{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

A n
A n
Tilmeldt:
8. maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 113 Svar: 1.387

underskrift indsamling, imod postdk? {{forumTopicSubject}}

Lyder det ikke som en god ide?
"postdk lover dag til dag levering" . ja hvilken dag til dag ? dagen efter dagen efter dagen hvor den sku have været leveret?
syntes ikke de ret tilregnelig mere.
samtidig med når man får pakker blir de bare sat under ens bil eller i garagen? .
syntes ik der meget troværdighed over dem mere.

dagens sure opstød efter adskellige dårlige erfaringer med postDK!. føj!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  underskrift indsamling, imod postdk?
  • #1   30. dec 2008 Jeg har sendt noget med forsikret i mandags sidste uge. Det stadig ikk kommet frem smiley

  • #2   30. dec 2008 Jack N - åbenbart ikke, har adskillige gange fået den 2-4 dage efter datoen den er sendt.

    TJEK MIN ENERGIE HERRE PELS/FLEECE ! - ja der masser muligheder, men de skide firma gider ikke uden størrer vrøvl pga deres skide kontrakter og pis og lort med PostDK.

    ville ellers med glæde betale amino eller DHL til levere. også i det mindste få varer også i en pakke der ik er skadet.


  • #3   30. dec 2008 Det var ikke til en juleaften. Det var bare generelt.

  • #4   30. dec 2008 Jeg bestilte tøj over nettet i går, fik jeg i dag smiley Så jeg klager ikke..

  • #5   30. dec 2008 det er nok lidt svært at sende post i hvert fald i vores by der har de pillet alle de røde postkasser ned forde EN BLEV SPRUNGET...

  • #6   30. dec 2008 åbenbart er jeg en af de få der har de store problemer med dem smiley .
    har fået varer dag til dag fra tyskland via dhl flere gange.. det sku service. og postdk kan ik en gang fra jylland eller kbh til lolland på 1 dag? WTF?


  • #7   30. dec 2008 jack N - lettere sagt en gjort? har du prøvet snakke med et firma om det? . de har sku kontrakter og pis og lort med postdk. brydning af kontrakt medfører straf.

  • #8   30. dec 2008 kp så prøve at snarke med dem og sige du vil have det sendt med DHL , UPS TNT eller sådan ;o) eller hvis du nu sender meget og modtager meget kan du måske f en konto hos et af de selskaber så kan du jo sige du selv booker transporten ;o) det da en løsning men ja postDK Sucks..

  • #9   30. dec 2008 ronny - overstående jeg lige har skrevet, det ik så let at få dem til det. smiley har skam forhørt mig.

  • #10   30. dec 2008 Har aldrig oplevet problemer med PostDK..
    Hvis tingene ikke kommer til tiden er det for det meste det firma/person man har købt fra der har lavet fejlen.

    Som bl.a. GetMore er gode til.. skriver på deres hjemmeside "Bestil inden kl 18, og vi sender samme dag"
    Jeg bestilte igår kl FUCKING 12:30, og får først ordrebekræftelsen idag.. DÉT er dårlig service !


  • #11   30. dec 2008 JF . jeg har fået mailen om varen er sendt og pengene hævet = så er den sendt, for de må ik hæve penge før varen er sendt. det holder jeg skam øje med.
    ja ved godt getmore stinker, og har alle dage stunket.


  • #13   30. dec 2008 Chris - præcis det jeg taler om.
    jeg vil vædde med der nogle postmænd der får et par goder af og til!.


  • #14   30. dec 2008 kp okey ja så det sku surt smiley troede det var en løsning istedet for det lort postDK smiley men åbenbart ikke:(

  • #15   30. dec 2008 MathiasF/Ninjaen ™ - HVORDAN!!!!!!? . når firmaer har kontrakt osv med postdk, så kan man kun hente? fint jubii kører 300km hvervej + en brobillet? tror ik du rigtig er stået op . og læs venligt lidt mere end bare toptropic før du skriver.

