{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Tilsvining af Hjælpe-admin... {{forumTopicSubject}}

Nu stopper det godt nok... Det er bare ikke i orden at sidde og svine folk til på den måde!!!

Vi prøver af bedste evne at gøre det så godt vi kan herinde... Vi har altså også et arbejde ved siden af og kan ikke sidde herinde i døgndrift.
Hvis i bare vidste hvad vi skal stå model til hver dag, så kunne det være i forstod lidt mere.

For mit eget vedkommende kan jeg sige, at jeg tjekker lidt op på annoncer i løbet af dagen og ellers handler jeg på dem når folk anmelder andre brugere.
Jeg holder øje med forum, så godt jeg nu kan og ser jeg noget der på ingen måde er ok, så bliver emnet slettet.
Bliver folk ved med at lave platte indlæg bliver de advaret og kan jeg se at de er blevet advaret før fryser jeg dem en dag eller to.
Sviner folk mig groft til, bliver de der handlet på lige vilkår som jeg ville handle mod andre.

I skal huske på at vi laver et stykke ulønnet arbejde og kan ikke være her 24/7, men når vi er her gør vi sgu vores bedste.
Vi kan bare ikke gøre alle tilfredse og sådan er det, men fandeme ikke om i skal sidde og svine en HA'er til, det er bare ikke i orden...
Har i noget grimt at sige, så skriv en pb i stedet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilsvining af Hjælpe-admin...
Kommentér på:
Tilsvining af Hjælpe-admin...

Annonce