{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

airbrush hjælp (køb) {{forumTopicSubject}}

hey jeg har lige fået doneret en sjat penge af mine bedste forældrer.

og så tænkte jeg at jeg ville begynde at airbrushe, og så ville jeg høre om der kan anbefale noget.

jeg har 2000 til rådighed, og det skal dække: airbrush, slanger og diverse små ting,
har allerede kompressor

vil kun høre fra folk med erfaring

skriv hvad i kan anbefale

Mvh Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  airbrush hjælp (køb)
  • #1   14. dec 2008 har du evt. et link, leder mest efter nogle link så jeg har noget at samligne udfra

• #2   14. dec 2008 uanset hvordan du vender og drejer det så vil jeg mene at den fra biltema sikkert er udemærket.... MEN

hvis jeg var dig og skulle købe en airbrush så ville jeg helt klart købe en Iwata Eclipse CS og ydermere købe den i USA hvor du får den for 1/3 af hvad den koster herhjemme...
    http://www.coastairbrush.com/proddetail.asp?prod=ECL4500

Du skal vente et par uger på at den kommer hjem (fragt og told etc) men jeg lover dig at det er ventetiden værd.
    Det er top of the line og iøvrigt den brush som alle proffer bruger (og nej har ikke aktier i firmaet, men har selv en).
    og mens du er der bestil også en slange, lidt ekstra nåle og nozzlecaps, da det kan betale sig...

Mht maling vil jeg anbefale enten Golden farver, som kan købes herhjemme eller også så ta og køb AutoAir farver som også kan købes hos www.coastairbrush.com

søg evt ind i denne gruppe... der er mange nyttige links og tråde om de fleste spørgsmål.
    http://www.baboom.dk/grupper/airbrushcoustomepaint

Thomas

• #3   14. dec 2008 thomas, vil jeg gører, men vil lige kigge lidt rundt endnu, har også selv kigget lidt rundt på amerikanske hjemmesider, men hvad der angår dem vil jeg vente lidt med at bestille hjem fra usa (mest pga kurserne kun går ned :P)

• #4   21. feb 2009 ring til mig på mandag så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig jeg er ved at åbne en airbrush shop 40413943

• #5   23. feb 2009 kenneth går mest an på hva priser du ca. vil kunne sige

• #6   24. feb 2009 det kommer jo an på hvad du skal bruge LIGE NU HAR VI TILBUD PÅ
    en iwata HP-CS til 1400 kr normal pris 1720kr

Kommentér på:
airbrush hjælp (køb)

Annonce