  • #16   30. dec 2008 KP
    Hvor har du købt fra ?
    For det er ikke alle der overholder reglerne om at de først trækker pengene når varen er afsendt..

    Chris!
    Har aldrig oplevet falske underskrifter, men når de efterlader pakken et sted hvor man på normal vis ville finde den, så synes jeg det er helt i orden. Kan være fordi jeg bor et sted hvor folk ikke lige kommer forbi og stjæler, men det ville ikke genere mig at de gjorde det hver gang. Efterlader sågar nogengange en seddel på døren om hvor de skal efterlade pakken smiley


  • #17   30. dec 2008 Ronny - ja , der nogle steder man kan få det gjort, men desværre ikke det gode steder.
    men har skam også skrevet emails til firmaer og sagt at de skal prøve få andre til sende deres post. især pakker.


  • #19   30. dec 2008 J.F . lige nu coolshop. og de overholder det hele . dem har jeg aldrig haft problemer med. og de sender med brev post!

  • #20   30. dec 2008 Chris
    Som jeg sagde er det ikke OK de kvitterer for en, men det er ok de bare lægger den et sted hvor man normal vis vil opdage den..

    KP
    Har aldrig haft problemer med Coolshop, men hvornår har du bestilt ?
    Og du har vel fået et T&T nummer ?


  • #21   30. dec 2008 MAthias F - du da ikke for smart? . er der måske andre muligheder for købe varer når butikker ikke sender med andre! . jesus christ .
    Jo så kan man vælge at undværer det. eller give dobbelt pris i en alm butik? ja flot .


  • #22   30. dec 2008 JF - man får ikke track og trace på brev post.. bestilte lørdag nat. afsendt i går.

  • #23   30. dec 2008 Chris det mener jeg det samme

    har en ven der havde bestilt en PC den skulle der jo kvitteres på men øhh da han ikke lige var hjemme så havde man havde bare sat den udenfor døren, hvor alle kunne se den og tage den hvis de ville ??

    da han ringede og brokkede sig til post DK, der sagde de at det kunne de ikke forstår for han havde jo kvitteret for modtagelsen!!

    hvor min ven siger Øhh okey hvordan for jeg var jo ikke hjemme på det tidspunkt....
    så der skal man sku også passe på med..


  • #24   30. dec 2008 KP
    Brevpost med værdisager = not good !
    Så er der nok en fummelfingret postmand der har "tabt" din kuvert ned i sin taske..
    Bestil altid forsikret pakke !


  • #25   30. dec 2008 det sku da nok fordi der er juletid nu, alle får sendt pakker frem og tilbaGE, ER I KLAR OVER HVOR MEGET DE ARBEJDER ? så slap dog lige af, hvis du er så fucking utilfreds så køb en brevdué !

  • #26   30. dec 2008 Torben L - jeg har dårlige erfaringer året rundt med dem!

  • Mads T
    Mads T Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 90
    #27   30. dec 2008 kp .

    Det er da ganske simpelt, brug Dhl, DDF eller andet..

    Så tror jeg dit lille problem er løst, hvilket jeg ikke forstår vi andre skal belæmres med..


  • #28   30. dec 2008 Bonne P

    det er postbudet selv der har kvitteret med min vens navn
    postdk så det var hanns navn der var skrevet men da min ven kunne bevise at han ikke var hjemme så var der jo lige et problem

    postbudet har også indrmmet det.

    ved så ikke hvad der så er sket i den sag


  • #29   30. dec 2008 Mads T - du læser heller ik hvad jeg ellers har skrevet i dette emne, jesus christ. skriver det fandme ik igen.

  • Mads T
    Mads T Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 90
    #30   30. dec 2008 Det syntes jeg da endelig du skal...

  • Mads T
    Mads T Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 90
    #31   30. dec 2008 Er det, det der fis med at ingen andre i verdnen må røre post?

