hat på . Men hvis vi alligevel bare skal sidde på Computer . Så er det da fuldstændig ligegyldigt om de kan se ens ansigt ? ! :S

  • #11   11. jan 2009 Babooms Toilet ! Enig smiley

  • #12   11. jan 2009 det er faktisk ganske normal opførsel at man tager hat eller hue af når man træder ind i et hus eller lign.

    - Der var faktisk straf for det i gamle dage. (ved ik hvad straffen var) men det var der. At have hue eller hat på inden for, signalere at man syntes, at ejeren af huset har et dårligt eller utæt hjem.


  • #13   11. jan 2009 Babooms Toilet ! , Nej . Men de føler at de ikk kan se dit Ansigt . Det sagde hun hvertfald til mig smiley

  • #14   11. jan 2009 Det kommer helt an på hvilken hue og hvordan.

    Sidder du og fiser timer af og gemmer dig bag en stor hue og ser usoigneret ud - så kan du lige så godt forlade undervisningen. Du fylder bare og oser langt væk af dovenhed og ligegyldighed. Det gidder jeg ikke have i mine timer.

    Er du derimod frisk og deltager i undervisningen. Og ikke prøver at ligne et image du alligevel ikke er - så er jeg meget large.


  • #15   11. jan 2009 kan ikk se hvorfor man ikk kan have en hue på i skolen..

  • #16   11. jan 2009 Nis N : Den var ny

  • #17   11. jan 2009 Dr K . Der er jo slet ingen forskel på når jeg har hue på eller ikk . Det eneste er at jeg har hue istedet for hår ? Hvis fu forstår smiley

  • #18   11. jan 2009 ser torskedumt ud når folk sidder med hatte/huer på indenfor hvad enten det er når man spiser aftensmad, sidder til undervisningstime eller bare går i børnehave...

    vil sige det er almen pli (ligesom et par andre har nævnt ) at man tager hattene af indendøre.

    i sommeren går jeg da meget med kasket/bøllehat og kan glemme at tage den af et par gange, meeen vil sige det virker meget provokerende så

    synes det er ganske fint alle forstår at respektere ikke alle ønsker at se hatte indendøre, slet i skolerne, hvor man med hat hurtigt kan afskære sig og virke totalt ligeglad... lige som solbrille smiley

    vil dog godt give dig ret i det måske virker lidt fjollet hvis i på ingen måde skulle have kontakt med lærreren eller de andre elever.


  • #19   11. jan 2009 Hvad er der med dig og de isvafler eller hva vi nu blev enige om det var smiley ?

  • #20   11. jan 2009 arhhhhh håber virkelig ikk du har så lidt selvværd at du ikk tør at tage huen af ej gas synes selv at det er op til en selv hvordan man skal se ud men det må have en grænse og hvor den så lige går det kan man jo altid diskotere !

  • #21   11. jan 2009 Jeg skildrer ikke mellem hue og ikke hue!

    Sidder du og fiser timer af og spilder min tid og andres. Dvs. du bare er tilstede men ikke byder ind med noget og sidder og sover fordi du har spillet for meget WoW, tunet scooter osv. så ber jeg dig forlade klassen og komme tilbage når du selv er klar.

    Det er tilladt at have en off-dag. For nogen er det bare hver dag! Det gidder jeg ikke se på. Hue-bærende fyre har en signifikant over-repræsentation i dovenhed - der er dog masser af undtagelser og mange lud dovne uden hue.

    Jeg møder heller ikke på arbejde eller op for at sidde og sove foran andre. Almindelig respekt.

    Du må gerne have hue på - såfremt den ikke spolerer koncentrationen for andre (herunder klaphue)


  • #22   11. jan 2009 det hedder vel "klaphat" ikke?

  • #23   11. jan 2009 toilet

    skriv lige lidt videre på historien


  • #24   11. jan 2009 Jamen det sjove er at

    - De ved vi/Jeg går meget op i vores hår .
    - De ved hvorfor vi/Jeg har hue på
    - Og så siger de ud over hele klassen " Tag huen af "
    og så kigger hele klassen jo på en . Og så er det endnu mere udmygende ( Staves )


  • S e b M
    S e b M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 180
    #25   11. jan 2009 Jeg forstår læren fuldt ud!

    Der er jo fx. også nogle steder i byen hvor du ikke må have hue på...


