{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heksehyl bombe :D
  • #1   30. dec 2008 hahahahahaha

• Casper P
    Casper P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 17
    #2   30. dec 2008 af et heksehyl heh

tror næppe du for ordentligt smæk på sådan nogle smiley

• #3   30. dec 2008 haha ved hvordan man gør det på de "ganledags" heksehyl, men de nye kan man ikke det med.. men det man kan gør er at tømme krudet ned i en halvliters flaske og så lave noget lunte til den med låget på.. det plejer at virke

• #4   30. dec 2008 Du kan lave den hvor du tykker på dem ;D der er mange remix's af opskriften, men trampe, eller bruge en tang, eller tygge på dem. man kan evt tykke og vende proppen om.

Du kan også lave nogle ret fede bomber hvis du tager krudtet ud af heksehylene, og blander lidt sort krudt fra faldskærmsraketerne i, smidet det i en lokumsrulle (det inderste af pap) en omgang gaffatape rundt om så det kan holde på trykket. Bomb smiley

noget jeg lavede for nogle år siden, laver det ikke mere, men glemmer deti kke smiley

• #5   30. dec 2008 det jeg synes er bedst er.

Hav en tang med, så sparer man på tænderne.

først ta proppen af, mas heksehylet på alle sider, men IKKE i bunden af heksehylet.
    buk spisen af heksehylet sammen, og sæt proppen omvendt på, ned over heksehylet.

gør så hvad der står på heksehylet
    "placer på jorden, kig væk, min afstand 20 meter" noget i den stil smiley

• #6   30. dec 2008 Fyld radiatoren op med krut og bor så et lille huld til lunten så skal det nok sige bang.

• #7   30. dec 2008 • Jog-speed •

Men en tank er nu ret god, hvis det skal gå lidt stærkt smiley

• #8   30. dec 2008 Tag plasticproppen af, og sæt den så i igen, men lad lunten være presset ud på ydersiden af proppen, imellem røret og proppen. OG så løsn krudtet med fingrere stille og roligt, så skulle de gerne lyde som en stryger, hvis ikke højere når du er klar. Virker altid for mig.

• #9   30. dec 2008 plejede at trampe/masse dem og så smelte proppen = mini-stryger..

• Canbaz C
    Canbaz C Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #10   30. dec 2008 Køb dog nogle Kanon slag

Heksehyl giver intet brag.. Man kan holde dem i hånden selv når de siger bang uden at der sker det store..

• #11   30. dec 2008 Du køber 10 æsker, bruger 2 dage på at få alt krudtet ud af dem op i en beholder. Derefter lægger du alt krudtet på et stort stykke papir og pakker det ind. Derefter taper du det over det hele, og så får det et lag papir mere og tape og så bruger du glasfiber, og så til sidst har du dig en fin heksehyls bombe... Husk lunten... smiley

• #12   30. dec 2008

Hvorfor ikk bare købe en masse stjernekastere ?? i ved godt hva det er for nogle hehe.

tag et godt bundt af dem (evt. bare 10 stk. NOK!) Tape dem godt og grundigt sammen med en omgang Gaffa tape eller noget lign. lad den midterste stikke ca 5 cm. højere op end de andre, placer den med "benene" nede i jorden, og sørg for at stampe godt omkring jorden, tænd den midterste som stikker højere op end de andre og så kom i læ.

det giver et MEGA BRAG! ----- BLÅLYN GÅ HJEM OG SOV VIDERE!

Monster skægt smiley

• #13   30. dec 2008 Thor L

seriøst? så nemt?

• #14   30. dec 2008 Markus R - Seriøst! men bar pas på, mener der var en sidste år ved denne tid, som tapede 78 stykker sammen og lagde den på jorden, han blev gennemhullet af alle de der små ben i ben, arme krop og ansigtet.

såeh. da jeg sprang en sidste år med blot 10-15 stykker i gik jeg hen til den bagefter, og alle benene var spredt over det hele. selv om jeg havde stampet godt omkring den i jorden. mega sygt hehe

Kommentér på:
Heksehyl bombe :D

Annonce