271 visninger
|
Oprettet:
DM for Slagtere 2008 {{forumTopicSubject}}
Jeg er nu officielt en af Slagteriskolens BEDSTE elever!!! Mine lærere har fandeme indstillet mig til Skolemesterskabet og hvis jeg går vdere skal jeg fandeme til DM i Aalborg!!!! F***hvor er dt psyko vildt!!!!!!!!!!!!
Først model for SD og nu kan jeg komme til DM for Slagtere!!!!! ARGH!!!!!
HJÆLP MIG JEG ANER IKKE HVILKET BEN JEG SKAL STÅ PÅ!!!!
Min mester er så STOLT af mig!! Først blev jeg lige så god som hende, nu har jeg overgået hende!!!! Det er bare det fedeste, og kunne gøre min mester SÅ stolt.... Agh nu tuder jeg igen... hehe...
Skulle ud med det...
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.653
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 294
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 27 Emner: 1 Svar: 213
feb 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
var selv tidligere på året til DM i struktør, i herning.. næsten 1 uge med alt betalt
apr 2008
Meget mere kompliceret end du åbenbart går og tror... Er ikke intre i jeres lamme kommentare for der er faktisk mange der er helt utrolig stolte af mig!!!
Lars
Jeg håber jeg er dygtig nok til at komme videre til aalborg, det tror mine lærer åbenbart jeg kan, og min mester er vist slet ikke i tvivl om at jeg kan komme til aalborg.... hehe...
Hvordan gik det til dit DM??
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 284
tillykke med det
apr 2008
hehe, ja skille mig ud det skal jeg nok gøre et helhjertet forsøg på at gøre, men nok ikke lige på dem måde... hehe... Jeg skal ikke skæe hel gris, vi skal allesamme skære en skine samt to stykker oksekød. Men megte vittigt... hehe...
johandyman !
ja deter min uddannelse, så man ka godt sig jeg har taget det lidt lænere end en almindelig grillaften... hehe... Nu skal jeg skære formin mesters ære. Det er hende jeg kommer til at gør alt det her for, for hun betyde virkelig alverden for mig... hun ahr været min støtte igennem tre år, og nu mister jeg hende så desværre i 8 måender grundet barsel, men alle mine indsatser har været for hende og vores tidligere kok for det er de to der har kæmpet for at jeg kunne have de bedste forhold, forcer og betngelser man kunne ønske sig....
apr 2008
Hvilket år??
Jeg sår i Dalgaard Super Marked i Hørsholm, Nordsjælland
apr 2008
Nrh okay.... det her det officielle DM for Slagtere...
Hvad hedder han??? Kan jo være jeg kender ham.... hehe...
apr 2008
feb 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 162
apr 2008
Fis af med din lamme kommentar!!! Inden for min branche er det KÆMPE stort og kunne skrive på sit CV og folk vil så i kø for ttilbyde en et job... Så skrid!!!
Lars:
Uretfærdigt! Je ahr mit arbejde 130% bag mig omkring det her, for det er jo ikkekun stort for mig, hvad nu hvis jeg går hn og vinder DM?? Så kan de lige pludselig sige at de har været med til at uddanne Danmarks Bedste Slagter 2009.. De er kæmpe stort for virksomheden...
DM for Slagtere 2008