{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

SØGER EJERE AF G25 RATTET {{forumTopicSubject}}

MIN CAPS LOOK KNAP HAR SAT SIG SÅ DET ER DERFOR JEG SKRIVER MED SORT..

ER DER NOGEN HERINDE DER HAR SÅDAN ET LOGITECH G25 RAT OG SOM DER EVT SPILLER LFS?

HVORDAN FOR JEG DET TIL AT VIRKE? DEN VIL IKKE INDSTILLE FUNKTIONERNE?

SORRY AT CAPS LOOK GÅR I LORT:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SØGER EJERE AF G25 RATTET
  • #1   21. dec 2008 Hej snask...

Du installere drivere på den CD du fik med fra mig af... Derefter indstiller du LFS til rat... Det er tidligere blevet brugt til det... :D... Min kæreste har fundet garanti beviset så det kommer nok med posten lige efter jul... smiley

• #2   21. dec 2008 når jeg går ind og vælger at det er rattet den skal bruge så skriver den at det er g25 rattet osv men kan ikk indestille speederen osv?:S

Lyder godt !:D

• #3   21. dec 2008 Jeg brugte også mega meget tid lige præcis med få LFS til at virke... Søgte meget på google for at finde ud af det...

• #4   21. dec 2008 du går ind under Akser i lfs, også vælger du hvordan de skal være..

det kan ikke være nemmere at sætte rattet til i lfs smiley

skriv din msn hvis du ikke kan finde ud af det så kan jeg tage screenshots osv. til dig smiley

• #5   21. dec 2008 Du skal ind og rode med de forskellige axel's mener jeg de hedder i spillet også sætte den værdi til de forskellige pedaler også rattet ellers så vil den fucke noget så groft op har haft de samme problemer med mit G25 rat og LFS men lige så snart man for det sagt op så kan man bare styre alle værdierne fra logitechs driver også kører det bare.

Kommentér på:
SØGER EJERE AF G25 RATTET

Annonce