{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fullrate
  • #1   9. dec 2008 okli nogle bud evt????
    Kan ikke få yousee her desværre....

• #2   9. dec 2008 Jeg har lige fået fullrate jeg sys det virker udemærket smiley

har ikk haft probs smiley

men jeg ville nok vælge Telia og få en WII til 999 eller et kamera for 1 kr smiley

• #4   9. dec 2008 Chase AKA. Mr Filfy : er det ikke ligesom 3???

• #5   9. dec 2008 Lechero .
    sidder faktisk og kigger på det nu=)

• martin b
    martin b Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 113
    #6   9. dec 2008 jeg har nu også haft Cybercity i ca. 3 år nu og har kun været tilfredse med dem, de koster godt nok lidt mere end full-rate, men synes de er gode.

• #7   9. dec 2008 IKKE VÆLG CYBERCITY... havde dme i 18 mdr (ca) og ikek en mdr. fik jeg en rigtig regning - der var ALTID fejl på den og pudsigt ALTID for meget der skulle betales...

---

Nej telia har også alm. bredbånd smiley

ellers vælg Telmore - det er helt problemfrit (dog ikke noget specielt billigt eller hurtigt - minder om Telia i priserne men uden de gode tilbud ved oprettelse :P)

• #9   9. dec 2008 *bare mig* Nej, telia har også alm bredbånd som hos YouSee, så deres tilbud med en wii eller et kamera er godt..

• Stefo F
    Stefo F Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #10   9. dec 2008 Har altid haft TDC og er fuldt ud tilfreds med dem og med min 20mbit linie smiley

• #12   9. dec 2008 og ang. CyberCity....

så lukker de også forbindelsen pludseligt - de har ikke styr på en skid - jeg kunne betale regninger til tiden ALLE de mdr. jeg var der - og ca. 6-7 gange på de18 mdr. lukkede de pludselig forbindelsen (fordi DE ikke havde styr på betalingen) - og nogle gange to det flere dage at få den åbnet igen

• #14   9. dec 2008 Lechero...

Øhhh.... fordi deres tilbud rent abo. mæssigt er præcist ligeså godt som alt andet på markedet og Telia har ligeså stabil forbindelse som de bedste på markedet? ...

så det er ikke noget med at falde for "salgsgas" mere at få mest muligt ud af de 6 mdr. binding smiley

• #15   9. dec 2008 Puha nu bliver det jo svært, det skla bare virke og være billigt:P
    Har 3 nu så ikke meget jeg forlanger af det..

• #17   9. dec 2008 Lecharo...

Jeg betaler sgu alting til tiden og problemer konstant alligevel...

• #19   9. dec 2008 Bare mig...

helt seriøst ....

Ta telia og få det tilbud - der findes ikke det perfekte bredbånd og så kan du ligeså godt købe en wii eller få det kamera og så kan du sgu sælge det hvis du ikk vil beholde det - f.eks sælg wiien til 1600 kr - så skal du kun betale 4 mdr på det halve år (hvis du har abo. til 300 kr pr. mdr og lægger de 600 til side til det :P)

• #20   9. dec 2008 Lecharo...

ALLE jeg kender har haft problemer med dem - deres forbindelse er YDERST svingende, de har ikke styr på regningerne og deres kundeservice er noget af det langsommeste og mest uvidende nogensinde...

• #23   9. dec 2008 Jeg har fullrate, og det virker rigtig godt, til tider..
    - Det meste af tiden, er det lidt langsomt smiley

• #24   9. dec 2008 Lecharo..

kan jo også ha noget at gøre med hvor man bor...

men uanset hvad, så er cybercity et udskældt firma og det er med grund smiley

men Telia er jo ikke så store så de skal jo trække kunder til sig på en måde, og det gør de ved "salgstrick" - det er jo almindeligt indenfor disse kategorier (mobil, bredbånd osv...)

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 142
    #27   9. dec 2008 jeg havde TDC indtil de sendte mig til yousee.. så havde jeg dem i lang tid.. så gravede de nye kabler ned og ændrede min hastighed fra 6 mbit til 16 mbit.. og så virkede det ikk.. jeg ku ikke spille online på xboxen forde jeg blev smidt af nettet konstant... vi fandt aldrig fejlen... og jeg fik både ny modem og xbox, men intet virkede... jeg fik en virkelig dårlig betjening, og sendte et klagebrev, og svaret var: sig hvilken hastighed du vil have, så ændrer jeg det.

der valgte jeg at skifte... Jeg fik fullrate.. og jeg er fuldt ud tilfreds.. dog var det et maridt at få deres modem til at samarbejde med min trådløse router... men udover det, så spiller det bare..
    Og så har de en herlig kundeservice, synes jeg... men det er jo bare en mening ud af mange.