  • #32   30. dec 2008 kp jooo skriv du bare det igen hehe så kan det være det forståes på en 3.måde hehe

  • #33   30. dec 2008 Mads t - nej det er med man har en kontrakt med det ene udbyder for levering at post, og de fleste har postdk og dermed kan de ikke bare sende med dhl eller lign,!

  • #34   30. dec 2008 kp

    entlig jo det kan de da det jo som sagt altid at kunden har ret og det kunden der bestemmer hvordan man vil modtage/sende... men det om firmaérne vil eller gider det noget andet hehe


  • #35   30. dec 2008 de har jo kun kontrakt på at postDK skal hente deres pakker og det men ikke at de kun må bruge dem det er ikke noget postDK kan bestemme eller andre kan det noget firmaét selv der bestemmer det.


  • #36   30. dec 2008 Mathias - Prøv hør her lile dreng. Der står at de levere dag til dag og til tiden og uden problemer. det gør præcis det modsatte! . hvis de så bare ændre hvad der fucking står på deres hjemmeside og hvad de siger til deres kunder så det sku noget andet! De må ikke misinformere kunderne. som de netop gør ved ikke kunne levere til tiden.

  • #37   30. dec 2008 for helved, jeg oplever det ikke kun her til jul. oplever det året rundt!!!!

  • #38   30. dec 2008 du ikke for smart . har jeg skrevet en gang, der nogle ting man bare ik KAN få i butikkerne for helved!!!!!!

  • #39   30. dec 2008 "hvis de så bare ændre hvad der fucking står på deres hjemmeside og hvad de siger til deres kunder så det sku noget andet! De må ikke misinformere kunderne. som de netop gør ved ikke kunne levere til tiden. " citat fra før.

    så kan man respekterer det. ! men når de ik har korrekt information så skal man brokke sig.

    same når man køber en tlf eller lign og så der ik hvad det med der skod, brokker du dig sku også.


  • #40   30. dec 2008 kp - jeg fatter ikke du bliver ved med at diskutere med de klumper, de ved åbenbart INTET om hvad et kontraktbrud kan komme til at koste når det er det samme argument, som kommer hele tiden.

    Hold kæft hvor er I snæversynede, åben dog glukkerne op og læs hvad kp . egentlig siger, det er sådan set reelt nok smiley


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #41   30. dec 2008 Mathias tag lige og stik piben ind!
    Dit svar på det hele er åbenbart, at man kan da bare bruge nogle andre, lade være med at bruge dem, og at man ikke kan regne med dem i juletiden.
    For fanden da!

    De tager sig betalt for at levere breve/pakker dagen efter - længere er den ikke!
    De tager desuden en ret høj pris for det. Hvorfor skal man gang på gang acceptere, at de ikke leverer dagen efter, at de smider forsendelserne væk/stjæler dem.

    Du kan sende et brev for 5,50, og så siger de, at de leverer det næste dag, men hvis det ikke er fremme dagen efter, så skal du bare lige vente nogle dage ekstra for at se, om det ikke dukker op. Jamen du får da ikke dene penge retur, selvom de ikke leverer den vare som du har betalt for. Hvis de så smider brevet væk, siger de blot, at de ikke har erstatningspligt overfor breve, og du får naturligvis ikke dine penge retur. Hvis du vil sikre deg, at det kommer frem, kan du jo så bare betale en meget højere pris, jamen hvorfor? Hvorfor skal man betale en højere pris for, at de så erstatter det, som de smider væk, mens de har det i deres varetægt.
    Hvis du underfrankerer med blot 25 øre, skal du nok få en strafporto på 30,25, men de skal ikke betale hvis de laver fejl. Det er sgu da for dårligt!

    Mathias - du som åbenbart er så maget klogere end alle os andre, prøv lige at sende et brev med en anden end PestDk, som har monopol på forsendelser under 50g.