  • #26   11. jan 2009 Babooms Toilet !
    jah den er lidt svær der, sad selv lige og tænkte hvad med kasketter på diskoteker osv.
    for der synes jeg nok umiddelbart kasket er ok, meeen synes stadig strikhuer er latterlige at have på inden døre lige gyldig hvad tøjstil man har smiley


  • #27   11. jan 2009 På et tidspunkt gik jeg også i "UngdomsKlub"
    Og det er tilfældigvis ham som er min Matematik lærer nu . Og der i Ungdomsklubben blev han ved med at tage min Hue af mig ( Dengang gik jeg meget med hue ) . Og han sagde jeg ikk måtte have den på indefor :S Hvad fanden gør det ved ham at jeg har hue på ? Det gør ham jo ikk Fortræd eller noget som helst ? ! ! !! !


  • #28   11. jan 2009 Elvin - jeres hår-problematik er selvskabt.

    Hvis pigerne er for nedringede eller drengene viser for meget bremsespor - så gidder jeg ikke have dem i min undervisning. Det er din stil/image.

    Vi andre har lov til at synes det er ulækkert/upassende og/eller forkert.

    Det handler om almindelig etikette/pli. Ikke at mig,mig,mig,mig har altid ret. Respekter andre engang imellem.


  • #29   11. jan 2009 Dr K , Jaja . Det siger du godt nok smiley
    - Er du skole Lærer eller hvad ? :S For du lyder sådan smiley


  • #30   11. jan 2009 Elvin jeg underviser fra tid til anden.

    Jeg ser mange typer - også sådan nogen som dig hvis verden går under når det ikke lige går efter deres hovede. Respekt må gælde begge veje. Ikke kun din vej smiley


  • #31   11. jan 2009 stfu Dr K smiley

  • #32   11. jan 2009 Dr K , Sådan nogen som mig ? ! Hvad skal det betyde ? !

  • #33   11. jan 2009 here we go ...

    mig ha ret, mig ha ret!

    I søger ikke kompromis - kun "rethed".

    I mener ikke det er fair - hvori ligger fairheden i at I skal sætte dagsordenen og bestemme hvad er rigtig og forkert.

    Oh well - hedligvis er virkeligheden en anden end her på Baboom smiley


  • #34   11. jan 2009 - Jeg syns det er for LATTERLIGT at man skal tage den af "Indenfor" ! Det er jo ligesom at have bukser på . Tænkt hvis man lige pludselig skulle smide bukserne ? :S Bare fordi det er UHøfligt eller ling. at gå med bukser indefor !

  • #35   11. jan 2009 Det bunder i god gammeldags tradition og etikette. Er ikke enig i det med hovedbeklædning - for sig mig lige. Hvis man ikke må have hue eller hat på indendørs hvorfor fuck i helvede må man så bare fordi man er muslim ?! demokrati går ud på ens behandling og det er fint, men så skal det satme gælde for alle !!! fremmedhad? nej! bare god gammeldags demokrati - forstå det eller tag hjem

  • #36   11. jan 2009 I øvrigt kan man jo - hvis man kan huske ET PAR BESKEDER tilbage - jo se jeg intet har imod huer.

    Men I kører stadigvæk lidt i samme rille. Kom nu videre.

    Det er da i orden at tvivle på gældende regler og gamle holdninger. Hvis det drejer sig om alles bedste og ikke kun lille navle-beskuende mig smiley


  • #37   11. jan 2009 Chill Dr K.
    Hvis din besked bl.a. var henvendt til mig, vil jeg bare holde fast i at jeg stadig ikke har noget imod hovedbeklædning (huer ect).
    Siger bare reglen om hovedbeklædning indendørs burde gælde for alle.
    Størstedelen af de kvindelige muslimers grundlag for deres hovedbeklædning indendørs bygger på man ikke må se deres hår. Hvorfor må Elvin R så ikke gemme hans hår? Er hans holdning mindre vigtig fordi det ikke står i en bog?


  • #38   11. jan 2009 By the way. Det var ikke ment som noget imod dig Dr K, er stortset enig med dig - men et spørgsmål til forummet

  • #39   11. jan 2009 Peter W , Du har fat i noget smiley

  • #40   11. jan 2009 hehe. Undskyld hvis jeg kører emnet af sporet, men bliver pissed hver gang religiøse mennesker får særbehandling

  • #41   11. jan 2009 Nis N

    Sorry, havde ikke læst dit tidligere indlæg - men du har fuldstændig ret smiley


  • #42   11. jan 2009 Toilet, har jeg vist nok skrevet længere oppe...
    men noget i retning af at man bare virker uinteresseret, afskærmet og ligeglad med alt omkkring sig selv, er den attityde man viser ved at tage hatten på indendøre


Kommentér på:
Hue på i Skole . Jeres Mening ? :D <33

Annonce