{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nintendo wii . HVOR ?
  • #1   7. jan 2009 tjek din nærmeste ebgames

eller her : (link fjernet)

• #2   7. jan 2009 var i bilka idag ,
    Tænkte YES de havde de der papir man skal tage og betale i kassen
    så har de den først hjemme den 16/1 hvorfor så reklemere med dem nu ..

• #3   7. jan 2009 Har os været i 2 EBgames idag , og coolshop er nok dem som har den først hjemme smiley
    ville bare gerne have den med det samme og ikke det der sende fis .

• #4   7. jan 2009 Tager 1 dag at modtage pakker fra dem medmindre postdanmark føler sig idiotiske.. bruger dem tit.

• #5   7. jan 2009 Ved jeg godt smiley
    har købt spil derfra .
    det går rigtigt hurtigt .

• #6   7. jan 2009 Sidst jeg tjekkede havde Toys'r'rus en masse til 2200 kr, men ved ikke om der ligger nogen i kbh

• Christina V
    Christina V Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 53
    #7   7. jan 2009 Vi har tjekket næsten alle steder.. De er bare ikke til at finde sys vi...

Men prøv og kigge her, der er da nogen der har dem på lager, er dog over nettet...

http://www.pricerunner.dk/pl/52-733834/Spillekonsoller/Nintendo-Wii-Sammenlign-Priser

• #8   7. jan 2009 der var jeg faktisk osse .
    os udsolgt .
    det helt vildt .

• #9   7. jan 2009 Utroligt nok.. der er mange der vil have fat i den wiii maskine der :p.. hvad med fona? eller ekspert?

• Christina V
    Christina V Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 53
    #10   7. jan 2009 Ekspert fører dem ikke og de er total udsolgt i fona og elgiganten.. Er total sygt..!! Vi har givet op, den er så efter spurgt i tiden det er hel vildt..!

• #11   7. jan 2009 så må du da købe den i coolshop.. de får den på lager imorgen igen smiley - medmindre der er blevet placeret så mange ordrer på den at den allerede er solgt ud igen

• #12   7. jan 2009 smutter derind og kigger imorgen smiley
    tak for hjælpen smiley

• Jacob D
    Jacob D Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 101
    #13   7. jan 2009 Bare lige for at sige det, de er i restordre fra producentens side. Arbejder selv i Blockbuster, og vi har fået streng besked på ikke at sælge nogen på forsalg, da vi ikke har fået en endelig dato for leverence. Har før arbejdet i A-Z (Bilka uden fødevarer) og det kan godt være at de står til at skulle komme hjem til den 16. men det er sku ikke sikkert. Det er bare en dato indkøbsafdelingen har sat som ca. det kan måske godt trække sig ud hvis Nintendo ikke kan levere alligevel. Og de sælger en stor del af deres varer på forsalg, giver ofte utilfredse kunder....

• #14   7. jan 2009 de sagde godt nok senest den 16 .

men snakkede med en i elgiganten og han sagde de havde ringet fra nintendo og sagt de ikke kunne levere før engang i feb , og elgigaten skulle have haft dem hjemme idag nemlig ..

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #15   7. jan 2009 WHAT, da min mor købte en for over et år siden var det også svært at få fat i dem.. Det er da for mærkeligt at Nintendo ikke kan følge med hehe

• #16   7. jan 2009 Yeps, jeg har også læst en artikel om at wii har fået styr på deres supply of demand men det var vist åbenbart en omgang vås.

• #17   8. jan 2009 Jeg tror Nintendo bevidst producerer for få stk. af Wii, for at den skal virke mere eftertragtet. På den måde kan de sælge den samme model i længere tid, før den skal skiftes ud med en ny model. Og prisen kan også holdes på et stabilt niveau når det er, som det er nu.
    Jeg var i Bilka i Vejle i søndags, og tænkte lige som du, Peter, "YES", nu er der en, men det var også forsalg. Kunne dog allerede hente den i dag.
    Håber du finder en snarest muligt, men tror din bedste chance er Bilka, desværre...

• Benjamin P
    Benjamin P Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #18   8. jan 2009 www.shg.dk
    Vi får 150 wii ind inden for en uge

• Jacob D
    Jacob D Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 101
    #19   8. jan 2009 Svampebob Firkant... tror ikke helt at det er sådan.. Hvis efterspørgslen efter en Nintendo Wii bare er lidt ligesom i Danmark andre steder i verden, så kan jeg godt forstå at de ikke kan følge med. Det er nok den mest efterspurgte spillekonsol på markedet. Som sagt arbejder jeg i Blockbuster, og på en 6 timers vagt er det ikke unormalt at blive spurgt efter en Wii 2-3 gange... og det er i en lille by som Herning.

Kommentér på:
Nintendo wii . HVOR ?

Annonce