• #28   9. dec 2008 Lecharo...

som jeg HAR skrevet - så er der ikke noget bredbånd der er bedre end andet (det er i hvert fald ikke meget og slet intet der betyder noget)

så DERFOR kan man ligeså godt tage det man kan få ...

• #30   9. dec 2008 Lecharo...

jeg har selv arbejdet med det - og når vi taler store virksomheder - TDC, Telia, CYBERCITY osv... så er der ikke meget forskel (der kan være en del hvis man bor mystiske steder - men taget udfra at man bor sådan i en lejlighed i lyngby f.eks :P)

og tro mig, jeg VED hvad jeg taler om - alle reklamerer med at det er ihh og øhhh så stabilt og det er fordi det ER stabilt på de fleste steder - det er sgu kun det med kundeservice og regnskab der gør dem dårlige...

og så kan nogle ha svingende kvalitet på deres routere osv, samt ved udbyggelse kan der ske forstyrrelser...

• #31   9. dec 2008 nu har jeg bestilt cypercity så må vi se hvordan det går,,,

• #32   9. dec 2008 bare mig...

håber du har held med dem, det er vidst ikke umuligt iflg. lechero smiley

husk du har 14 dages fortrydelsesret smiley - så kan du jo droppe dem hvis de er skod smiley

• #33   9. dec 2008 er enig med Stefo F, tdc 20/1024 er det hurtigste linie ind/ ud jeg overhovedet har haft, måler konstant oppe onkring 18-19 og up omkring 1000, har aldrig haft problemer, heller ikke da de lagde nye kabler ind og gav det 100 % i hastighed, og xboxen virker bare upåklageligt på live

• #34   9. dec 2008 tak tak=)
    Håber bare det virker bedre end 3 og der skal ikke meget til da:D

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #36   9. dec 2008 JEg havde Cybercity i 4 år, inden jeg skiftede til fiber. Der var ikke ét eneste problem overhovedet.
    Ellers kan jeg anbefale 3, hvis du er interesseret i mobil bredbånd, det kører også perfekt!

TDC er altid dyrest.

• #37   9. dec 2008 Jamen det er jo derfor jeg sys Cybercity er crap for de har ikk styr på den absolut vigtigste ting... REGNINGERNE

• #38   9. dec 2008 har som skrevet 3 nu og det kører absolut ikke særlig godt..

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#39   9. dec 2008 Mon ikke det er dig, som ikke har styr på det, eller har været uheldig.
    Det virkede for mig i fire år!

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#40   9. dec 2008 Hvorfor kører 3 ikke godt?
    Ingen dækning?

• #41   9. dec 2008 ALT ER FORSKELLIGT FOR DEN ENKELTE....

og Nikki... hvad fanden tror du selv? - jeg har betalt regninger i 7 år nu og pudsigt er Cybercity de eeeeneste mennesker der laver fejl...

• #42   9. dec 2008 Jeg har uden problemer Fullrate, man kan godt betale med pbs

• #43   9. dec 2008 tja ved det skuddt, hvergang jeg ringer siger de bare at en af deres master er gået ned:S
    Sjovt nok altid den jeg er på..
    det hakker og logger af konstant

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#44   9. dec 2008 Jeg kan kun sige, at det har virker fint for mig med CC, og har ikke hørt andre, som har været utilfredse
    Lecharo...

"ALLE jeg kender har haft problemer med dem" - vild det så sige, at du overhovedet ikke kender nogen, som ikke har CC!
    *LOL*

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#45   9. dec 2008 Du bor sikkert i et "hul", hvor der ikke er dækning. 3 er dem med bedst dækning, Mon ikke det hul snart bliver dækket også, men glæd dig til CC.

• #46   9. dec 2008 Nikki...

lol det er da sjovt som du tror at du har det bedste af det bedste og udover det så VED du også bedst....

Jeg kender en masse og dem jeg kender der har CC er ikke tilfredse og mange har skiftet efter de 6 måneders binding...