  • #42   30. dec 2008 Mathias - Hvis det gør dig glad, så kan vi godt sige det smiley

    De steder jeg handler er det heldigvis GLS, som har overtaget forsendelserne, RIGTIG lækkert med dag til dag levering når det virkelig ER dag til dag smiley


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #43   30. dec 2008 Mathias, det er vist DIG, som er dum at høre på!

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #44   30. dec 2008 Prøv lige at læse mit indlæg igen!

    Kan du sende mig et brev med andre end PostDk?
    PostDk skal levere DAGEN efter, og ikke når det lige passer dem. Det er det, som de tager betaling for.
    Fjols!


  • #45   30. dec 2008 Mathias - nu er det jo heller ikke HAM som bruger PostDK, men de firmaer han bestiller ved! De har indgået en kontrakt med PostDK, og den er ikke bare sådan at bryde, det koster en helvedes masse penge.

    Men gider slet ikke gå ind i denne diskussion, du har bevist at dit syn ikke er særlig bredt og så er det pænt svært at føre en diskussion smiley


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #46   30. dec 2008 Mathias, du er sgu total latterlig at høre på!

  • Mads T
    Mads T Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 90
    #47   31. dec 2008 Hvem fanden sender breve nu om dage? -.-'.

    Og Nikki P hvis der er nogen der er latterlig at hører på, ved du vidst godt hvem det er.. Ikke søde ven.

    Hvis kp. er så utilfreds med postdanmark, må han jo bare lade vær med bruge dem..

    Og der står da vidst heller ingen steder de skal levere dagen efter?


  • #48   31. dec 2008 Bregne ?? kontrakt brud?????

    undskyld jeg spørger dig?

    men firmaér laver ikke kontrakt om at de KUN må bruge PostDK..
    de laver en kontrakt med dem at de kommer og henter og lever post til dem og at de får det til en bestemt pris..

    de kan godt lave kontrakt med GLS, DHL, UPS, TNT og hvad der nu ellers er..

    men det er det flere firmaér ikke gider bruge tid på..

    og ja postDK skriver dag til dag hmm
    virker ikke selv ved de firmaér der skriver bestil inden kl. 16.00 så har du det imorgen ha ha nææ har det 2-3 dage efter.. men det kender vi jo PostDK godt nok til de lever ikke op til det dag til dag, sådan er det bare, og det kan vi desværre ikke gøre en skid ved, med mindre vi er millionær og kan starte vores ejet post firma op smiley



  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #49   31. dec 2008 Mads, jo jeg ved godt,, hvem der er latterlig at høre på, det er jo lige det jeg skriver!

    "hvis kp er utilfreds..." skriver du, men fortæl mig så lige, hvem der ellers leverer breve under 50 g i hele Danmark. Der ER ikke andre, da PestDk har monopol!

    Og jo, der står netop ALLE steder, at de skal levere DAGEN EFTER.

    Sæt dig dog lige ind i tingene, inden du udtaler dig!


  • #50   1. jan 2009 gls, dhl,ups og tnt lever jo også breve under 0,50g ud smiley

    det bare dyrer at bruge dem ;o)


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #51   1. jan 2009 Så er de ikke sendt som breve.

    Skal hele den danske befolkning have glæde af prisfaldet, skal postmarkedet åbnes fuldt ud, så de nye distributører også kan få del i de 70 pct. af posten, som Post Danmark har monopol på, dvs. breve under 50 g. Når det sker, vil hele landet kunne få glæde heraf.

    (link fjernet)


  • #52   1. jan 2009 hmm ikke sendt som brev det sendes som flyers(brev) jo men hvem vil betale fra 300 og op efter for at få det sendt via de andre selskaber....

    men ja der mangler en modpart til postDK som kunne lave lidt pris krig smiley


Kommentér på:
underskrift indsamling, imod postdk?

Annonce