Kig på kunde tilfredshedsundersøgelser, CC ligger ikke just øverst ... så det er vidst ikke kun mig

• #47   9. dec 2008 hm bor midt i fredericia så nej vil ikke mene der er noget hul..
    vil bare mene de lyver af røven til når de sælger deres ting:)

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#48   9. dec 2008 Næh, det er det sikkert ikke kun dig, men når man læser dette indlæg, er der mange, som er yderst tilfredse.
    Det er også helt gratis, at slynge om sig med udtalelser så som "Jeg kender mange, og vi er mange der mener", det kan man altså ikke bruge til noget. Jeg kender f.eks. 200, som ikke har haft problemer med CC, Det er der da vel ingen som tror på. Kom med din oplevelse af CC, og glem alt det pis om, at du kender en masse som har oplevet det samme. Vi har jo ikke en chance for ,at vide om det passer eller ej.
    Du kan evt. også uddybe hvad der gik galt. Du siger blot, at CC ikke havde styr på en skid. Glemte du at betale en regning, flyttede du, ændrede du hastighed, eller hvad. Du er nødt til, at fortælle hele historien, UDEN at pynte på noget.
    Du kan jo også sagtens blot have været uheldig.
    Jeg ved godt, at CC har været i medierne pga bøvl med deres regninger, men det er der vist styr på nu.

Jeg kan dog ud fra mine egne erfaringer kun anbefale det, for jeg havde som sagt ikke et eneste problem i over fire år. Yderst stabil forbindelse og høj hastighed. Min kæreste og søster har også haft CC i flere år, uden problemer.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#49   9. dec 2008 *bare mig..
    Jeg har ikke oplevet problemer med 3. Jeg bruger det ude på landet, og i Kolding by. Hastighede ligger på mellem 3,5 og 5,5 mbit altid.

• #50   9. dec 2008 Nikki P...

lad os lave en Speedtest.net - så paster vi resultatet ind her og ser hvem der har bedst hastighed smiley

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#51   9. dec 2008 Jeg har ikke CC mere, men lavede da masser af tests, inden jeg skiftede.
    De lå på mindst det de skulle.

Jeg kan huske, at min upload var en 512, men reeelt havde jeg en 768.

Min Profiber 10/10 ligger på 15/18 mbit smiley

• #52   9. dec 2008 Lars,,,

Øhhh jeg undskylder DYBT fordi jeg ikk vidste at CC havde ophævet deres bindingsperiode... nu er det sådan at jeg skider højt og flot på cybercity så det faldt mig ikke lige ind...

der var 6 måneders binding da jeg havde dem (Det var den jeg talte om) så behøver du ikke ligge søvnløs

• #53   9. dec 2008 Lars...

det er ca. 6-8 mdr (muligvis 1 år) siden.. mener ikke det er langt tid nok til at de kan forbedre sig ...

• #54   9. dec 2008 jeg har haft fullrate i lang tid nu og det virker bare..

• #55   9. dec 2008 Lars A...

har arbejdet med bredbånd og ved med sikkerhed at der ikk sker SYNDERLIGT meget og slet ikke i sådan noget som regnskabsafdelingen samt kundeservice....:)

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#56   9. dec 2008 Hvad er der egentlig lige dit arbejde har bestået i??
    Bredbåndsmarkedet er da et af de steder, som der er mest udvikling i!

Hvorfor kan der ikke ske synderlig meget på et år? Det tager da ikke et år, at forbedre kundeservicen, at ansætte flere medarbejdere i support, at fjerne de 6 måneders binding, at få eget udstyr sat op på centralerne, så jeg kan ikke rigtigt følge dig.

• #57   9. dec 2008 Nikki P...

Jeg gider ikke diskuterer det - jeg taler af erfaring og så kan du tro hvad du vil smiley

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#58   9. dec 2008 Chase!

Kan du ikke så, hvor tåbelig du lyder!
    "jeg taler af erfaring", men jeg gider ikke fortælle hvad jeg har lavet, eller hvori min såkaldte erfaring består.

Jeg taler sjovt nok også af erfaring. Jeg var kunde hos CC i over fire år, uden problemer. Deri består min erfaring!

Husk lige at rette din alder på din profil, fra 78 til 8 år!

Tak Lars, rart at der er nogle fornuftige folk.

• #59   9. dec 2008 Nikki P og Lars A...

haha.. hvor sødt smiley - erfaring fra 2 støre bredbånds udbydere (altså jeg har arbejdet for dem og ikke kun haft dem)

• #60   9. dec 2008 Lars...

Med det du fortæller så er jeg pænt sikker på at du ikke gør det smiley

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#61   9. dec 2008 Chase.
    Hvis man tømmer skraldeskandene for dem, arbejder man også for dem, men det fortæller jo ikke en skid om erfaring.
    Så længe, at du ikke vil fortælle hvad du laver/lavede, kan jeg slet ikke bruge det til noget.
    Men det er jo også efterhånden ret meget off topic.

Kommentér på:
fullrate

Annonce